Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נסגר עם המחירים של מאזדה?


me5000
 שיתוף
עוקבים 36

Recommended Posts

טוב, פעם הבאה אני אשתדל לכתוב או קורה A או קורה B או קורה C.

עדיין אני לא אוהב בהאצ'בק מאזדה 3 את קורה C 🤣 לדעתי, בסדאן זה נראה יותר יפה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

גם אם טלקאר היו מורידים את המחיר של הפיקנטו, הם היו מוכרים יותר.  גם אם חברת המזרח היו מורידים את המחיר של הדיפנדר היו מוכרים יותר, שלא לדבר על פורשה שאם היו מורידים את המחיר של ה 911 היו מוכרים

למה אנשים קונים A3\סדרה 1 בסיסיות עם מנוע חלש  במחיר שיכול להשאיר עודף הספורטאז' הכי מאובזר ועם מנוע חזק יותר?  שלא נדבר על מרצדס A בעשרות אלפים יותר מקשקאי הכי מאובזר עם אותו מנוע בגרסתו החזקה י

יש אנשים שיעדיפו דירת 2 חדרים בשדרות רוטשילד על פני וילה ברמת השרון, כי הם כבר לא צריכים את הוילה, או שהוילה לא מדברת אליהם ולא עונה לצרכים שלהם.  זה שאתה לא רואה אדם שיעדיף את ה 3 על פני ה cx5 -

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, פבל כתב:

קח מושב אחורי כלשהו בו המרחק בין גב המושב האחורי למושב הקדמי הוא 100 ס"מ (בתמונה - L3, מסומן באדום). אם אתה מייצר בסיס מושב (בתמונה: L16, מסומן בכחול) באורך 80 ס"מ, המקום שנשאר "מאחורי המושב הקדמי" (בתמונה: L Mizvada, מסומן בירוק :)) הוא 20 ס"מ ולא יספיק למזוודה שלך. 

אבל אם בהינתן L3 של אותם 100 ס"מ אנחנו מייצרים L16 באורך של 50 ס"מ בלבד, זה משאיר לנו L Mizvada של 50 ס"מ, שזה מליונתלפים ויספיק אפילו לשתי מזוודות. בפועל, המרווח לבני אדם במושב האחורי נותר ללא שינוי. 

יתרה מזו, נייצר L3 באורך 80 ס"מ עם L16 באורך של 30 ס"מ, עדיין נישאר עם L Mizvada של 50 ס"מ, אבל המושב האחורי יהיה יותר צפוף לבני אדם.

image.thumb.png.c104fd5490cc365b4056d6203aff4e3c.png

 

זה טריק ידוע של יצרני רכב, שמקצרים את בסיס המושבים האחוריים כדי לתת "לוק" של מושב מרווח יותר בתמונות, כשבפועל זה לא בדיוק המצב. 

 

באותו L Mizvada שלך גם צריכים להיות הרגליים של אותו אדם (שוב בהנחה ויש לו רגליים והוא מעל גיל 12 ככה), וגם הברכיים שלו.

 

לפני כשעה, פבל כתב:

גם כאן, בסיס הגלגלים לא מספר את כל הסיפור. בגי'פונים בגלל הגג הגבוה יותר, המושבים גבוהים יותר ביחס לרצפת הרכב (ולא בהכרח מאלצים ישיבה זקופה יותר, כי גב המושב בכל זאת מוטה אחורה) מה שגורם ליושבים לתפוס פחות מקום לאורך כי הרגליים "הולכות" למטה ולא קדימה, ומאפשר ייצור של תא נוסעים מרווח יותר עם בסיס גלגלים קצר יותר. 

 

לא מדבר על ג'יפונים אלא ספציפית על ה-CX-30 מול ה-3.

 

לפני כשעה, פבל כתב:

סאנרוף/מונרוף זה מינוח תלוי מדינה. זה כמו במשחקים של פוקימון, שהיית יכול להשיג רק אחד משני הפוקימונים האגדיים בתלות באיזה משחק שיחקת. אני יודע שבאנגליה משתמשים במונרוף, התאוריה שלי אומרת שזה בגלל שאין להם Sun. 

 

🤣

 

לפני כשעה, פבל כתב:

לא בהכרח. זה די גמיש. יש "סאנרופים פנורמיים" שהם רק על החלק הקדמי (למשל עד הפס בתמונה שהעלת) ואפילו מה שהיה באופל אסטרה GTC או בסיטרואן C4 פיקאסו ו-C3, שזה סתם המשך של השמשה הקדמית, והם עדיין נחשבים פנורמיים. 

אני חושב שההכרח היחיד של סאנרוף פנורמי זה שהוא יהיה לכל רוחב הגג, וגם פה, כשאני אומר "הכרח" אני מתכוון ל"זו החוקיות שאני שמתי לב אליה". אני לא חושב שאם מישהו יכנה את הסאנרוף הפנורמי שלו כ"סתם" סאנרוף האקדמיה ללשון עברית תעשה עליו פוסט כועס בפייסבוק.

 

לא התכוונתי שזה צריך להיות לאורך כל הגג, אלא דווקא כמוך לרוחב.

כמו בלאון הקודמת, באיביזה וכו' שזה בחצי הקדמי אבל לכל הרוחב וממשיך את השמשה הקדמית.

 

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 דקות, m3x7r3m3 כתב:

באותו L Mizvada שלך גם צריכים להיות הרגליים של אותו אדם (שוב בהנחה ויש לו רגליים והוא מעל גיל 12 ככה), וגם הברכיים שלו.

כפות הרגליים בדרך כלל נכנסות (או לפחות אמורות) מתחת למושב הקדמי. 

 

הנקודה שלי היא שאם באוטו א' נכנסה מזוודה מאחורי המושב ובאוטו ב' היא לא נכנסה, זה לא אומר שאוטו א' יהיה בהכרח יותר מרווח לבני אדם. 

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא בד"כ לא עם כפות הרגליים, אלא עם הרגליים, כלומר השוקיים, ברכיים, הזווית שהן יוצרות.

שים מושב ממש קצר זה לא יפתור שום בעיה, אותו אחד יישאר עם אותן רגליים, שיהיו באותם אורכים של שוקיים וירכיים כשהן בזווית של +- 90 מעלות.

לקצרים (כמוני) זו כמובן פחות בעיה. לגבוהים יותר כן.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק.

כרגע הבנתי שאנחנו אומרים את אותו דבר. משום מה חשבתי שטענת משהו אחר.

  • אהבתי 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, פבל כתב:

אני לא חושב שאם מישהו יכנה את הסאנרוף הפנורמי שלו כ"סתם" סאנרוף האקדמיה ללשון עברית תעשה עליו פוסט כועס בפייסבוק.

האקדמיה ללשון עברית תוציא פובט זועם יותר על סאנרוף פנוראמי לעומת סתם סאנרוף, כי סאנרוף מכיל רק 2 מילים לועזיות לעומת סאנרוף פנוראמי המכיל 3 מילים לועזיות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי היה מאמין שקארספורום יתדרדר לעובי קורות, מזוודות במרווח אחורי והסמנטיקה של חלון שמש/ירח/כוכבים. 

ג׳יזס קרייסט איפה הימים שרכב נמדד על ידי איך הוא פונה, איך המנוע מרגיש וכמה אבטיחים יש בתא מטען בזמן שאתה נותן קונטרה עם הידיים כמו גבר, כי כריות האוויר זה ל...אהה שיט 2020.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 13.8.2020 בשעה 10:32, pooh-bear כתב:

כמו שאמר קודמי, המטרה של היבואן (או כל גוף עסקי) היא למקסם את הרווח שלו, לא את המכירות. אלו שני דברים שונים.

 

 

אין בכלל וויכוח שה-3 החדשה היא נמצאת ברמה גבוהה יותר מאשר הרבה רכבים משפחתיים שהכרנו עד היום.

ובקשר למחיר? 

ובכן, הרכב משדר איכות מכל עבר. במיוחד בקבינה.  כולל ההשוואה לרכבים גרמניים יותר יקרים ממנה בהרבה, שהיא במקום.

אז בהתאם לתמורה, מגיע גם התמחור.

 

אבל אני לא מצליח להבין דבר או שניים.

אילו "דלק" היו רוצים למקסם רווחים, היו צריכים למכור כמה שיותר באולם התצוגה, אבל במקביל הם דוחפים  את הרכב הזה, לזירת ה-"0" ק"ם. 

האם אני מפספס משהו?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...