Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נסגר עם המחירים של מאזדה?


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 
היצרן מדבר על פרימיום, משמע לא ב.מ.וו סדרה 1 ולא מרצדס A קלאס או אודי A3 על הכוונת.
אלא פיג'ו 308, פולקסווגן גולף ושות', מה נקרא פרימיום, לא מה נקרא יוקרה.

ממתי פיז׳ו או פולקסווגן נחשבים פרמיום?
מסכים לחלוטין, ורמה מעל זה כנראה אך ורק A קלאס / סדרה 3 / אודי A3 שעולות גם מעל ל-200 אלף (בגירסאות הכניסה)
לקסוס ספציפית לדעתי כרגע הדגם (CT200h גם פחות איכותי וגם דיי ישן) הוא לא אינדיקציה טובה.

מניח שהתכוונת סדרה 1 (מאחר וציינת A קלאס ואאודי A3).
סדרה 3 זה כבר 300 אלף וצפונה...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
לאוקטביה בסיס גלגלים של 2.69.
לקורולה, איוניק ונירו - בסיס גלגלים של 2.7 מטר.
לרנו גראנד קופה בסיס גלגלים של 2.71 מטר.
לספורטאז' בסיס גלגלים של 2.67 מטר.
 
למאזדה 3 סדאן החדשה בסיס גלגלים של 2.725 מטר. 
 
רק נתונים. בלי סיסמאות.  

נתוני בסיס גלגלים מאוד מטעים לפעמים. מאזדה 3 לא מתקרבת לרמת המרווח לנוסעים מאחור שיש באוקטביה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, robertf כתב:

ממתי פיז׳ו או פולקסווגן נחשבים פרמיום?

 

 

 

אם הם לא נחשבים פרימיום אז איך תסווג אותם מול סיטרואן - אופל / סקודה - סיאט בהתאמה?

אפשר לקרוא לזה חצי-יוקרה, פרימיום, חתול וכו', איך שנוח לך.

 

לפני 3 דקות, robertf כתב:

מניח שהתכוונת סדרה 1 (מאחר וציינת A קלאס ואאודי A3).
סדרה 3 זה כבר 300 אלף וצפונה...

 

צודק, טעות הקלדה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת ובתמים שאין לי שום כלי להשוות, לכן אשמח להשוואה עניינית - במה מזדה 3 יותר טובה / איכותית מקורולה או גולף או סיוויק

 

בכוונה עירבבתי פה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקטביה מרגישה ענקית ומרווחת מבפנים, מאזדה מרגישה צפופה אז גם אם בסיס הגלגלים שלה יותר גדול זה וזה לא מתורגם לפרקטיקה זה די חסר טעם. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

 

ב-150K יש להם כנראה מספיק לקוחות.

 

 

יכול להיות שזה רק אני, אבל לא ראיתי יותר מידי Mazda 3 על הכבישים.

אם המחיר היה יותר ריאלי, כנראה התמונה הייתה אחרת לגמרי.

בשנה 2018 מאזדה הייתה במקום ה- 7 במסירות רכב חדש בארץ. בשנת 2019 ירדה למקום ה- 8. אבל בדלק מוטורס חושבים שהם עדיין בשנת 2010. חיים בסרט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שמישהו יבחר במאזדה 3 אם הוא יכול לקנות באותו הסכום ג'יפון? גם אם הוא יהיה טיפה איכותי מבפנים, לדעתי הגובה והנוחות מפצים על זה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב באורך 446 ס"מ עם בסיס גלגלים 272.5 ס"מ וכל כך צפוף מאחורה עם תא מטען של סופר מיני (295 ליטר בלבד). אפילו בסקודה פאביה יש תא מטען גדול יותר.

באוקטביה בסיס גלגלים 4 ס"מ פחות, אבל אין מה להשוות כמה היא מרווחת.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נאמרו כאן כמה דברים שפשוט לא מתיישבים עם המציאות... כמה, קונספציות שגויות, אם תרצו.

 

ה-3 צפופה, אחת הצפופות בקטגוריה אם לא הצפופה ביותר. בסיס הגלגלים כשלעצמו הוא נתון חסר משמעות בדיוק כמו אורך כללי או מרווח גחון. ה"בעיה" במאזדה היא מיקום המנוע, שיושב (הפעם) מעל הסרן הקדמי (ובדורות הקודמים אפילו מאחוריו), כדי לשפר את ההתנהגות, אז הרבה ס"מים יקרים "הולכים לאיבוד" על זה. 

יחד עם זאת, היא הייתה לי מספיק מרווחת כדי לשבת מאחורי עצמי (1.82 מ'), ותכלס, אני לא באמת רואה סיבה למה צריך יותר מזה. 

 

מבחינת איכות - היא "לא רואה ממטר" אף מכונית עממית אחרת. לא פיג'ו, לא פולקסווגן ואפילו לא דאצ'יה. אני מוכן לשים כסף שאם אני מושיב 10 אנשים רנדומליים בתוך מאזדה 3 ובתוך סדרה 1, רובם לא יצליחו למצוא הבדלי איכות. 

עם הדור הנוכחי (3, XC30) מאזדה עשתה קפיצת מדרגה עצומה ממכונית עממית איכותית, למכונית פרימיום פר-אקסלנס מבחינת איכות חומרים. מבחינת אבזור היא גם עולה על רוב המשפחתיות פרימיום (יעני A3 ושות'), בטח ובטח שבגרסאות הבסיס. 

 

הדבר היחיד שבגללו ה-3 לא שווה אפילו קרוב ל-150 אלף שקל שמבקשים עליה הוא המנוע המבאס והרזה שממש מרגישים שהוא פשוט לא עומד בקנה אחד עם השלדה ושאר הפרמטרים של האוטו.

אגב, תכלס תכלס, מבחינת מחיר, ה-3 לא ממש התייקרה, היא פשוט וויתרה על גרסאות הליסינג (עד שהן חזרו לא מזמן), המחיר של ה-148,000 שקל הוא לגרסת ספיריט, וזה בדיוק 5,000 שקל יותר ממה שעלתה גרסת פרימיום (שהחליפה את הספיריט לתקופה קצרה) של הדגם הקודם. 

לפני 20 דקות, me5000 כתב:

למה שמישהו יבחר במאזדה 3 אם הוא יכול לקנות באותו הסכום ג'יפון? גם אם הוא יהיה טיפה איכותי מבפנים, לדעתי הגובה והנוחות מפצים על זה. 

זה כמו להעדיף חתול על טלוויזיה כי הוא אמנם לא משדר סרטים, אבל הגרגורים והליטופים מפצים על זה. אלה שני דברים שאין ביניהם שום קשר.

לפני 26 דקות, MMZ1973 כתב:

יכול להיות שזה רק אני, אבל לא ראיתי יותר מידי Mazda 3 על הכבישים.

אם המחיר היה יותר ריאלי, כנראה התמונה הייתה אחרת לגמרי.

חכם סיני זקן אמר פעם "נו שיט שרלוק". ברור שאם היא הייתה זולה יותר היא הייתה נמכרת יותר. זה נכון רק ל-100% מהדברים שעולים כסף.

  • אהבתי 6

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסיף על מה שפבל אמר.

השרשור רק התחיל ומתוך שני עמודים אפשר להגיד שחצי מהתגובות הן איזכור של ה-3 יחד עם BMW ושאר מותגי פרימיום, אז כנראה שהתמחור מצויין כי הוא עשה בדיוק מה שציפו ממנו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

אם הם לא נחשבים פרימיום אז איך תסווג אותם מול סיטרואן - אופל / סקודה - סיאט בהתאמה?

כ"יותר איכותיים". לא לכל דבר יש תת-תת-תת-קטגוריה. 

יש עממי: שזה כל דבר החל מדאצ'יה, עבור בטויוטה וכלה בפולקסווגן.

ויש פרימיום/יוקרה שמתחיל באינפיניטי בקצה הנמוך של הסקאלה ונגמר במרצדס.

מעל זה יש את האולטרה-פרימיום או איך שלא קוראים להם - בנטלי/רולס וקצת מה שאסטון מנסה להיות. 

 

יש יצרניות שמנסות לנזול קצת בין הקטגוריות, כמו פולקסווגן מאז תחילת תקופת הגולף בערך, או מאזדה עכשיו.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...