Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד כמה חמור מנוע ללא תרמוסטט או עם חורים בתרמוסטט? סוזוקי סוויפט 2008


משה2
 שיתוף
עוקבים 12

Recommended Posts

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לדעתי אתה מקבל בשלווה שיסגרו את הגיר שלך עם 5 ברגים ולא 6 כי הגישה קשה לבורג האחרון. אולי התושבת שמחזיקה את הצמת מנוע מיותרת והיצרן היה צריך לבטל אותה מראש אבל הוא אמר שיחכה ל"מהנדס" הישראלי שיאשר זאת

מאוד אוהב את המכונאים האלה שחכמים יותר מהיצרן. עושים חורים בטרמוסטט, מבטלים ברגים, תושבות ועוד - הרוב זה בגלל עצלנות וחלק זה בגלל טיפשות. לא אשכח שהיה איזה מכונאי שאמר לי ( מבלי לדעת שאני בעל מקצוע) ש

אם מדובר על סובארו אז הבנתי שזה די מקובל לעשות את זה. כל רכב מתקרר בירידות.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...