Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכון טסטים/בדיקה לפני קנייה קומפיוטסט


פוסטים מומלצים

לפני 2 שעות, kompy כתב:

 

 

בבקשה, הדגשתי לך את דבריך הנלוזים.

 

לא, אני לא מפקח ולא מנהל. סתם עובד ותיק אשר מקום עבודתו חשובה לו, אשר לא רוצה לעבוד במקום עבודה שנמצאים בו לוקחי שלמונים.

לא אכנס אתך לדיון על העסקת עובדים ונחיצותם או איך דברים צריכים להיות רשומים או לא.

אתה מנסה לחפש אשמים במקום שאין בו, במקום לפשפש היטב במעשיך ובהתנהלותך.

זה נכתב בהנחה והחשד היה מתגלה כאמת.. משהו שאנחנו עדיין לא יודעים ויבדק בקרוב.
אני מקווה שזה נעשה בתמימות ומתבאס לדעת שרמת מבחן הרישוי השנתי היא פחותה מאשר בדיקה לפני קנייה.

עכשיו אני מבין שבמרכיב הבטיחותי החשוב ביותר ברכב הקריטריונים הם נמוכים, מה נגיד על שאר המרכיבים ברכב שנבדקים

בפחות חומרה במבחנים השנתיים ... לא פלא שרבע מהרכבים הנוסעים בכבישי ארצנו פסולים לנהיגה כאשר הקריטריונים לבדיקה כאלה נמוכים.

אני שמח לשמוע שאתה מאמין במקום עבודתך אך אתה יודע טוב כמוני שהעבר וגם ההווה של מכוני הרישוי מוכתמים ב"לקיחת שלמונים" וגרוע מכך..

אל תכנס לדיון על העסקת עובדים תתייחס לדבריך "כיוון פרונט נרשם בכל טופס בדיקה"...זה הנוהל אצלכם?

וזה גם נוהל אצלכם? או פשוט חוסר מקצועיות?

ציטוט שלך..

"בדיקת רישוי - משרד התחבורה לא קבע שתאריך יצור הנו גורם פסילה. צמיג בן 10 שנים אשר שכב כל חייו בתא המטען, הנו צמיג 'תקין' ע"פ תקנות התעבורה."

נלקח מתקנות התעבורה- משרד התחבורה

יש להסיר מהרכב (להפסיק את השימוש) צמיג שחלפו 10 שנים מתאריך ייצורו גם אם הוא נראה תקין ולא שחוק. חל איסור מוחלט ואין להתקין ברכב צמיג לאחר שחלפו 6 שנים מתאריך ייצורו (גם אם הוא לא היה בשימוש ).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לפגוש אדם שעבר בהצלחה טסט וברכבו פגיעת שילדה.

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

TOYOTA auris 1.8L 136HP hybrid 2015  🎌

TOYOTA yaris T-sport 1.5L manual 2003 🎌

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 אני תוהה...

לכאורה נכנסים אליכם (גם סניף מערב וגם סניף מזרח)ביום המון רכבים לבדיקה לפני קנייה והרבה יותר למבחן שנתי, 

 איך עלית על העניין שמדובר בפיאט (רשמתי רכב) הרי לדברייך לא ציינתי נכון את פרטי המקרה...

ולא ציינתי שזה היה בסניף במזרח העיר...

ואתה בקיא גם בממצאי הבדיקה לפני הקנייה וגם בממצאי המבחן השנתי...

ואתה יודע בדיוק מי בחן את הרכב...

מוזר🤔...

נננ..עזוב זה בטח רק בדמיוני...

 

לפני 13 שעות, pasat04 כתב:

זה ממש מעניין, למה לצורך קניה הם יפסלו, ולצורך רישוי, שזה עניין יותר בטיחותי, הם לא יפסלו? זה קצת "כסתחי", לא?

זה נשמע יותר כמו רשלנות מאשר כסת"ח

עריכה אחרונה על ידי carholik
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, carholik כתב:

זה נכתב בהנחה והחשד היה מתגלה כאמת.. משהו שאנחנו עדיין לא יודעים ויבדק בקרוב.

תרוצים, תרוצים, תרוצים. זהו בדיוק הלך המחשבה שלך נכתב בריש גלי.
אני מקווה שזה נעשה בתמימות ומתבאס לדעת שרמת מבחן הרישוי השנתי היא פחותה מאשר בדיקה לפני קנייה.

אין צורך להתבאס. בבדיקת קניה לעתים מחמירים עם תוצאותיה מכל מיני סיבות. אין בכך להעיד שהמבחן השנתי לא עומד בקנה מידה של תקנות התעבורה.

עכשיו אני מבין שבמרכיב הבטיחותי החשוב ביותר ברכב הקריטריונים הם נמוכים, מה נגיד על שאר המרכיבים ברכב שנבדקים

בפחות חומרה במבחנים השנתיים ... לא פלא שרבע מהרכבים הנוסעים בכבישי ארצנו פסולים לנהיגה כאשר הקריטריונים לבדיקה כאלה נמוכים.

הקריטריונים אינם נמוכים, ודי בהם כדי לפסול במבחן. כמו-כן, המשך המשפט מיותר/ווכחני ולא רלוונטי, כמו גם הסיפא במשפט(רבע מהרכבים?!) - יש לך נתונים או הכל המצאות.

אני שמח לשמוע שאתה מאמין במקום עבודתך אך אתה יודע טוב כמוני שהעבר וגם ההווה של מכוני הרישוי מוכתמים ב"לקיחת שלמונים" וגרוע מכך..

כותרות מפוצצות במהדורות החדשות אך ללא הרשעות בפועל בביהמ"ש.

אל תכנס לדיון על העסקת עובדים תתייחס לדבריך "כיוון פרונט נרשם בכל טופס בדיקה"...זה הנוהל אצלכם?

וזה גם נוהל אצלכם? או פשוט חוסר מקצועיות?

את הנהלים אני משאיר למנהל המכון/מקצועי. בעקרון, כל רכב אשר גמע כברת דרך, במיוחד רכבי השכרה/החכר, כיוון פרונט הוא הכרח.

ציטוט שלך..

"בדיקת רישוי - משרד התחבורה לא קבע שתאריך יצור הנו גורם פסילה. צמיג בן 10 שנים אשר שכב כל חייו בתא המטען, הנו צמיג 'תקין' ע"פ תקנות התעבורה."

נלקח מתקנות התעבורה- משרד התחבורה

יש להסיר מהרכב (להפסיק את השימוש) צמיג שחלפו 10 שנים מתאריך ייצורו גם אם הוא נראה תקין ולא שחוק. חל איסור מוחלט ואין להתקין ברכב צמיג לאחר שחלפו 6 שנים מתאריך ייצורו (גם אם הוא לא היה בשימוש ).

זוהי הוראה לצמיגאים מתוך החוברת 'הצמיג והטיפול בו' ולא מתוך תקנה 322. לבוחן אין אפשרות להורות ע"כ.

 

 

לפני 5 שעות, carholik כתב:

 אני תוהה...

לכאורה נכנסים אליכם (גם סניף מערב וגם סניף מזרח)ביום המון רכבים לבדיקה לפני קנייה והרבה יותר למבחן שנתי, 

 איך עלית על העניין שמדובר בפיאט (רשמתי רכב) הרי לדברייך לא ציינתי נכון את פרטי המקרה...

ולא ציינתי שזה היה בסניף במזרח העיר...

ואתה בקיא גם בממצאי הבדיקה לפני הקנייה וגם בממצאי המבחן השנתי...

ואתה יודע בדיוק מי בחן את הרכב...

מוזר🤔...

נננ..עזוב זה בטח רק בדמיוני...

 

אני גאון...עזוב זה כנראה רק אני.🔍

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

והי הוראה לצמיגאים מתוך החוברת 'הצמיג והטיפול בו' ולא מתוך תקנה 322. לבוחן אין אפשרות להורות ע"כ.

"החוברת מיועדת בעיקר למנהלי המוסכים בענף צמיגי הרכב, אולם לא רק להם, גם לכלל העוסקים ברכב, מנהלי מוסכים, קציני בטיחות, בוחני רכב ושמאי רכב."

 

אז אתה מוכיח את טענתי שהבחינה השנתית אינה מחמירה בבדיקת המרכיב הבטיחותי ביותר ברכב ...

ובעצם משרד התחבורה הוא האחראי לגרימת עשרות או מאות תאונות(מתוכם קטלניות) בשנה הנגרמות בשל צמיגים פגומים 

שהקריטריונים לבדיקת נמוכים מהצימגאים שמרכיבים צמיגים לרכבים ומבוחני הרכב של לפני קנייה.

הרי אתם הנקודה האחרונה בביקורת , כשהרכיבו את הצמיג הוא היה חדש, אך שהוא מגיע אליכם הוא כבר אחרי כברת דרך ולכן בדיקתכם צריכה להיות המחמירה ביותר(הגיון פשוט)!

חבל שאתה משתף פעולה עם פשע שכזה...

 

ההסברים שלך לכל טענותיי מצחיקות במקרה הטוב..

לא צריך כותרות בחדשות ולא פסקי בתי משפט - במו עיניי ראיתי 

לגבי כמות הרכבים הפסולים זה לא דעתי אלא דעת ביקורות שנעשו ודעת מבקר המדינה.

 

"בעקרון, כל רכב אשר גמע כברת דרך, במיוחד רכבי השכרה/החכר, כיוון פרונט הוא הכרח" 
 

טענה הזויה ! ואם הרכב עבר כיוון פרונט שבוע לפני הבדיקה..

 

 

|"אני גאון...עזוב זה כנראה רק אני.🔍"

אתה קורא לזה גאון... אנשים אחרים יקראו לזה ברווז ...

 
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החוברת הזאת "הצמיג והטיפול בו"
לא מחייבת את מכוני הרישוי, היא בגדר ההמלצה.
החוברת הזאת מיועדת לצמיגיות, בעיקר מה מותר ומה אסור להרכיב על רכבים מבחינת קודי עומס ומהירות, זוגות מאותו היצרן על אותו הסרן וכו..
אתה חדש בפורום, היו כאן לא מעט דיונים בנושא החוברת הזאת ומכוני הרישוי.
עוד פעם - מה שהיית צריך לעשות, זה להגיד לחברת ליסינג שיתקנו את הליקויים בהתאם לבדיקת הקניה ( בשביל זה עשית את הבדיקה ) ולא מעניין אותך מה הם יצליחו להעביר טסט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פלפולים מיותרים.
שוקהמשומשות שייך לקונים.
תתמקח על המחיר כך שיגלם את מה ששווה לך לשלם. אם הצמיגים הם הוצאה מבחינתך תשקלל אותם במחיר שאתה מוכן לשלם.

מעבר לכך, מן המפורסמות היא שמכוני בדיקה מסמנים ליקויים רבים לצורך כסת״ח.
למעט ענייני תאונות או ליקויים חמורים לא הייתי מיחס לבדיקה שלהם חשיבות יתרה.
אני מעדיף ללכת למוסך אמין ולקבל חוות דעת.


Jeep ZJ V8
Honda 300ex

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, carholik כתב:

 

 

ההסברים שלך לכל טענותיי מצחיקות במקרה הטוב..

לא צריך כותרות בחדשות ולא פסקי בתי משפט - במו עיניי ראיתי 

לגבי כמות הרכבים הפסולים זה לא דעתי אלא דעת ביקורות שנעשו ודעת מבקר המדינה.

 

אתה קורא לזה גאון... אנשים אחרים יקראו לזה ברווז ...

 

 

כשאין טענות מוכחות הטפש פוטר את עצמו ממתן מענה וטוען שהאחרים מצחיקים אותו.

אם ראית במו עיניך, אז הפושע הנו אתה מאחר והנך משתף פעולה בכך שלא העדת בפני הממונים/רשויות על התופעה.

הבקורות של מת"ח ושל מבקר המדינה הנן לעג לרש.

 

ברווז, ברווז, אבל יש לו קבלות על כשירותו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ננסה לעשות סדר בבלאגן:

 

בדיקת קניה:

 

רכישת מכונית משומשת הוא מצב ייחודי בו אדם אחד קונה את הצרות של מישהו אחר, והוא צריך לקבל שיקוף של איזה צרות הוא רוכש.

לכן צמיגים בלויים (גם אם הם בטיחותיים) יסומנו כפגם, כמו גם למשל מצבר שהאחריות עליו פגה מזמן, גם פגם בשלדה או במרכב (גם כזה שאינו בטיחותי) יסומן כי מטרת הבדיקה היא לשקף לרוכש את מצב הרכב.

 

מבחן שנתי:

 

בודק את הרכב מהבחינה הבטיחותית, וכן עמידה בתקנות (כמו זיהום האוויר למשל), ולכן גם אם הצמיגיןם שחוקים, אך עדיין תקינים מבחינת תקנות התעבורה - הרכב יעבור את המבחן, למרות שבבדיקת קניה הצמיגים הללו נחשבים כפגומים.

 

לסכום:

מעבר מבחן שנתי אינו מהווה תחליף לבדיקת קניה, ובדיקת קניה לא מהווה תחליף למבחן שנתי, ואין לקשור בין השניים - כי הפרמטרים בהם הרכב נבחן בכל אחת מהפרוצדורות שונים בתכלית.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שיעור בשוק: הלקוח הוא זה שמשלם.

 

בפועל איך זה נראה:

מכון הטסטים בכובעו כמכון טסטים, מי הלקוח שלו? לא אתה, אלא משרד התחבורה, ולכן האינטרס שלו זה לעמוד בתנאים שקובע משרד התחבורה.

מכון הטסטים בכובעו כמכון בדיקה, מי הלקוח שלו? אתה, ולכן האינטרס שלו הוא לתת לך תמונה כמה שיותר מלאה על הרכב, בלי קשר לתנאים שקבע משרד התחבורה, זה יכול להיות כמו שכתב צבי מצבר שנגמרה לו האחריות. זה משהו שאתה כלקוח של מכון בדיקה היית רוצה לדעת, זה לא משהו שמעניין את משרד התחבורה כלקוח של מכון טסטים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...