Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בא לי לבכות, על החלטה אימפולסיבית ולמצוא את האני שלי.


אסטון מרטין
 שיתוף
עוקבים 34

Recommended Posts

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בגלל זה הרבה ילדים נקראו אלכס, על שם המזגן שהציל אותם

בס"ד   בסייעתא דשמייא לפני כמה שבועות נהפכתי לאבא, מרגש ומלחיץ בו זמנית, קצת ממה שקרה לפני (בתחום המוטורי לפחות.) עד לא מזמן התניידתי בפיסטוש (פה) חשבתי לעצמנו: עם תינוק, בלי

טוב, נעשה קצת סדר בבלאגן קודם כל לחץ אוויר בצמיגים_ אני באופן קבוע ממלא 10% מעל הרשום, אז נגיד 35PSI  ביום חם על אספלט רותח הלחץ מגיע ל40+PSI בקלות, מיותר לציין שבלחץ כזה הצמיג לא אוחז, אז

בחזרה לפוקוס - אחרי שנהגתי לא מעט בשתי הגרסאות של אותה רובוטית ידועה לשמצה, אין לי צל של ספק שה-2.0 טובה יותר (מהשנים 2011-2014). המנוע הרבה יותר גמיש (מעבר להיותו חזק יותר כצפוי), והגיר לא צריך להתאמץ כל כך להחליף הילוכים כל רגע. הקטע האבסורדי הוא שההבדל בצריכת הדלק זניח. בקיצור, זאת הגרסה הנכונה, ה-1.6 היא פשוט "לא זה" לדעתי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 23.8.2020 בשעה 11:03, eyalkar כתב:

 

אז רק לידיעתך,
כמגיב להתייחסות לגבי נהיגה ב- 2 ידיים.

עיסוקי כתחביב פעיל עד לאחרונה היה "תחום הנהיגה הספורטיבית בישראל".

אין דבר כזה
בנהיגה בכבישים ברחבי ישראל אני נוהג ומציית בהתאם לחוקי התנועה בישראל.

אז אתה נוהג בצורה מסכנת

במהלך 48 שנות נהיגה נתפסתי רק פעמיים בעבירות תנועה (אזהרה).

מעולם לא הייתי מעורב במפגש בין רכבים (תאונת דרכים/פגיעה בהולכי רגל).
מזה אני מסיק שאתה נוהג מעט ובאיזורים עם מיעוט תנועה, ההסתברות שנהג במשך 48 שנים על הכביש לא נתקל ברכב שלא הספיק לבלום בזמן/היה עסוק בסלולרי וכו' היא אפסית.

ואם זה באמת כך אני ממליץ לך לוותר על הביטוח, סטטיסטית זה הרבה יותר משלתם ומה הסיכוי שמרפי יבוא לבקר אחרי 48 שנות נהיגה?
בביקורים באירופה אני תמיד מנצל את מסלולי הנהיגה ספורטיביים ברחבי אירופה,
הנהיגה במהירויות גבוהה מוכרת לי.
מה זה מהירות גבוהה בשבילך? 
למרות כל האמור, נוהג רק במהירות המותרת בחוק כאשר 2 הידיים נמצאות
במרבית הזמן על ההגה מלבד ופרט למועד החלפת הילוכים ידנית.
לא יודע אם אתה משקר או לא מודע לעצמך, לשבת שעתיים בפקק בתנועה זוחלת יצא לך? שעתיים עם בקרת שיוט בכביש 6 יצא לך? ובכל הזמן הזה אתה עם 2 ידיים על ההגה?
מחזיק ברשותי מכוניות אירופאיות (איטלקית ידנית - ראה צילום) ו- 2 רכבי פיג'ו ישנים שאינם "זבל").
נוהג בתקופה הנוכחית בכבישים שאתה מבקר בהם ובכאלו שאינך מודע להם.
אשמח אם תכיר לי, הרבה זמן לא פגשתי בכביש חדש.
למרות כל האמור, נסיעה במהירות החוקית בנתיב הנכון אינה יוצרת פקקים
ולא גורמת למפגש עם שוטרים או מצלמות.
תגדיר הנתיב הנכון, התשובה תיהיה זה תלוי, מידי פעם אתה יוצא לעקיפות? ומה אם צריך לעבור את המהירות המותרת בשביל להשלים עקיפה בביטחה? אתה מאלה שיזחול בשמאלי או יבלום בשמאלי ויכנס חזרה אחרי הרכב הנעקף?
למרות זאת אני ירא משוטרים ולכן הם לא עוצרים אותי (נעצרתי פעמיים ב- 48 שנות נהיגה).
אתה לא ירא משוטרים, אתה ירא מהעונש.
לצערי המדינה שלנו אינה דוגמה למדינה נאורה בתחום הרכב והתחבורה,

לכן אני נהנה שוב ושוב לנהוג בחו"ל במהירויות שסביר שאינה מוכרת שלך
בגלל סוגי המכוניות שאתה מתנייד בהם.
מהירות היא לא אינדיקציה לטיב הנהג, סוג המכונית שאני מתנייד בה אינה קשורה לטיב הנהג, הדבר היחיד שאני מסיק מהפסקה הזו הוא שיש לך כסף.


כך שאיני נהג הססן במגבלות מודעות עצמית לגילי,
אני מודע למגבלות הרכב שבו אני נוהג, תנאי הכביש והסביבה והצפוי מהנוהגים בכביש.

אתה לא יודע מה המגבלות של הרכב שלך אם לא הגעת לשם, מדברייך נשמע שלא הגעת לשם עם הרכב שלך.

מקווה ומאחל לך שתנהג בזהירות ובבטחה בכביש.

תודה תודה.

 

בתאריך 23.8.2020 בשעה 11:22, TsachiE כתב:

 

לא מסתדר לי איך אפשר להגיד רכב נפלא וגיר לא טוב באותו משפט.

לא משנה כמה הרכב הנפלא, אם דבר משמעותי ומהותי כמו הגיר לא טוב, אז הרכב רחוק מלהיות נפלא או כזה שכדי לקנות.

הגיר נפלא מבחינות מסויימות ופחות באחרות, הכל שאלה של מה אתה מחפש ברכב, ראה ערך DSG ושות'.

 

בתאריך 23.8.2020 בשעה 13:05, אליה כתב:

תכלס זה הימור מעניין. לפחות עשיריה פחות ממחיר רכב מקביל בשנתון מתוצרת מאזדה או משהו דומה, וההימור הוא מתי ילכו המצמדים וילכו 8000₪. *5500
בינתיים יש לך אוטו מעולה.
תנסה 20, הקלאצ'ים היו הולכים לפי ה שהבנתי בגלל המחז"ש שכשל ושחרר שמן לאזור הקלאץ הקדמי

בנתיים אני בהחלט מרוצה.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 

 

בתאריך 23.8.2020 בשעה 14:23, borsood כתב:

זה בגלל שאתה מתייחס אליה ככה... יש לה גם רגשות.

תתאמן על "מוֹן שֶׁרִי", "קֶל בֶּל ווּאַרְטוּר" "אֶקְסטְרַאוֹרדִינֶר" ותראה תוצאות בהתאם.

לכל הרכבים שלי יש אופי, נראה לי שלDS יש יותר מכולם ביחד :)

ללנוס לעומת זאת נחזור ונאמר:

쓸모없고 형편없고 못생긴 차

 

בתאריך 23.8.2020 בשעה 15:42, TsachiE כתב:

 

אבל למה בכלל להתפשר?  אתה משלם ממיטב זיעת אפך.

למה או זה או זה? אפשר למצוא  רכב עם גיר שהוא גם אמין וגם מתפקד טוב.

כסף וסדרי עדיפויות.

 

בתאריך 24.8.2020 בשעה 23:48, אליהו שבת כתב:

כאחד שנהג על הרכב המושמץ מספר שנים וצחק כל הדרך אל הבנק, מדובר ברכב נפלא, בטיחותי, אמין להפליא! כן כן 3 שנים, כמה עשרות אלפי ק"מ ו0 תקלות! נכון, פעם אחת החלפתי מצמדים באחריות אך זה לחלוטין שווה את זה.

 

הגיר ממש לא רע, אפילו מעולה למי שיודע להשתמש בו, הבעיה שיום אחד המחשב גיר/מצמדים קורס/ים ללא התרעה (לעיתים בטיימינג הכי גרוע).

מה שצריך לדעת עם הרכב הזה זה דבר חשוב מאוד: לקנות אותו בזול ולמכור אותו עוד יותר בזול, נכון להיום זה מחירים פשוט מצחיקים ביותר.

מחשב גיר באחריות עד 240K 

הרכב הוחלף בפיקאסו 165 THP מושמץ לרגל התרחבות המשפחה ורצון לשדרוג, גם כעת אני נוהג ב7 מקומות מושמץ על לא עוול בכפו ונהנה הכל נהיגה, צוחק על כי מי ששילם כפול על אאוטלנדר ממה ששילמתי על הרכב והעיקר שהוא נהנה מאמינות וחום בספסל האחורי תוך צפיפות יתרה, העיקר שיש לו רכב אמין.

 

הרכב הבא היה בתכנון 5008 החדשה אך סוף סוף עם ישראל הבין שהרכב כבר אמין ומוצלח ביותר והמחירון בפועל נסק לשמיים.

 

עריכה אחרונה על ידי אסטון מרטין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אמרתי שאכתוב קצת על הניהוג של הפוקוס אז הנה זה בא

 

הקדמה קצרה, אתמול היינו בערד, על208CUP לאימון קצרצר והיה כיף מאוד, למדתי בעיקר על החולשות שלי שהן כצפוי הדברים שאני לא יכול לעבוד עליהם בכביש הציבורי אבל על כך בזמן אחר.

 

הפוקוס

הרכב עם תגבור חשמלי להגה, אני לא מגזים כשאני משווה אותו להגה של הברז מבחינת פידבק לנהג

מעומעם באמצע, טוב מאוד ברגע שמתחילה ההטיה של ההגה.

הצמיגים עושים עבודה נפלאה בלשמר אחיזה, הרכב מכוון בצורה נחמדה ועדינה מאוד לתת היגוי, משרה המון ביטחון, גם כשהרכב מאבד אחיזה הוא עושה זו בצורה מאוד לינארית צפויה ונשלטת.

הוא לא אוהב Sים , העברת המשקל מצד לצד מנדנדת אותו וזה לא נותן הרגשה טובה לנהג, הABS נחמד מאוד עם פידבק טוב דרך הדוושה וניתן לשליטה שלא כמו בABS מהדורות הראשונים.

עוד לא התפנתי לטפל בברקסים הלוקים בחסר אבל אני די בטוח שיש תקלה, כשהם מגיעים לטמפרטורה גבוהה (4 בלימות אגרסיביות נגיד ממהירות של כביש 6 ל20-30) הדוושה רועדת בתחילת המהלך כמו... ABS מהדורות הראשונים, כשאתה יותר נחוש איתה הרעידות פוחתות אבל לא לגמרי.

בקרת היציבות להפתעתי הרבה עוזרת לי המון עם הדרייב ביציאה מהפניות, אני לא יודע אם זאת רק ההרגשה שלי אבל כביכול אני מקבל דיפ מוגבל החלקה מקדימה כשהבקרה מזהה איבוד אחיזה בגלגל הקדמי, יכול להיות שאני טועה אבל ההרגשה היא כזו.

הרכב ארוך וכבד אבל מרגיש טוב בסה"כ, בניגוד לפיאסטה שהייתי זורק לתוך הפניות מתוך ציפייה לתת היגוי שעובר להיגוי יתר באמצע הפנייה פה אני יכול לסובב את הרכב סביב הציר של עצמו מבלי לאבד אחיזה באף אחת מארבע הפינות, המפתח הוא לנהוג כמה שיותר חלק.

ההתאוששות של הרכב מטעויות לוקחת זמן, המתלים אומנם קשיחים יותר מהקבילות לה בקטגוריה שיצא לי לנהוג עליהן (i30,  קורולה סטיישן) אבל עדיין לא מספיק להנהיגה ספורטיבית וזה בסדר בסטיישן משפחתית.

אחרי שלמדתי את הגיר אני מרגיש הרבה יותר בנוח איתו, החסרון הכי גדול שלו הוא שאין פדלים על ההגה וההעברת הילוכים דרך ידית הPRNDS היא לא אינטואיטיבית.

כמעט עליתי איתו על המסלול בערד אבל המחשבה על ה350 ק"מ הביתה בשילוב עם 1.3 טון וברקסים בינוניים ומטה הורידה אותי מאוד מהר מהעניין.

זהו לבנתיים

אני מרוצה, אשתי מרוצה והילד מרוצה.

תודה למעודדים.

 

נ.ב

conti ecocontact6

עריכה אחרונה על ידי אסטון מרטין
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק רציתי לכתוב ש2 ידיים על ההגה בכביש 6, גם עם בקרת שיוט זה חשוב. בפקק שלא זזים, פחות.

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך למענה המתפלסף שלך "אסטון מרטין" במענה לנכתב על ידי. ( 108 #)

להלן התייחסות קצרה ולא לכל מה שנרשם על ידך.

"אין דבר כזה"מוזמן להוציא רישיון לנהיגה ספורטיבית - https://www.gov.il/he/service/sport_driving_license_application

"אז אתה נוהג בצורה מסכנת" - ציות לחוקי התנועה פחות מסכן את הציבור המתניע בכביש או נמצא בסביבתו.

"מה זה מהירות גבוהה בשבילך? " - ברכב סטנדרטי 240 קמ"ש ברחבי מדינות שונות באירופה (במסלול יעודי לנהיגה ספורטיבית - לא ידועה).

"לא יודע אם אתה משקר או לא מודע לעצמך, לשבת שעתיים בפקק בתנועה זוחלת יצא לך? - מוריד יד ימין מההגה לצורך החלפת הילוכים בלבד.

"שעתיים עם בקרת שיוט בכביש 6 יצא לך? ובכל הזמן הזה אתה עם 2 ידיים על ההגה?" - חיובי, תמיד 2 ידיים על ההגה.

"אתה לא יודע מה המגבלות של הרכב שלך אם לא הגעת לשם," - מניסיון נהיגה רב שנים והכרות הנהיגה ברכב הפרטי האישי שלי
אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק 230 כ"ס ב- 5,500 סל"ד 34.6 קג"מ ב- 1900 סל"ד מודל 2012. 
במסלולים - פצאל בבקעת הירדן, מסלול מוטורסיטי בשדה תימן, המסלול בערד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...