Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה גורם לסתימה של מסנן חלקיקים במנועי דיזל ?


בנצי1
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קסטרול, וולבוליין, יורול, טוטאל, מוביל1, מוטול, וולף, ליקוי-מולי,"של" - לכולם יש שמן 0W30 העומד בתקן PSA B71 2312.

מה הסיכוי שמתוך 9 המותגים הנ"ל שמאוד מאוד פופולאריים (במיוחד קסטרול, ליקווי מולי ואפילו וולף למחפשי הזול ביותר) אם תחפש בחנות ליד הבית אין לפחות כמה מותגים מהרשימה מעלה ? בטוח שיש - ורוב הסיכויים שגם תצא עם שמן מתאים מהחנות.

מאידך, ה PSA B71-2297 נמצא כרגע במוביל1 ובטוטאל, והם ממש לא נמצאים בכל חנות.

זאת הסיבה שהייתי שולח אותו לחפש 2312 ולא 2297, הוא עדיין לא קיים בתפוצה מספיק רחבה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שהרכב עבר טיפול לפני 3.000 ק"מ , עם שמן סינטטי מלא של חברת ZIC (לא מאוד מוכר) וצמיגות 0W30, אך ללא התקן של פז'ו וסיטרואן.

נראה לי שאחליף לאחד מהשמנים של החברות המוכרות עם תקן של PSA. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, בנצי1 כתב:

למרות שהרכב עבר טיפול לפני 3.000 ק"מ , עם שמן סינטטי מלא של חברת ZIC (לא מאוד מוכר) וצמיגות 0W30, אך ללא התקן של פז'ו וסיטרואן.

נראה לי שאחליף לאחד מהשמנים של החברות המוכרות עם תקן של PSA. 


הנה בתור התחלה סיבה אפשרית טובה מאוד למה המסנן נסתם לך.

איך הגעת בכלל למצב כזה שנעשה שימוש בשמן לא מתאים? אם אתה רוצה שהרכב יאריך ימים, כדאי שתתחיל לתחזק אותו בצורה יותר רצינית. שמנים ונוזלים בתקן היצרן בלבד, חלפים מקוריים או שווי ערך בלבד (לא זבל תחליפי/משופץ בשקל וחצי).

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה רכב זה היה?

 

וזה כן קשור לשמן, שמן שלא מיועד לרכב עם מסנן חלקיקים יגרום לסתימה יותר מהר. 

 

מה שכן, אתה צודק ששמן בלבד לא יפתור את הבעיה. צריך להוציא את האוטו לנסיעה ארוכה מדי פעם ואם זה לא מתבצע אז באמת למכור ולקנות רכב בנזין.

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, perl1947 כתב:

זה לא קשור לשמן . 

השתמשתי בשמן סינטטי לפי התקן . החלפתי כל 8000 בימקום כל

30000

לפעמים כל חצי שנה.

הנסיעות הקצרות סתמו את הפילטר. 

 

 

איזה רכב היה לך ?

 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי פיאט פיורינו 2011 טורבו דיזל יורו 5 עם 100000קמ במשך שלוש שנים.

טיפול עצמי עד שנמאס לי.

קניתי שמן באריזות של 6 . צ’מפיון בלגי בתקן המתאים לפיאט דיזל יורו 5 

התמכרתי להחלפת שמן.

בתהליך הרגנרציה נשרף המון סולר ונשאב לאגן השמן.

כמות השמן המדולל בסולר עולה ועולה. חייבים להחליף שמן מייד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...