Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלק מהול ב 2020 ייתכן?


Jenek
שימו לב! השרשור הזה בן 1273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא אמרתי שדלק לא יכול לגרום לבעיית הנעה.
בהחלט יכול לגרום לבעיית הנעה.
מה שרשמתי זה שבעיה באיכות הדלק צריכה להיות מלווה בעוד סימפטומים ואת זה פות"ש לא ציין.
כמו שהוא לא ציין שום פרט על הרכב.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

makatuvkan 

אז אני לא לבד.

איזה רכב יש לך?

ראיתי רכב בחתימה, גם סוזוקי ידנית? 

אצלי סוויפט 2015. 

סטרטר מרגיש חזק, כפי שהיה קודם. 

פשוט לוקח לו יותר זמן, עד שהוא נתפס. 

 

יש רכבים שלא מניעים בחצי נגיעה, הסוויפט כן.

הרגשתי את זה בדיוק למחרת התדלוק. יכול להיות שיש עליה בצריכת דלק, אך עדיין איני מרגיש זאת.

רכב בגדול מאוד חסכוני, כמובן אעדכן בתידלוק הבא, בעוד 750 ק"מ.

התנעה בבוקר זה משהו שקל להרגיש, בגלל זה ציינתי את זה.

עריכה אחרונה על ידי Jenek
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, יש לי סוזוקי אלטו 2011 גיר רגיל. אחרי התידלוק ב"דאן" בבקרים היה צריך לסובב סטרטר הרבה יותר זמן מכרגיל, ולרוב היה צריך גם ניסיון התנעה שני. הרכב כמובן אחרי טיפול עם מצבר חדש לפני בערך חודש. אחרי תדלוק בסונול קוקה-קולה במפרץ חיפה, גם תחנה מוזלת באיזור, אבל עם מותג ידוע, מניעה בשנייה כרגיל. חייב לציין שאין לי שום קשר עם סונול או תחנה מסויימת, פשוט מדווח על הניסיון שלי. מבחינת צריכת דלק לא היה שום שינוי. וגם מבחינת הנסיעה לא הרגשתי שום אובדן כוח או גמגום עם הדלק של דאן. פשוט התנעה קשה יותר בבקרים.

Suzuki Alto GLX 1.0 2011 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, פבל כתב:

 

 

יש למי מכם נתונים על ההאשמות שאתם מפריחים כאן? כי אנחנו לא אוהבים את הסגנון הזה.

 

 

תודה.

 

כי הם יקרים, ויעלו הרבה, ויגרמו לגרסאות שיוצעו עם המנועים האלה לא להימכר.

 

מחברים מחשב, נוסעים, מנתחים את כל הנתונים ובודקים בעיקר דטונציה ותזמון המעידים על איכות נמוכה של הדלק ושאני אומר איכות נמוכה, זה בעיקר אוקטן מתחת לתקן. בתקופת הקורונה זה הורגש במיוחד ובתחנות מסוימות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, makatuvkan כתב:

כן, יש לי סוזוקי אלטו 2011 גיר רגיל. אחרי התידלוק ב"דאן" בבקרים היה צריך לסובב סטרטר הרבה יותר זמן מכרגיל, ולרוב היה צריך גם ניסיון התנעה שני. הרכב כמובן אחרי טיפול עם מצבר חדש לפני בערך חודש. אחרי תדלוק בסונול קוקה-קולה במפרץ חיפה, גם תחנה מוזלת באיזור, אבל עם מותג ידוע, מניעה בשנייה כרגיל. חייב לציין שאין לי שום קשר עם סונול או תחנה מסויימת, פשוט מדווח על הניסיון שלי. מבחינת צריכת דלק לא היה שום שינוי. וגם מבחינת הנסיעה לא הרגשתי שום אובדן כוח או גמגום עם הדלק של דאן. פשוט התנעה קשה יותר בבקרים.

 

לא יודע אם רק דלק יכול לגרום לתופעה כזו, אבל זה מאוד מזכיר לי את הסיפור עם הפונטיאק והגלידה וניל.
בסוף נגלה שתדלוק בתחנה הזו גורם באיזו דרך עקיפה להנעה עייפה 🙃

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נגיד שהדלק בארץ הוא באיכות טובה.

אני אני אפרק פילטר דלק בן 20K ק"מ מרכב, הוא עדיין יהיה בצבע כתום/צהוב? או שהצבע שלו כבר יהיה שחור?

או שזה בכלל יעיד על זיהום שיש במיכלים של התחנות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, ch2856 כתב:

 

מחברים מחשב, נוסעים, מנתחים את כל הנתונים ובודקים בעיקר דטונציה ותזמון המעידים על איכות נמוכה של הדלק ושאני אומר איכות נמוכה, זה בעיקר אוקטן מתחת לתקן. בתקופת הקורונה זה הורגש במיוחד ובתחנות מסוימות. 

יש הרבה דרכים לבדוק איכות של דלק. וזה מה שאני מבקש שיעשו (או לפחות שיביאו מקומות שעשו את זה) ולא שיאשימו כי למישהו "מרגיש".

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 פבל, האם אין בעיה למלא דלק ברשתות דלק קטנות ופחות מוכרות? גם תחנות פרטיות שאינן חלק מרשת? האיכות היא אחידה בכולם?

What worries you, masters you. - John Locke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, פבל כתב:

 

אתה יכול להיות נהג גם 400 שנה, ומישהו פעם אמר לך "סונול הכי טוב" אז החלטת ש"סונול הכי טוב" ואתה מפיץ את זה הלאה בלי לברר כלום ובלי לנסות לתדלק בתחנות אחרות. כמו אנשים שקונים "רק טויוטה".

 

נתון אמיתי: חברי המוביל בדק כמה תחנות של סולר, ולתדהמתו גילה במשך כמה פעמים שהדלק של סונול מחזיק לו כ-40 ק"מ יותר בכל תדלוק

באותו נהג ותוואי דרך. מדובר על סונול שד' ויצמן בכניסה לירושלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתון אמיתי: חברי המוביל בדק כמה תחנות של סולר, ולתדהמתו גילה במשך כמה פעמים שהדלק של סונול מחזיק לו כ-40 ק"מ יותר בכל תדלוק
באותו נהג ותוואי דרך. מדובר על סונול שד' ויצמן בכניסה לירושלים.
האם הוא בדק מרחק לעומת הכמות שתדלק בין שני תדלוקים עוקבים באותה תחנה/משאבה, או שהוא בדק עד ל "מיכל ריק"/חצי מיכל וכו'?
לצורך העניין, 40 ק"מ ברכב דיזל יכול להיות סה"כ הבדל של 2 ליטרים שמשאבה בתחנה אחת לא תכניס למיכל כי תעצור מוקדם יותר (או שבסונול המשאבה לא עוצרת בזמן..).
לכן בנוסף לכמות הדלק שנכנסה ולמרחק בין התדלוקים, חשוב לבצע כמה תדלוקים עוקבים באותה תחנה ואפילו משאבה.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Jenek- מיקה חיפה.

 

וברור שיש משמעות לתחנות. יש תחנות ישנות שהמיכלים בהם לא תוחזקו, וככה נכנסת לחות לדלק וגם כל מיני מזהמים. אני מתרחק מתחנות שנראות רע מהסיבה הזו.

גם תמיד אפשר למהול ברמת התחנה, וזה דווקא קרה לפני איזה 10 שנים מספר פעמים בתחנת סונול, @המחליף - כן סונול. בקרית ים. היום הכל שם תקין למיטב ידיעתי.

יש גם תחנות שבהן המשאבות מזייפות ואז גם אם המחיר מוזל בתכלס אתה משלם אותו דבר או מחיר גבוה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, פבל כתב:

יש למי מכם נתונים על ההאשמות שאתם מפריחים כאן? כי אנחנו לא אוהבים את הסגנון הזה.

 

לא ברור לי איפה ראית האשמה, אפילו את שמות התחנה(רק חברות שזה לא אומר כלום) לא כתבתי. והמילה הראשונה היא לדעתי + דוגמה מהחיים שלי.. אבל ניחא

אחרי כמה הודעות כבר פורסמו נתונים עם תחנות שנמצא אצלם דלק לא בתקן - כלומר אף אחד לא באמת מפריח

אז הודעות ללא סימוכין מזכות ב"יחס ניהולי אוהב"? כי לפי מה שאני רואה 95% מההודעות הן כאלה ובדרך כלל תוך כדי הדיון מעלים "הוכחות". 

עריכה אחרונה על ידי aviaviavi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, nadavd4 כתב:

האם הוא בדק מרחק לעומת הכמות שתדלק בין שני תדלוקים עוקבים באותה תחנה/משאבה, או שהוא בדק עד ל "מיכל ריק"/חצי מיכל וכו'?
לצורך העניין, 40 ק"מ ברכב דיזל יכול להיות סה"כ הבדל של 2 ליטרים שמשאבה בתחנה אחת לא תכניס למיכל כי תעצור מוקדם יותר (או שבסונול המשאבה לא עוצרת בזמן..).
לכן בנוסף לכמות הדלק שנכנסה ולמרחק בין התדלוקים, חשוב לבצע כמה תדלוקים עוקבים באותה תחנה ואפילו משאבה

חחח למה להתאמץ ולהשיג נתונים איכותיים עם מינימום של בקרה,

אם אפשר להפריח טענות קלילות...

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, aviaviavi כתב:

לא ברור לי איפה ראית האשמה

בעמוד הראשון, לפני שהגבתי.

 

לפני כשעה, המחליף כתב:

חברי המוביל בדק כמה תחנות של סולר, ולתדהמתו גילה במשך כמה פעמים שהדלק של סונול מחזיק לו כ-40 ק"מ יותר בכל תדלוק

באותו נהג ותוואי דרך.

40 ק"מ מתוך כמה? אם הוא בדרך כלל עובר על מיכל 100 ק"מ, אז זה מאוד מעניין. אם על כל מיכל הוא עובר 1,000 ק"מ, ה-40 האלה הם סטייה סטטיסטית.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחח למה להתאמץ ולהשיג נתונים איכותיים עם מינימום של בקרה,
אם אפשר להפריח טענות קלילות...
הם מפריחים טענות, אני מפריך אותן עם paired t-test...

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...