Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב חדש תקציב של עד 150,000 ש"ח


Avi 1964
שימו לב! השרשור הזה בן 1040 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

CX-30 אמנם מבוססת על הפלטפורמה של ה-3, אבל עולה יותר, קומפורט מול קומפורט (כלומר גירסאות בסיס).

בנוסף היא משתמשת בבסיס גלגלים מקוצר בכ-5 ס"מ, מה שהופך אותה מעט צפופה יותר במושב האחורי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Pichie כתב:

מאזדה 3 ללא ספק, לא רחוק מרכב פרמיום עם ביצועים ומראה מאוד מושך וספורטיבי. 

קורולה זה רכב עגלה עם גיר CVT מעפן. 

מה שאתה אומר ש ה3 מתחרה במרצדס A ואודי A3?

 

איזה פרמיום ואיזה נעליים ?...מה שכן היא נראית טוב והקורולה אכן עגלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרימיום זה לא הסגמנט של מרצדס A או אודי A3 או ב.מ.וו סדרה 1, אלא הסגמנט של פולקסווגן (גולף), פיג'ו (308) וכו'.

למרות שבחו"ל (עם אבזור נוסף ולפעמים עם המנוע SkyActive-X) יש השוואות כאלה בין המאזדה 3 למרצדס A.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, pooh-bear כתב:

אני לגמרי מבין את הרצון לרכב אמין, אבל אני בכל זאת רוצה שניה להתעכב על זה.

 

אתה קונה פה רכב חדש לגמרי, באחריות. כנראה שהסיכוי שתקנה רכב שיכניס אותך כל חודש או חודשיים למוסך הוא ממש, ממש (ממש) נמוך. גם שנתיים או שלוש אח"כ, בטח בנסועה לא מאוד גבוהה כמו שלך, הסיכוי שלך להיכנס למוסך באופן לא מתוכנן ממש לא גבוה, בטח הסיכוי שזה יקרה יותר מפעם או פעמיים.

 

אתה צודק , זו אכן נקודה למחשבה ויתכן ואני מגזים עם הקטע של האמינות. 

האלטרנטיבות שקרצו לי יכולות להיות הגולף או הלאון החדשות. על הגולף עשיתי לפני כ 3 שנים נסיעת מבחן ומאוד אהבתי. היום אגב עשיתי בשביל הקטע

נסיעת מבחן על A3 ודי הזכירה לי אותה.

הגולף והלאון בשנים הראשונות סבלו ממחלות ילדות קשות אבל מאז עבר זמן והבנתי שמאוד השתפרו ואולי כיום זה אכן המצב כמו שאתה מתאר כניסה או שתיים לא מתוכננות למוסך.

מצד שני ראיתי שחזרו על זה לא פעם שאמינות גיר DSG לאורך זמן מאוד מושפעת מצורת הנהיגה וכבר כתבתי פה שלא רוצה לחשוב כל פעם לפני שלוחץ על הגז. אני אוהב להאיץ מידי פעם ולנהוג נהיגה עצבנית , היום די התפרעתי עם ה A3  

 

לגבי הפוקוס  ראיתי שהמהפך אצלה התחיל רק ב 2016 והוזכר פה שבעבר האוטו היה פשוט שיט אחד גדול מבחינת אמינות ובגלל זה אפילו הופסקו המכירות שלו.

לא יודע אם זה עדיין מספיק זמן לקבוע מה האמינות שלה , כבר כתבתי פה שעל הנייר בשקלול עם המחיר נראה טוב מידי מלהיות אמיתי ...   

עדיין לא הלכתי לראות אותה ואת המאזדה 3 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר לעומק כמה נהיגה מבצעית פוגעת באמינות של DSG יבש, צריך לקחת בחשבון שהגרסאות הרטובות שלו משרתות ברכיבים ספורטיביים עם הרבה יותר כח, וכנראה לא מתפרקות אחרי שנתיים.

 

לגבי הפוקוס, גם המנוע וגם הגיר שונים לחלוטין ממה שהיה ב-2012. ה-1.5 הוא חדש לחלוטין, קשה לדעת אם יהיו איתו בעיות. גם כשיש, יש סיכוי לא רקע שזה לא יקרב בתקופה שאתה תחזיק את הרכב. המחיר הזול נובע כנראה מהרצון של היבואן להחזיר את המותג (שכמעט נעלם) לארץ. אין פה קאטץ' של רכב גרוע, אבזור חסר או בטיחות בעייתית.

 

בסוף, אם אתה באמת מחפש מכלולים אמינים ומוכחים מאזדה 3 היא אחד הפיתרונות היחידים (והלא לגמרי מבאסים) שנותרו. במקומך הייתי עושה נסיעת מבחן גם ברכבים שאתה פוסל מבחינת אמינות, ואז מחליט אם הסיכון שווה לך. כרגע אאתה אפילו לא יודע מה אתה מפספס.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

גרסאות רטובות הבנתי שזה כבר סיפור אחר לגמרי , אמינות בהרבה 

כתבתי כבר שעשיתי בעבר נסיעת מבחן בגולף והיום ב A3 שדי הזכירה אותה. אולי אני מדבר שטויות אבל לא בטוח שההפרש במחיר מצדיק את ה A3 

אבדוק את הפוקוס , המאזדה ואולי את הלאון שהבנתי שצריכה להגיע החודש. גם גולף אמרו פה שצריכה להגיע חדשה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון להרבה יבואנים - הסיבה שלהם זה להכניס גרסא זולה שתהיה בעיקר אופציה לציי רכב (ליסינג/השכרה).

לא יודע אם קיימת האופציה, אבל שווה לשאול את היבואן אם אפשר להזמין דגם בגרסא יותר מאובזרת אבל עם גיר ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, Avi 1964 כתב:

למה הלאון מגיעה עם גיר ידני רק בגרסה החלשה ולא בגרסת ה 1.5 ???? למה למה למה ?? 

שונא את היבואנים בארץ 

 

פשוט, כי אין ביקוש (מספיק כדי להפוך את זה לכלכלי).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, pooh-bear כתב:

פשוט, כי אין ביקוש (מספיק כדי להפוך את זה לכלכלי).

 

מה איכפת להם להביא בכמות קטנה או רק למי שרוצה כמו שבזמנו קניתי את הסיויק שלי ?

אגב מסתכל באתר של סיאט על הלאון ולוח השעונים שלהם אחד לאחד כמו ה A3 שנהגתי עליה היום , זה קטע 

 

image.thumb.png.47fca71c02e438e29925751884e95aea.png

עריכה אחרונה על ידי Avi 1964
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מומחה גדול בתחום, לדעתי מדובר בעלות קבועה כלשהיא לדגם (תקינה, חלפים, הדרכות וכו'). כנראה שלמכור 5 מכוניות לא מכסה את העלות הזו. מעבר לזה, כשיבואן לא יכול להתחייב על כמות סבירה הוא מקבל מחיר (הרבה) פחות טוב מהיצרן, ואז הרכב נהיה עוד יותר יקר, ועוד פחות משתלם, וגם החמישה שרצו לקנות אותו כבר מתחילים לחשוב על זה.

 

בזמנו כשהגיע הקקטוס החדש לובינסקי היו מוכנים להביא גרסה ידנית אם עשרה אנשים יתחייבו על רכישה שלו - לא נמצאו עשרה אנשים כאלו.

 

זה, למרבה הצער, מסכם את הביקוש לרכבים ידניים (חדשים) בארץ.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה סיכון ? אתה לא מודע למה שכתוב גם בפורמים בארץ וגם בחו"ל על הבעיה במנועי הטורבו של הונדה במיוחד ב 1500 ? היבואן מכחיש אבל הסיפור של החלפת שמן כל בערך 7000 ק"מ לא עושה רושם טוב שלא לדבר על הטירטור והעלות הנוספת .

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.8.2020 בשעה 16:14, Avi 1964 כתב:

מהפוקוס נראה לי ירדתי , אמינות זה משהו שנמדד לאורך זמן אז מתמקד במאזדה 3

אמינות זה אכן משהו שהוא אכן נמדד לאורך זמן, אך בהתבסס על כך שהפוקוס נמצאת שנתיים על הכביש בחו"ל ואין דיווחים על בעיות מיוחדות, עדיין הייתי ממליץ לך לשקול אותה. פשוט תעשה נסיעות מבחן, זה יעשה לך המון סדר בראש ובעדיפויות. נהגתי גם על המאזדה 3. בסיום, אני יכול לסכם לך את שני הרכבים הללו במשפט הבא (נטו דעה אישית, כמובן):
מאזדה 3 מרגישה איכותית יותר בכל אספקט אפשרי ובהתבסס על וותק מנוע+גיר היא די אמינה, הפורד פוקוס מספקת יותר ריגוש על הכביש, מרווחת יותר וזולה יותר.
- ברשותי גרסת האקטיב-X, הנה ביקורת שרשמתי עליה.

- הנה ביקורת של @wildlands2019 על גרסת ה-st-line

 

בתאריך 12.8.2020 בשעה 16:00, Avi 1964 כתב:

 

אתה צודק , זו אכן נקודה למחשבה ויתכן ואני מגזים עם הקטע של האמינות. 

האלטרנטיבות שקרצו לי יכולות להיות הגולף או הלאון החדשות. על הגולף עשיתי לפני כ 3 שנים נסיעת מבחן ומאוד אהבתי. היום אגב עשיתי בשביל הקטע

נסיעת מבחן על A3 ודי הזכירה לי אותה.

הגולף והלאון בשנים הראשונות סבלו ממחלות ילדות קשות אבל מאז עבר זמן והבנתי שמאוד השתפרו ואולי כיום זה אכן המצב כמו שאתה מתאר כניסה או שתיים לא מתוכננות למוסך.

מצד שני ראיתי שחזרו על זה לא פעם שאמינות גיר DSG לאורך זמן מאוד מושפעת מצורת הנהיגה וכבר כתבתי פה שלא רוצה לחשוב כל פעם לפני שלוחץ על הגז. אני אוהב להאיץ מידי פעם ולנהוג נהיגה עצבנית , היום די התפרעתי עם ה A3  

 

לגבי הפוקוס  ראיתי שהמהפך אצלה התחיל רק ב 2016 והוזכר פה שבעבר האוטו היה פשוט שיט אחד גדול מבחינת אמינות ובגלל זה אפילו הופסקו המכירות שלו.

לא יודע אם זה עדיין מספיק זמן לקבוע מה האמינות שלה , כבר כתבתי פה שעל הנייר בשקלול עם המחיר נראה טוב מידי מלהיות אמיתי ...   

עדיין לא הלכתי לראות אותה ואת המאזדה 3 

 

אני לא חושב שאתה מגזים עם האמינות. אני עד לא מזמן מאוד רציתי את הלאון FR, כמעין פשרה לגולף שהייתה יקרה מדי עבורי בגרסאות היותר מאובזרות. אבל, למרות שכל עניין ה-DSG השתפר עם השנים האחרונות, רק משיטוט בפורום הבנתי שעדיין יש בעיות עד שהחלטתי שכרגע לא אקנה רכב מקבוצת VAG, אלא אם כן זה יהיה עם גיר רטוב (שקיים ברכבים יקרים יותר). לפוקוס היה דור סופר מוצלח, שהוא גם זה שהפיל את המותג בארץ לגמרי ומאז לא ממש השתקם. מי שקנה את הפוקוס כמוני, יודע שככל הנראה הערך ירד די מהר בגלל אותו מוניטין מעורער. יחד עם זאת, בסוף כן הלכתי עליה (אחרי אינספור נסיעות מבחן ברכבים שונים) כי הרכב הזה גורם לי לחייך כשאני על הכביש (במיוחד במצב ספורט), בשילוב עם גיר פלנטרי סטנדרטי שתיאורתית אמור להיות אמין יותר מגיר כפול-מצמדים. אני זוכר שכשהייתי באחת הסוכנויות והראתי לנציג את ההתלבטות שלי לגבי הפוקוס, הוא אמר לי "אתה בטוח שזה המחיר האמיתי של הרכב הזה? מה הם מוכרים את הרכב בהפסד? זה לא הגיוני".

ממליץ לך גם לראות את הביקורת שכפיר ובועז עשו על המאזדה 3 האצ'בק, על ה-st line ועל האקטיב-x. אבל הכי חשוב - כפי שרשמתי לך מקודם -לך תעשה נסיעות מבחן על הרכבים, ברוב המקרים זה ה-deal breaker.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1040 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...