Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכבת קוליאוברים - מספר שאלות


 שיתוף
עוקבים 8

Recommended Posts

ממלא אחת לחודש וציינצתי כבר שאני על PS4 שנקנו לא מזמן :) ואגב מאוד מאוד מרוצה מהם. רוצה עוד קפיצת מדרגה בהתנהגות הרכב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

33 קדימה 31 אחורי. זה אפילו נמוך יחסית ואמור לתת אחיזה טובה יותר.

 

שוב, אני יודע שאני נוסע על איביזה לא על M3 , אבל עדיין.. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השקעת בצמיגים, פייר אני מבין את חיידק השיפורים גם אני לוקה בו, לפעמים המוח מנצח אבל רוב הזמן החיידק גובר...

לא חייבים GTR בשביל שיהיה מה לשפר ולא חייבים לחיות על הש"ג של פצאל.

קיבלת פה המלצה מצוינת לבילשטיין B12 לך על זה ואל תשכח לעדכן על ההתרשמות שלך אחרי ההרכבה.

העיקר סע בזהירות...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתחיל מזה שלדעתי אין טעם לשדרג את הרכב, תתאפק עד שתעבור לרכב עם פוטנציאל.

 

מה לא לעשות- "קפיצי הנמכה".

נכון, זה ינמיך ויקשיח את הרכב, אבל הבולם המקורי לא עובד איתם טוב והרכב מתרסק על כל שטות.

 

קוילאובר איכותי יספק הנמכה והקשחה בלי להעניש אותך כל כך חזק, אבל עדיין יש פה ויתור מסוים על נוחות.

הכל שאלה של כמה אתה מוכן לוותר על נוחות וכמה אתה מוכן להשקיע, אי אפשר להשוות קוילאובר מאיביי לסט של Ohlins.

 

קח בחשבון שהסט של KW לכביש הוא סבבה לגמרי, אבל גם פה מדובר בפשרה.

הוא לא קשיח מדי כדי שביומיום יהיה נוח יחסית והוא לגמרי מספק את זה, אבל כשאתה בנס הרים כן מרגישים שהוא רך יותר מה"אידיאל".

ופה כיוונון לא יעזור כי הוא רלוונטי רק לבולם עצמו, בזויות גילגול נלחמים בעיקר עם הקפיץ.

 

 

*יש לי לאון שקניתי עם קפיצי הנמכה ושידרגתי לסט של KW.

They are trying to ban me...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה התקציב שלך לשיפור הזה? אם אתה רוצה גם נוחות וגם קשיחות במידה ראויה, זה להשקיע לא מעט כסף בקוילאוברים סטייל אוהלינס או חברה אחרת, סדרה גבוהה יותר של kw. 

אם אתה מוכן לספוג את הקטע של הנוחות וליהנות רק מקשיחות באמת משמעותית, סט של בילשטיין b12 עם קפיצי אייבך, יתגמל אותך מאד מאד בנס הרים. והאמת שאולי הנוחות לא תיפגע קשה כל כך,זה תלוי בצמיגים שלך. מה המידות?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קוילאוברים כפי שציינו אומר רק סט של קפיץ ובולם יחד.

שום דבר מעבר לזה.

יש כאלו נוראיים , יש כאלו מעולים , יש כאלו מתכווננים ויש כאלו שלא.

יש גם סטים רבים של בולמים שהרבה יותר טובים מקוילאוברים (בעיקר בצד הזול - למעשה - בולמים מקוריים בחלק לא קטן של הרכבים עדיפים בהכל חוץ מהפוזה והכיוונון גובה)

 

KW V2 שציינת הוא סט כניסה לא רע (בלי להעליב דברים זולים יותר , אבל מתחת לזה - כבר עדיף לא לשים ברוב המקרים) - אבל כמו שציינו - יכול להיות לגמרי שזה בזבוז של כסף (במיוחד על הרכב הנוכחי) אל מול סט של בולמים וקפיצים יעודיים לרכב שלך. אתה הרי לא תתעסק בלכוונן אותם כל היום (ובנינו - רוב האנשים לא).

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...