Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאסטה 2015-2017


NS Line
שימו לב! השרשור הזה בן 1327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, אני מחפש רכב ומכוון כרגע לפיאסטה מהשנים האחרונות. רציתי לשאול לגבי הדגמים הבאים:

 

פיאסטה 2016, ידנית, 1000 סמק (80 כ"ס) -

  1. האם מישהו מכיר, נסע, ראה ויכול להשוות אותה לפיאסטה 2013-2016, ידנית, 1242 סמ"ק (82 כ"ס)?
  2. האם כדאי להתקרב למנוע שלא מאוד נפוץ בארץ או עדיף לחפש 2014-2015 ידנית עם נתונים טובים?

 

פיאסטה 2017, אוטומטית, 1600 סמק (105 כ"ס?) -

  1. האם מדובר בדור החדש או ברכב שנמכר בארץ ב-2017 אך עדיין מהדור הישן (לפי נפח המנוע אני חושב שמדובר בדור הישן)
  2. האם מוכרות בעיות עם התיבה האוטומטית במודל הזה?
  3. וכמובן אם זה מהדור החדש, האם לדעתכם כדאי להתעסק עם רכב שלא נפוץ כל כך בארץ?

* ההעדפה שלי היא לידני, אם אלך על האוטומטית זה רק בשביל הדור החדש. במקרה הזה אני גם מותח את גבול התקציב שלי אבל רק אם הדור החדש אמור להצדיק את זה.

 

מוזמנים להציע גם רכבים אחרים, מחיפושים וביקורות שקראתי אני כל הזמן חוזר לפיאסטה בעיקר עקב שילוב של מחיר, התנהגות כביש, אמינות ונסיון אישי חיובי של כמעט עשרים שנה על פיאסטה 2000 ידנית (1,300 סמק, 60 כ"ס) שגם בגיל מתקדם גרמה לי לחייך בכל סיבוב מחדש והדבר היחיד שהיה חסר לי בה זה כיוון מראות חשמלי (אני אדם פשוט אם לא אמרתי : )

 

תודה מראש לעונים ולמתעניינים

עריכה אחרונה על ידי NS Line
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאסטה מודל 2017 הוא מהמודל הישן, החדש לא הגיע לארץ.

הגיר בנקודה החלשה ברכב מבחינת אמינות.

 

מה תקציב?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, yulianx כתב:

הפיאסטה מודל 2017 הוא מהמודל הישן, החדש לא הגיע לארץ.

הגיר בנקודה החלשה ברכב מבחינת אמינות.

 

מה תקציב?

 

תודה רבה על התשובה.

 

30+-, אבל בשביל כלה מובחרת אני אשקול לעבור את התקציב הזה.

הפיאסטה 2017 כמובן תעלה יותר, לפי התשובה שלך נשמע שזו תהיה בחירה ממש מיותרת.

 

מעניין אותי לשמוע חוות דעת לגבי הידנית, 1000 סמ"ק כי קראתי ביקורות נלהבות על המנוע הזה אבל אני מאמין שכל הביקורות היו על גירסות מוגדשות שלו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב זה הייתי בודק רנו קליאו ידנית, מעוצבת, מאובזרת כבר ברמת אבזור הבסיסית, מנוע די זריז, מושבים נוחים אם כי בעיר מרגישה נוקשה.

 

פיגו 208 נוחה יותר, כדי לחפש ברמת אבזור אקטיב ולא אקסס. לרכב מחלה בדמות רצועת טיימינג שיכולה להתפורר לכן כדי לבדוק האם הוחלפה ואם לא להחליף.

 

איביזה/פאביה/ פולו גם אופציות, הפולו איכותית יותר ולדעתי בעלת מושבים נוחים יותר.

לרכבים מנועי 1.4 שנחשבים אמינים, כמו כן יש גם גירסאות עם מנוע 1.2 טורבו עם ביצועים עדיפים אך הם יקרים יותר.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, yulianx כתב:

בתקציב זה הייתי בודק רנו קליאו ידנית, מעוצבת, מאובזרת כבר ברמת אבזור הבסיסית, מנוע די זריז, מושבים נוחים אם כי בעיר מרגישה נוקשה.

 

פיגו 208 נוחה יותר, כדי לחפש ברמת אבזור אקטיב ולא אקסס. לרכב מחלה בדמות רצועת טיימינג שיכולה להתפורר לכן כדי לבדוק האם הוחלפה ואם לא להחליף.

 

איביזה/פאביה/ פולו גם אופציות, הפולו איכותית יותר ולדעתי בעלת מושבים נוחים יותר.

לרכבים מנועי 1.4 שנחשבים אמינים, כמו כן יש גם גירסאות עם מנוע 1.2 טורבו עם ביצועים עדיפים אך הם יקרים יותר.

שוב תודה

 

מודה שהפחידו אותי לגבי אמינות של הצרפתיות לטווח ארוך ולגבי הפולו ואחיותיה, הפחידו אותי לגבי עלויות חלפים ותיקונים.

וביחס לכולן, אני רואה שהפיאסטה מנצחת אותן בהתנהגות כביש ובמחירים (לתקציב דומה אני יכול לקבל מודל חדש בשנתיים/שלוש)

 

אני לא נוסע הרבה, אבל כשאני נוסע זה בעיקר נסיעות יחסית ארוכות מחוץ לעיר.

לפני 15 דקות, dorban3 כתב:

אני חושב שאת מדבר על הפיאסטה eco-boost עם מנוע 1L שלא הגיע לארץ.

Fiesta 1.0 EcoBoost 100HP

בשביל פיאסטה עם שישה הילוכים הייתי מגדיל את התקציב בשמחה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחפש אחת שמורה/מטופלת ולא מסוחר רכב או מגרש. (יש להם כל מיני בעיות שדוחפים)

אני חושב שבפיאסטה אוטומט עדיף מנוע 1.4L אבל לא בטוח 100%.

גם לי יש פחד מצרפתיות. במיוחד עם 3 צילינדרים.

עריכה אחרונה על ידי dorban3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, yoav911gt2 כתב:

הגיעו יחידות בודדות של 1.0 ליטר טורבו (100 ו140 כ"ס) וגם בלי טורבו עם 80 כ"ס.

תודה.

 

פגשת פעם חוות דעת על המנוע בלי הטורבו?

ובכל מקרה, האם כדאי להתעסק עם מנוע יחסית נדיר או שבעתיד אני ארגיש את הנדירות שלו בעלות חלפים וידע טכני חסר במוסכים?

לפני 13 דקות, dorban3 כתב:

באגליה ה-eco-boost זכה כרכב השנה לא זוכר באיזה שנה בדיוק. אבל מדובר במנוע 100כ"ס.

ה-80 כ"ס יהיה קצת חלש במיוחד שמדובר במנוע 3 צילינדרים.

תודה.

 

אני מודע למגבלות הכוח, הן לא הפריעו לי בפיאסטה 2000, 60 כ"ס (אפילו שידעתי שעדיף לכבות מזגן אם אני יוצא לעקיפה בעלייה) ואני מאמין שלא יפריעו בפיאסטה חדשה יותר

לפני 3 דקות, dorban3 כתב:

תחפש אחת שמורה/מטופלת ולא מסוחר רכב או מגרש. (יש להם כל מיני בעיות שדוחפים)

אני חושב שבפיאסטה אוטומט עדיף מנוע 1.4L אבל לא בטוח 100%.

גם לא יש פחד מצרפתיות. במיוחד עם 3 צילינדרים.

תודה.

אני מתמקד בידניות (הירהרתי לרגע על אוטומטית רק במידה והיא מהדור החדש) 

 

שלושה צילינדרים יש גם בפיאסטה 2016, 1000 סמ"ק. זו אחת הסיבות שאני מחפש חוות דעת ספציפית עליה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...