Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Blue&me


Aviad82
 שיתוף
עוקבים 2

Recommended Posts

שלום לכולם 

יש לי רכב פיאט פנדה 2013 שיש ברכב מערכת BLUE&ME שהפסיקה לעבוד , שזה גורם למד קילומטר להבהב וליציאת USB ברכב לא לעבוד. 

אני ניתקתי את המצבר מהרכב למשך 10 דקות בתקווה שזה יאפס את המערכת - לא עזר 

הייתה במוסך המורשה שהוא ניסה לעשות איפוס פרוקסי שלא עזר ואמר לי שהמערכת התפגרה . נאמר לי שבכדי לתקן את הוא צריך להזמין את החלק מפיאט והוא צריך לשלוח להם את המספר שילדה של הרכב בכדי לתאם את המערכת לרכב שלי .

 

אני אשמח אם תוכלי לייעץ לי אם משהו הצליח לפתור תקלה כזאת? , והאם נשמע לכם הגיוני שמערכת שכל תפקידה היא לתפקד בתור דיבורית צריכה את המספר שלדה של הרכב ?

אני בדעתי חשבתי פשוט למצוא מערכת כזאת יד שנייה ולהחליף אותה.

אני פשוט כבר לא יודע אם זה משהו שניתן לעשות לאחר מה שנאמר לי המוסך המורשה. 

 

תודה רבה על התשובות 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז ככה מנסיון אישי

 

1. לפעמים לוקח שתיים-שלוש פעמים ניתוק מצבר כדי שיסתדר. אחרי תקלה דומה ראיתי שהדרך לבטל תהבהוב זה לפתוח בתא מנוע, לסגור חלונות ודלתות כולל נעילת הרכב.

לנתק מצבר לדקה ולהחזיר אם לא עוזר תנסה 2

2. אני לא יודע איפה בפיאט פנדה המחשב של הבלו אנד מי כנראה בתא כפפות תצטרך לפרק שם לפעמים החיבור עם הזמן משתחרר לחזק ועל הדרך סתכל על הרכיבי אלקטרוניקה אם יש שחור או משהו התפוצץ.

אם ראיתה משהו שחשוד לקצר במחשב יהיה לך יותר זול לקחת לטכנאי שיראה אם הלך משהו קטן שעולה גרושים וסיימתה עם זה.

אם לא תנסה לחזק ולראות אחרי ניתוק מצבר עם התקלה חזרה.

 

אם ממשיך זה המחשב, אם זה כזה חשוב תנסה תדברים הזולים כמו לקחת לטכנאי.

מפרוקיה תצטרך נראלי לעשות איזה לימוד למערכת.

חדש מהחברה יעלה הרבה.

אם אתה יכול לחיות עם זה הפתרון הכי טוב וזול .

 בשביל דיבורית יעלה לך יותר זול לשים תואם מקור ולחיות עם הקילומטר המהבהב.

יכול להיות שדרך המחשב אפשר לבטל תהבהוב קילומטר (דרך החברה או מישהו שמבין).

למה הצג ברכב מקושר עם המחשב של הבלו אנד מי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה 

כבר ניתקתי את המערכת מהמצבר כנל פרקתי את המערכת מהרכב וחיכיתי למעלה מ10 דקות שזה יפרוק מתח ( המערכת נמצאת מתחת לכיסא נוסע בפנדה )

אני גם חשבתי לקנות אחד מפירוקיה אבל הבנתי ממנהל של מוסך פיאט שזה בעיה כי במערכת הזאת צורבים את המספר שלדה לא יודע למה ולא יודע כמה זה נכון כי זה נראה לי דבילי לגמרי לעשות את זה 

לצערי אי אפשר לבטל את הבהוב של מד קילומטר בדקתי כבר כל עוד לא סדרתי את המערכת הטיפשית הזאת. 

אני יכול לחיות אם זה אבל אני רוצה למכור את הרכב וזה משהוא שיורד לי הרבה כסף ( לפי המוסך המורשה מערכת חדש שמגיע מאיטליה אם מספר השלדה יעלה לי 2000 שקל ) 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתקין מערכת סינית זולה, בטוח יותר טובה ממקורית של פיאט שיצאה לפני 10 שנים.

צריך מסגרת כזאת בשביל להתאים

 

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שזה נראה אחלה דבר !!!! 

הבעיה היא שהמד קילומטר עדין יהבהב שזה דבר ראשון מציק לי בעין לפחות 

ושנית אני רואה למכור את הרכב וכאשר אדם יבוא ויראה את זה הוא מיד יחשוד שיש תקלה יותר רצינית ברכב מאשר שזה בגלל מערכת BLUE& ME שגורמת לזה 

 

אם היה לי פנדה ONE אז אתה צודק זה שווה מאוד אבל לצערי יש לי פנדה MILANO שזה מגיע אם מערכת מובנת 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תחפש בגוגל יש דרכים לגרום למערכת להפסיק לבדוק עם הבלו אנד מי תקין.

וראיתי שיש אפשרות להביא מפירוק ולעשות דרך תוכנה כלשהי התאמה לרכב.

 

המערכת הזאת דורשת כיול לרכב , בגלל זה אמר לך שצריך מספר שלדה...

למרות שנראלי חרטה כי ממה שראיתי עושים את זה עם תוכנה ועדיף שיהיה דגם שזהה לפנדה שברשותך.

 

אצלי ביטלתי את המערכת ,תאמת תקופה מסויימת לא הבהב אצלי עד שכנראה נגעתי משהו בהגדרות, לא שזה מפריע לי.

 

אולי זה יעזור לך המערכת דומה פחות או יותר בכל הרכבים:

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה. האמת שאני די חרשתי אל כל האינטרנט וראיתי כמעט את הכל הסרטונים לגבי המערכת הזאת 

גם מצאתי בחור בעפולה שיכול לפרוץ לי את המערכת ולהעתיק את הגדרות של המערכת למערכת אחרת רק שהוא אמר לי שאני חייב שזה תהיה מערכת זהה למה שיש לי הכוונה 

שאני חייב מערכת של פיאט פנדה של אותו דגם ואותו שנה בכדי שהעתקת הגדרות תהיה מוצלחת 

מצאתי את החלק רק שהקטע הוא מגיע מאוסטרליה 

 

אני עדין מקווה למצוא את החלק הזה בארץ בדקתי מול כמה פירוקיות עוד לא מצאתי  

מעניין אם אני יכול לקחת את הלוח לחנות אלקטרוניה ולהגיד לבדוק את הלוח ופשוט לתקן אותו ואולי זה פשוט יפתור לי את הבעיה 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שהצאתי לך בהתחלה, יש מצב שרכיב פשוט הלך שם וזה יהיה קל לתקן ויעלה לך גרושים לאומת כל הסיבוך הזה.

 

בכל מקרה אני רואה שדרך PROXY ALIGNMENT יש אפשרות לעקוף את זה.

צריך תוכנה שמשחקת עם ההגדרות ומבטלים שם תחיבוא עם הבלו אנד מי.

 

אל תשכח שלא בכל הדגמים יש בלו אנד מי ובטוח אפשר לבטל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

טוב אז לאחר כחודש המערכת בלו אנד מי חזרה מהעבדה ולצערי הם לא מצעו תקלה בלוח האלקטרוני או בקבלים אמרו שזה כנראה בעיה בצ'פ הראשי ( המעבד) 

אמרו שהם לא יכולים להחליף אותו אחד קשה להשיג אותו 

ושתיים הם צריכים מכשירים בכדי להתחבר אליו ולהגדיר אותו שזה רק משו שיש למוסכים 

 

אז אני מצאתי יחידה כזאת EBAY והזמנתי אותה אני ימשיך לעדכן בתקווה אחרי שהכל עובד תקין 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...