Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מטוסים וטיסה אזרחית/מסחרית - אם לא תשאל איך תדע?


shais01
 שיתוף
עוקבים 28

Recommended Posts

בתאריך 22.8.2020 בשעה 18:42, Night Driver כתב:

כמה הסימולטור באמת קרוב למטוס אמיתי?

השאלה על סימולטור מקצועי מאושר מאושר רת"א? מדהים - אפשר לתרגל עליו חירומים שאתה לא באמת תתרגל בחוץ (כמו נגיד כיבוי מנוע בזמן טיסה), תרגול נחיתת חירום עד המגע בקרקע, תנאי מזג אוויר קיצוניים לסוג המטוס שבחרת והכל כשהמנוע מאחורי הסימולטור  יודע לחשב בצורה מעולה איך המטוס מגיב, אחרי זה בטיסה אמיתית כשאתה מתרגל את זה חלקית (למשל העברת מנוע לסרק ותרגול עד ירידה ל 500 רגל) אתה רואה שזה פשוט יושב בול כמו הסימולטור.

בנוסף בטיסות מכשירים אתה ממילא אמור לא להתחשב בשום הרגשה ביולוגית ואז גם התרגול הוא 1:1 עד מצב שחלק מהשעות להוצאת הגדר מכישירם צוברים פשוט בסימולטור לחסוך עלויות.

 

סימולטור ביתי עדין יכול לתת חלק מהדברים האלה בצורה שהיא מעבר לרק משחק מהנסיון שלי ויש גם את המשוגעים שבונים בבית סימולטורים שיכולים לעבור רישוי רת"א...

 

 

בתאריך 22.8.2020 בשעה 12:02, Skity כתב:

יש בסימולטור גם אתגרים, כמו לנחות בשדות תעופה הכי קשים בעולם

 

לא יודע אם זה מופיע לך באתגרים אבל המלצה שלי נסה את

Altiport Courchevel - LFLJ

עם ססנה, מרתק!

מסלול בשיפוע של 18.6%(!), אין אופציה ללכת סביב והגישה היא בין הרים

אפילו עשיתי את זה במציאות, אבל בתור נוסע, זה לא משהו שאפשר לקחת מדריך ולהגיד לו בוא נתרגל 🤣

עריכה אחרונה על ידי DrorZi

I'm in an abusive relationship with life. It keeps beating the hell out of me, and I'm too much of a coward to leave - H.Simpson

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני לא מכיר לעומק את ההכשרה הראשונית, אז אני מצטער אבל זה יהיה קצר. יש קבוצה לא רעה בכלל בפייסבוק, טייסים עושים טייסים שעוסקת בדיוק בזה, באיך אדם שאינו טייס חיל האויר מתחיל מהצעד הראשון ועד שהוא מגיע

איך אתה אומר דבר כזה ובוחר לעבוד באל על?

אני ממש שמח שיש לשרשור הזה תרומה ננסה להרחיב קצת על פרנקפורט ועל הדרך ללמוד טיפה איך שדה בינלאומי גדול (כמו גם נתבג) עובד בהיבט האווירי. פרנקפורט שדה גדול ומשמעותי עם נפח תעבורה גדול. ד

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 21 דקות, DrorZi כתב:

לא יודע אם זה מופיע לך באתגרים אבל המלצה שלי נסה את

Altiport Courchevel - LFLJ

עם ססנה, מרתק!

🤣

 

Challenge accepted, אנסה יותר מאוחר.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • Create New...