Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להחנות עם Neutral ומעצור parking brake?


PeteRoy
 שיתוף
עוקבים 9

Recommended Posts

לפני 4 שעות, המחליף כתב:

אשמח לשמוע את חוות דעתך האם גם ברכב ידני הנשען על הילוך ראשון משולב כתחליף ל פארקינג - האם זה משפיע על בלאי התושבות?

כלומר שיש למשוך בלם יד ורק אח"כ לשלב הילןך- שלא יתפוס את כל המשקל?

תודה מראש

כמובן, השילוב להילוך הוא אבטחה, אבל הרכב צריך להבלם ע"י\להשען על הבלמים.

לפני 9 שעות, GR8Day כתב:

תרים בלם יד (?) >

מרים בלם יד, מעביר לניטראל (לא משנה הסדר בשני הנ"ל) ואז משחרר בלמים ומעביר לP - פספסתי בניסוח, תודה.

  • רעיון טוב! 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, TsachiE כתב:

מצב P יכול להספיק כל עוד אני לא חונה בשיפוע ? מה היתרון של בלם יד במפלס ישר?

 

אל תסתמך על זה. אתה שמה שיחסיק את הרכב במקום זה רק פין בתיבת ההילוכים. חוץ מזה, בלם היד בד"כ פועל על הגלגלים האחוריים בעוד שמצב P על הגלגלים המניעים.

 

לפני 7 שעות, GR8Day כתב:

ממה שאני ראיתי זה קורה גם באזורים הצפופים בניו יורק רבתי.

 

בארה"ב לא חייבים ללמוד נהיגה אצל מורה נהיגה. אחרי שעוברים תיאוריה מקבלים דבר שנקרא permit (למהבדיל מרשיון נהיגה שנקרא license) שמאפשר לנהוג בליווי נהג וותיק כדי להתכונן למבחן הנהיגה המעשי. לכן רוב האמריקאים לומדים לנהוג מההורים שלהם וככה זה נראה.

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, KipodYam כתב:

הוא אמריקאי? ראיתי תופעה כזאת אצלם

או שיש לו קורולה רובוטית.

 

 

לא מבין מה כל כך קשה לאנשים לשלב ל P או להרים בלם יד. מה אכפת להם להיות קצת יותר בטוחים שהרכב לא ידרדר על איזה ילד?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 דקות, Night Driver כתב:

או שיש לו קורולה רובוטית.

גם רכב רובוטי חד מצמדי אפשר להחנות בהילוך, מומלץ כשחונים בשיפוע.

 

 

על מנת לבצע את זה, מכבים מנוע כשהידית ב D. כך הגיר ישאר משולב לראשון ולא יעבור לניטורל.

אם כי לא בכל רכב רובוטי זה עובד, חלק מהם מעברים אוטומטית לניוטרל עם כיבוי המנוע גם אם הידית לא בניוטרל.

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר כן אבל המשתמש ההדיוט לא מודע לדברים האלה. מבחינותו יש קדימה, רוורס וניוטראל אז אם האוטו עומן הוא צריך להיות בניוטראל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, GR8Day כתב:

אנשים שחונים חובטים ללא רחם ברכבים לפניהם ומאחוריהם. אי שימוש בבלם יד נותן חופשיות לרכב והוא לא ניזוק מתנועות אלו.


בפריז חונים ככה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי להיתקל בלא מעט נהגי רכבים אוטומטיים שמוותרים על בלם היד למעט בשיפוע משמעותי. 

 

אני באופן אישי פועל באופן הבא:

בידני - במישור - רק בלם יד. במקרה של שיפוע - ניוטרל, בלם יד ושחרור דוושת הברקס והכנסת הילוך (ראשון בעליה, רוורס בירידה). 

באוטומט - פארקינג ובלם יד. במקרה של שיפוע - ניוטרל, בלם יד, שחרור דוושת הברקס והעברה לפארקינג.

 

לגבי הטיית גלגלים - בשיפוע מורגש - בירידה לכיוון המדרכה, בעליה לכיוון הכביש. 

עריכה אחרונה על ידי m1011409
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...