Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאכזבת נוספת במבחן דינמי - M235i XDrive


מיץ פטל
 שיתוף
עוקבים 9

Recommended Posts

אין קשר.

הביצוע נערך כאשר מגיעים במצב שיוט. לא האצה או האטה.

לכן, סוג ההנעה לא משפיע על הביצוע. 

מה שמשפיע זה המשקל, הצמיגים, חלוקת המשקל, מרכז הכובד, תכנון המתלים ותפקוד האלקטרוניקה - והנהג. (כמובן שפרמטרים כמו טמפרטורות, לחות, סוג הכביש, לחץ אוויר...)

 

זה בתאוריה.

 

באופן מעשי, סביר להניח שחלק מהכיולים של הרכב מתחשבים בסוג ההינע ולכן התפקוד מושפע במידה מסויימת גם מכך. להערכתי מעט.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בגלל הפאדיחה

לא נעים. ב.מ.וו. מכונית שפונה לנהג, וכל זה.

מה אתה מציע? שיחליפו לבד או שיבקשו מהיצרן/יבואן/דילר להחליף? אגב לאיזה צמיגים אתה רוצה שיחליפו?     אני חושב להיפך. כמו ב NCAP ומבחנים אחרים, הרכב צריך (מה צריך, חייב) להיבחן בדיוק

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...