Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלות חשמליות בזמן נסיעה ברוורס - יונדאי i20 שנת 2010


EvilPlayer
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

אהלן, יש לי רכב יונדאי i20 שנת 2010. 
בזמן האחרון קרו לי כמה פעמים בזמן שאני נוסע ברוורס(בחניה בדרכ) שיש מן קצר חשמלי ברכב. 
כאילו הרכב קופץ, יש קצת רעידות, נורות esp+esp off+abs נדלקות, המסך מולטימדיה נכבה והפנסים מחלישים.
מישהו יודע מה עשויה להיות הבעיה וכמה בערך יעלה תיקון?

 

***הוסר רקע של פונט מיותר, אנא הקפד על פונט ורקע סטנדרטי - צוות ניהול הפורום****

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי בכוון של האלטרנטור.

הייתי בודק אם הרצועה שלו רופפת, ואם אתה מבחין בדברים מוזרים נוספים
או אם הבעיה מתרחשת בנסיעה רגילה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, Kooper כתב:

נשמע לי בכוון של האלטרנטור.

הייתי בודק אם הרצועה שלו רופפת, ואם אתה מבחין בדברים מוזרים נוספים
או אם הבעיה מתרחשת בנסיעה רגילה.

 

למה אתה חושב שהבעיה אולי באלטרנטור או רצועה רופפת אם התקלה מופיעה רק ברוורס ?

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הוא מתאר קצרים חשמליים מוזרים וזה הדבר הראשון שחשבתי עליו.

לכן גם שאלתי האם זה מופיע במקרים אחרים ושאכן יבדוק אם הרצועה רופפת.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Kooper כתב:

נשמע לי בכוון של האלטרנטור.

הייתי בודק אם הרצועה שלו רופפת, ואם אתה מבחין בדברים מוזרים נוספים
או אם הבעיה מתרחשת בנסיעה רגילה.

 

קורה רק ברוורס

לפני כשעה, מרק10 כתב:

 

למה אתה חושב שהבעיה אולי באלטרנטור או רצועה רופפת אם התקלה מופיעה רק ברוורס ?

יש לך כיוון למה זה יכול להיות?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי דבר דומה פעם שאתה שם רוורס המנוע נוטה ואיכשהו נוצר קצר בצמת מנוע. האם הוחלף ברכב חלק כלשהו בחודשים האחרונים? ברכב אצלי הוחלף מדחס, בדיעבד התברר שפשוט סגרו בורג על הצמת מנוע דבר ששרף לי מחשב.

לקח אצלי כמעט 3 שבועות לאתר את הבעיה.

עריכה אחרונה על ידי elad11
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...
בתאריך 9.8.2020 בשעה 18:41, elad11 כתב:

קרה לי דבר דומה פעם שאתה שם רוורס המנוע נוטה ואיכשהו נוצר קצר בצמת מנוע. האם הוחלף ברכב חלק כלשהו בחודשים האחרונים? ברכב אצלי הוחלף מדחס, בדיעבד התברר שפשוט סגרו בורג על הצמת מנוע דבר ששרף לי מחשב.

לקח אצלי כמעט 3 שבועות לאתר את הבעיה.

 

התקנתי מסך מולטימדיה ומצלמת רוורס

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק את חיבורי מצלמת הרוורס לפנס הרוורס - רופף או מקצר - מנורת אור הרוורס מספקת חשמל למצלמה.
ואח"כ את כלל חיבורי אור הרוורס בפנס  האחורי - ראה אם מנורת הרוורס דולקת ברור בנסיעה לאחור.

 

 

אייל.

 

  • אהבתי 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נתנו פה עיצות טובות לגורם אפשרי, התקנה של אביזר כלשהו  שמוחבר לאור רוורס או קצר כלשהו ברתמת המנוע. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • danniel שינה את הכותרת ל"תקלות חשמליות בזמן נסיעה ברוורס - יונדאי i20 שנת 2010"

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת yoav911gt2
      דאצ'יה, מותג הלואו קוסט מבית רנו, מצטרף לטרנד החם ביותר בעולם הרכב ומציגה את הסנונית הראשונה בעולם הלואו קוסט החשמלי, הספרינג.
      העיצוב החיצוני נותר כמעט זהה לרכב התצוגה שהושק במרץ וכן לרנו KZE  המשווק בסין. הגריל הקדמי אשר מסתיר בתוכו את שקע הטעינה, תחום
      על ידי פנסי הלד צרים המאפיינים את קו העיצוב החדש של דאצ'יה. 
       

       
      הספרינג הוא רכב קומפקטי, עם אורך של 373 ס"מ ורוחב של 162 ס"מ , הוא מעט גדול יותר משלישיית הואגיות הקטנה (אפ, סיטיגו ומי) אך עדיין קטן
      יותר מהסופרמיני הממוצעת.
       
      הספרינג נהנה גם ממרווח גחון של 15 ס"מ ורדיוס סיבוב קטן של 4.8 מטר, מה שצפוי להפוך את התמרון והחנייה בערים הצפופות לפשוטים וקלים יותר.
      דאצ'יה טוענת למרווח פנים המיועד לארבע מבוגרים, ולנוחיותם קיים מגוון תאי אחסון ברכב. גודל תא המטען עומד על נפח מכובד של 300 ליטר, יותר מכל מתחרה בסגמנט המיני
      ואפילו גדול יותר מכמה רכבים מסגמנט הסופרמיני.
       

       
      הספרינג מציג עיצוב פנים אופייני לדאצ'יה, פשוט אך פוקנציונלי. על מנת לוודא כי הנוסעים מודעים לכך שהם יושבים ברכב חשמלי ולא ב"סתם" דאצ'יה רגילה,
      הוספו הדגשות כחולות מסביב לפתחי המזגן, המולטימדיה וכן גם נגיעות כחולות בדיפוני הדלתות.
       

       
      המולטימדיה האופציונליות מגיעה עם מסך בגודל 7 אינץ', מצלמת רוורס ותמיכה באפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו וממוקמת מתחת לפתחי המזגן המרכזיים.
      הספרינג מגיע עם נעילה מרכזית , חלונות חשמל ותצוגה דיגיטלית בין המחוונים כסטנדרט, אולם אבזור נוחות "מתקדם" כגון: מזגן, מראות חשמליות וגלגל חלופי
      בגודל מלא מוצעים כאופציות בתוספת תשלום.
      בגזרת הבטיחות הספרינג מרשים קצת יותר כאשר במפרט הסטנדרטי ניתן למצוא שש כריות אוויר, בלימה אוטונומית עד 170 קמ"ש והדלקת אורות אוטומטית. 

       
      את הספרינג מניע מנוע חשמלי צנוע עם 44 כוחות סוס ו12.5 קג"מ. הוא מוזן על ידי סוללה של 26.8 קילוואט , מה שמאפשר לספרינג לקבל לפי תקן WLTP
       טווח נסיעה משולב של 224 ק"מ או טווח נסיעה עירוני של 293 ק"מ.
      דאצ'יה לא מסרה נתוני תאוצה, אבל כן את המהירות המרבית, שתעמו
      ד על 125 קמ"ש. 
       
      דאצ'יה מציעה כמה אפשרויות להטענת הסוללה, כאשר האיטית שבהן היא הטענה מלאה משקע ביתי רגיל (220 וולט), וזו צפויה לקחת 14 שעות.
      אופציה מהירה יותר היא הטענה דרך מטען ייעודי של 30 קילוואט, בעזרת מטען זה ניתן להטעין את הסוללה ל-80% בשעה אחת בלבד.
      על מנת לוודא שלא תשכחו לטעון את הרכב תוכלו להתקין אפליקציה ייעודית , המאפשרת לראות את מצב הסוללה מרחוק, ועל הדרך לראות את מיקום
      הרכב בזמן אמת ואפילו לקרר או לחמם את הרכב באמצעות המזגן.
       

       
      הספרינג צפוי לעלות לכבישי אירופה באביב 2021 ולמרות שדאצ'יה טרם פרסמה מחירים רשמיים ניתן לשער שהוא יהיה זול מהמתחרים.
      הקרוסאובר הקטן , כנציג נאמן של חברת לואו קוסט מכוון להיות הרכב החשמלי הזול ביותר באירופה ואולי, אולי הוא גם יזכה להתהדר
      בתואר "הרכב החשמלי הזול ביותר בישראל".
       
       

    • מאת yoav911gt2
      דאצ'יה, מותג הלואו קוסט מבית רנו, מצטרף לטרנד החם ביותר בעולם הרכב ומציגה את הסנונית הראשונה בעולם הלואו קוסט החשמלי, הספרינג.
      העיצוב החיצוני נותר כמעט זהה לרכב התצוגה שהושק במרץ וכן לרנו KZE  המשווק בסין. הגריל הקדמי אשר מסתיר בתוכו את שקע הטעינה, תחום
      על ידי פנסי הלד צרים המאפיינים את קו העיצוב החדש של דאצ'יה. 
       

       
      הספרינג הוא רכב קומפקטי, עם אורך של 373 ס"מ ורוחב של 162 ס"מ , הוא מעט גדול יותר משלישיית הואגיות הקטנה (אפ, סיטיגו ומי) אך עדיין קטן
      יותר מהסופרמיני הממוצעת.
       
      הספרינג נהנה גם ממרווח גחון של 15 ס"מ ורדיוס סיבוב קטן של 4.8 מטר, מה שצפוי להפוך את התמרון והחנייה בערים הצפופות לפשוטים וקלים יותר.
      דאצ'יה טוענת למרווח פנים המיועד לארבע מבוגרים, ולנוחיותם קיים מגוון תאי אחסון ברכב. גודל תא המטען עומד על נפח מכובד של 300 ליטר, יותר מכל מתחרה בסגמנט המיני
      ואפילו גדול יותר מכמה רכבים מסגמנט הסופרמיני.
       

       
      הספרינג מציג עיצוב פנים אופייני לדאצ'יה, פשוט אך פוקנציונלי. על מנת לוודא כי הנוסעים מודעים לכך שהם יושבים ברכב חשמלי ולא ב"סתם" דאצ'יה רגילה,
      הוספו הדגשות כחולות מסביב לפתחי המזגן, המולטימדיה וכן גם נגיעות כחולות בדיפוני הדלתות.
       

       
      המולטימדיה האופציונליות מגיעה עם מסך בגודל 7 אינץ', מצלמת רוורס ותמיכה באפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו וממוקמת מתחת לפתחי המזגן המרכזיים.
      הספרינג מגיע עם נעילה מרכזית , חלונות חשמל ותצוגה דיגיטלית בין המחוונים כסטנדרט, אולם אבזור נוחות "מתקדם" כגון: מזגן, מראות חשמליות וגלגל חלופי
      בגודל מלא מוצעים כאופציות בתוספת תשלום.
      בגזרת הבטיחות הספרינג מרשים קצת יותר כאשר במפרט הסטנדרטי ניתן למצוא שש כריות אוויר, בלימה אוטונומית עד 170 קמ"ש והדלקת אורות אוטומטית. 

       
      את הספרינג מניע מנוע חשמלי צנוע עם 44 כוחות סוס ו12.5 קג"מ. הוא מוזן על ידי סוללה של 26.8 קילוואט , מה שמאפשר לספרינג לקבל לפי תקן WLTP
       טווח נסיעה משולב של 224 ק"מ או טווח נסיעה עירוני של 293 ק"מ.
      דאצ'יה לא מסרה נתוני תאוצה, אבל כן את המהירות המרבית, שתעמו
      ד על 125 קמ"ש. 
       
      דאצ'יה מציעה כמה אפשרויות להטענת הסוללה, כאשר האיטית שבהן היא הטענה מלאה משקע ביתי רגיל (220 וולט), וזו צפויה לקחת 14 שעות.
      אופציה מהירה יותר היא הטענה דרך מטען ייעודי של 30 קילוואט, בעזרת מטען זה ניתן להטעין את הסוללה ל-80% בשעה אחת בלבד.
      על מנת לוודא שלא תשכחו לטעון את הרכב תוכלו להתקין אפליקציה ייעודית , המאפשרת לראות את מצב הסוללה מרחוק, ועל הדרך לראות את מיקום
      הרכב בזמן אמת ואפילו לקרר או לחמם את הרכב באמצעות המזגן.
       

       
      הספרינג צפוי לעלות לכבישי אירופה באביב 2021 ולמרות שדאצ'יה טרם פרסמה מחירים רשמיים ניתן לשער שהוא יהיה זול מהמתחרים.
      הקרוסאובר הקטן , כנציג נאמן של חברת לואו קוסט מכוון להיות הרכב החשמלי הזול ביותר באירופה ואולי, אולי הוא גם יזכה להתהדר
      בתואר "הרכב החשמלי הזול ביותר בישראל".
       
       


      לצפייה במאמר המלא
    • מאת meygold5
      בנוסף, כשסוגרים אותו באוטומט, הוא נפתח בחזרה.  יש מישהו מומלץ באזור המרכז? האם זה פתיר בעזרת מחשב רכב או מנוע חשמלי? מה העלויות?
    • מאת f3366
      אהלן, אני מחפש רכב שמתאים לרווק צעיר, אני נוטה כרגע לקטגוריית הסופר מיני.
      הרכב יהיה מיועד בעיקר לנסיעות עירוניות ואחת לשבוע נסיעות בינעירוניות של בין שעה לשעתיים, מבחינת קילומטראז, אני מאמין שזה ינוע סביבות ה10 בשנה.
      חרשתי את הפורום וראיתי שהרבה כאן ממליצים על ה208 אקטיב.
      מהודעות שקראתי הבנתי שיש בעיה חמורה עם הטיימינג בדגמים שעלו כביש לפני 3.17, ושאם לא פותרים אותה בזמן זה גורר בעיות רבות נוספות. 
      האם לרכב יש מחלות נוספות? או שבסך הכל היא אמין?
       
      בנוסף, גם הפאביה מעניינת אותי, אבל בגלל טווח המחירים אוכל להביא פיגו בשנתון חדש יותר מאשר הפאביה.
       
      אשמח לחוות דעת נוספות.
      עדיפות לאוטומט, אבל לא פוסל ידני על הסף.
       
       
    • מאת צ'מפיון
      היי לכם אז ככה אני הולך לקנות את הרכב הראשון שלי שזה יונדאיi 20  2012 ממגרש קטן אצלי בעיר הבנאדם אמר לי שהוא מקבל רכבים רק אם אין להם כמעט שום בעיות והכל תקין ושהוא מתחייב בבדיקה מנוע גיר שילדה, בנוסף ל3 חודשי אחריות..ועכשיו בגלל הקורונה הוא אמר לי שהוא עשה לרכב בדיקה של תושבות שמן פילטרים וכו..האם אפשר לסמוך עליו?
      והאם הדגם של הרכב שאני קונה אמין? יש לו 160 אלף קילומטר, יד ראשונה, הבנאדם נראה אמין אבל איך אני ידע שהכל כשורה? ממה אני אמור להזהר אשמח לתשובות. 
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • צפיות אחרונות   0 משתמשים רשומים

    אין משתמשים רשומים הצופים בעמוד זה.

×
×
  • Create New...