Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה cx30 - אכזבה


Octavia-TSI11
שימו לב! השרשור הזה בן 1325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

העדר הכפתורים הוא טרנד, לדעתי , משהו בר חלוף.
ברכב תפעול של כל המערכות חייב להיות נוח ואינטואיטיבי כי את מרבית תשומת הלב יש להסב לפעולה מרכזית והיא הנהיגה.

 

 

לפני 3 דקות, Fraysa כתב:

Skoda > Mazda. הלכת נגד השם שלך, אחי.

 

:)

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם אחרי נהיגה ברכב,הוא נוקשה מאד על הכביש לעומת ה3008 והכסא קטן,כל השאר עשה עלי רושם לא של רכב שהוא בטופ ,לעומת ה CX 5 שדווקא כן מוצלח ומהווה תחרות ל3008.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לשאול - אתה לא מתכוון לקנות את הדגם היקר ביותר? (לפחות מבחינת אבזור)

בזכות ההלוואה העומדת בהפרשים ממילא קטנים יותר, ואיכות החיים והקלות במכירה (כך הבנתי) לא שווה את זה?

מודה שאף פעם לא ערכתי חישוב כלכלי קר של הרכב עצמו או מועד ההחלפה הראוי, אבל אשמח לשמוע ממי שכן עשה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בסדר גמור להתאכזב מרכב, בשביל זה יש את אולם התצוגה ונסיעות מבחן. יש דברים שהם אישיים מאוד, כמו נוחות נסיעה לדוגמה, ולאחר שמתרגלים למשהו מסוים לא רוצים שום דבר פחות מזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Ron.P כתב:

אני גם אחרי נהיגה ברכב,הוא נוקשה מאד על הכביש לעומת ה3008 והכסא קטן,כל השאר עשה עלי רושם לא של רכב שהוא בטופ ,לעומת ה CX 5 שדווקא כן מוצלח ומהווה תחרות ל3008.

 

בדיוק!

יש משהו ב CX30  בו המראה של הרכב וההתנהגות של השלדה לא מדברים באותה השפה עם המנוע והגיר. זה שיגע אותי כשבחנתי את הרכב, ולא הבנתי איך לגשר על הפער הזה. ואז שמתי את הגיר במצב ספורט, והכל הסתדר. תגובות הדוושה, המנוע והגיר פתאום דיברו באותה השפה עם השלדה. בכל פעם שהעברתי למצב רגיל, שוב נפתח הפער הזה שכחובב הגה אתה לא יכול להסביר.

דווקא ה CX5 דיברה בשפה הרבה יותר שלמה, ואהבתי אותה יותר. 

 

בהשוואה ל 3008 - קח את הכי פשוטה, אקטיב 1.2 טורבו, והיא פשוט נפלאה למרות שהיא רק 130 כ"ס. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקנה 3008 דיזל, אחרי 3-5 שנים, כאשר תחליט למכור, תצטרך לספור כמה דקות מרגע הפרסום, עד שהטלפונים יתחילו לצלצל.
לרכב דיזל כזה עם קילומטראז' אפסי סחירות מטורפת, כי אין דברים כאלה.
מצד שני, אין הבדל בתחזוקה בין בנזין לדיזל , והדיזל שלהם מעולה.

מעניין כמה זמן הטמטום הזה עם נפח מנוע יימשך - פשוט לא ייאמן!





toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, Octavia-TSI11 כתב:

אם היה לי  צורך ברכב כ"כ גדול כמו ה 3008 , הדגם היחיד שהייתי יכל לקנות הוא דגם הדיזל כי יש שם מנוע 1.5.

ומה עם ה 2008 החדשה עם מנוע דיזל? קטנה משמעותית, זולה בכ 20.0 אש"ח. איכותית למדי. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבדוק את 2008 , בסקירות שראיתי , נראה יותר מדי טכנולוגי

אולי בפועל אתחבר לכל התחכום שהרכב מציע.

 

הבעיה עם ההלוואה העומדת שהיא קטנה כל פעם ובמידה ואני רוצה להתקדם לרכב טוב, הרכב הנוכחי רצוי שיימכר כמה שיותר קרוב למחירון .

3008 כבר הוכיחה את עצמה כשומרת על ערכה -האם קיים הבדל בין הדיזל לבנזין מבחינת שמירת ערך? )

2008 עדיין לא כי מדובר בדגם ממש צעיר.

 

כמה זמן עניין המנועים בביטוח לאומי יימשך?! 

לדעתי, הם ימשיכו עם הדרישה המוזרה עד שיבוא מישהו שחושב בצורה נכונה\עדכנית , כנראה לא בזמן הקרוב 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש

 

אין רכב מושלם, לכל רכב יש את המגרעות שלו, מה שאתה צריך לעשות זה לחפש את חצי הכוס המלאה, בגדול, אני בקניית רכב תמיד מכין 2 רשימות "חובה" ו  "nice to have, אם אין לא דיל ברייקר", אם יש סעיף שלא קיים באף רכב מהמוצעים בטווח המחיר לתקציב, אז מעלה תקציב או שוקל אם זה בר וויתור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משפט מעניין שתפס לי את העין - רכב חדש ואמינות מוכחת. 

 

אבל זה אומר- רכב חדש ומכלולים ישנים.  איך תהיה אמינות מוכחת למשהו חדש (לא הרכב, המכלולים) טכנולוגיה מוכחת זה קצת יותר קרוב אבל עדיין מציין משהו ותיק. כן גם גיר פלנטרי הו טכנולוגיה ישנה (משופרת) וגם גירים פלנטריים יודעים למות. היום הרבה פחות מבעבר. 

אבל זה רק אני. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...