Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש שקיבלתי עם תקלה (סיאט)


bokistronic
שימו לב! השרשור הזה בן 1348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה מאד פשוט

לקוח קנה מוצר (במקרה הזה רכב באלפי שקלים) ואותו יום של קבלתו התגלה תקלה משמעותית.

מדד שירות לקוחות ראוי זה החלפתו של המוצר בחדש.

אז עם כל ״החוק״ הנחמד הזה ועם כל ״הקשיים״ הבירוקרטיים שיהיו לחברה בהחלפת הרכב, צריך להימסר ללקוח רכב חדש.

אני אישית כלקוח לא הייתי מסכים לכל פתרון אחר (גם אם זה החוק)

לא פעם בתי המשפט פוסקים לפי חוק ההגיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, ch2856 כתב:

החוק מאפשר מסירה של רכב לאחר תיקון פגם של עד 5% מערכו. אם זה אכן רק מצמדים, זה נכנס לתוך הקטגוריה הזו. 

החוק הזה נועד למנוע מהיבואן\חברת מכירה לשווק רכבים עם נזק משמעותי כרכבים חדשים ללא רבב ולא כדי לאנוס את הלקוח לקבל מוצר שהוא אינו מעוניין בו.

 

הגימנסטיקה המנטלית שעושים פה עם החוקים היא פשוט מדהימה,לפתע האחריות כופה עליך לקבל רכבים לא תקינים בעת המסירה ולא נועדה להגן עלייך מתקלות לא צפויות בעת השימוש ברכב, זה פשוט מדהים. 

 

הדאגה לא לך כלקוח ששילם ממיטב כספו עבור מוצר חדש שמצופה בכל סטנדרט סביר שיהיה תקין בעת המסירה, אלא הדאגה ליבואן שישלים את העסקה ויקבל את כספך, הגיון מעניין מאוד.

עריכה אחרונה על ידי borisYalzin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, roy007 כתב:

זה מאד פשוט

לקוח קנה מוצר (במקרה הזה רכב באלפי שקלים) ואותו יום של קבלתו התגלה תקלה משמעותית.

מדד שירות לקוחות ראוי זה החלפתו של המוצר בחדש.

אז עם כל ״החוק״ הנחמד הזה ועם כל ״הקשיים״ הבירוקרטיים שיהיו לחברה בהחלפת הרכב, צריך להימסר ללקוח רכב חדש.

אני אישית כלקוח לא הייתי מסכים לכל פתרון אחר (גם אם זה החוק)

לא פעם בתי המשפט פוסקים לפי חוק ההגיון.

 

מה זה "תקלה משמעותית"? לפי כל בר-דעת טכני, מצמד תקול אינו תקלה משמעותית (אין ירידת ערך בעקבות החלפת רכיב מתכלה).

במדינות נאורות, יש "חוק הלימון" שמגדיר מתי מוצר מציג כמות תקלות/ליקויים לא סבירה ומחייב את הספק להחליף את המוצר. 

 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קל מאוד לשלוח את הלקוח לדרוש רכב חדש, קשה מאוד עד בלתי אפשרי לבצע. עלויות המלחמה והסבירות לנצח בה לדעתי יובילו להפסד בשורה התחתונה. הייתי מבקש שלושה טיפולים בתור פיצוי, רכב חליפי ולוקח את הרכב.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה אדם שמחליף רכב כל שלוש שנים, לדעתי פעל לקבל 2-3 טיפולים ע"ח היבואן והתחייבות לקנייה חוזרת במחיר מחירון מלא ומשוקלל.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, baraksar1987 כתב:

לבסוף האבחנה היא גיר שבור 

כך יצא מהחברה 

זה כבר נשמע יותר הגיוני למה שתיארת בתחילת הדיון מאשר מצמדים שחוקים... אם הם מסרבים בתוקף להחליף רכב, תתעקש על מה שהמגיב למעלה הציע לכל הפחות.  

 

רכב לימון קלאסי, לא אופתע אם תתקל בעוד תקלות איתו בעתיד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.8.2020 בשעה 16:15, menir1 כתב:

אבל זאת לא תקלה לא במנוע ולא בגיר, אז אתה טוחן מים. 

 

menir1,

יש תקלה בגיר והוא שבור.

 

 

 

בתאריך 8.8.2020 בשעה 16:23, menir1 כתב:

 

קראת בכלל את ההודעה הראשונה? כתוב שהתקלה אובחנה ע"י מוסך היבואן. 

 

 

menir1, המוסך טעה באבחנה.

 

זה באמת קשה לקבוע אבחנה בלי לפרק כלום:

בתאריך 8.8.2020 בשעה 16:26, BEEKER כתב:

ונראה לך סביר שמוסך קובע אבחנה שזה מצמדים בלי לפרק כלום?

זה רציני?

על סמך שמיעה?

בלי לפרק ולבדוק אם יש נזק נוסף לגיר?

 

בחיית, זה לא רכב שנסע שנה ושרף מצמדים.

זה רכב שנסע חצי שעה.

 

וזו היתה התגובה:

בתאריך 8.8.2020 בשעה 16:28, menir1 כתב:

בהחלט, המוסך אמור להיות מקצועי כדי לקבוע אם הבעיה במצמדים ללא פירוק של שום דבר. 

 

ושוב:

בתאריך 8.8.2020 בשעה 16:33, BEEKER כתב:

אז תרשה לי לחלוק עליך.

 

רעשים וחריקות בגיר חדש זה אינדיקציה ברורה לנזק מיכני, שבר או פגם בייצור.

 

 

אין מכונאי בעולם שיכול לקבוע ב100%, ועל סמך שמיעה שמדובר במצמדים בלבד, המינימום הנדרש זה לפרק גיר ולראות מה הבעיה.

 

הייתי מוכן לקבל אבחנה עם סטטוסקופ, ברכב שנסע שנה, והתחיל להרעיש.

אני לא מוכן לקבל בדיקות עם אוזניים אנושיות ברכב שירד מפס ייצור, ונמסר ללקוח.

 

זה לא רציני.

 

ושוב:

  

בתאריך 8.8.2020 בשעה 18:25, danniel כתב:

זה סתם השערה שלך. הסיכוי לכך נמוך אך זו עדיין השערה שאתה מציג כעובדה. 

 

 

אז לבסוף, ההשערה שלי התבררה כנכונה.

יש נזק לגיר, וזה לא המצמדים.

 

וזה מאוד לא נעים במשך 3 ימים לקבל הודעות על "טחינת מים", "ייעוץ לא מבוסס" "קונספירציות" ו"קונספציות",

או הודעות בסגנון הזה:

בתאריך 8.8.2020 בשעה 16:37, menir1 כתב:

אתה יכול לחלוק עלי עד מחרתיים, אין ספק שאתה לא מכיר את הנושא - זה פורום טכני ואם אתה לא בטוח במה שאתה כותב, אז על תכתוב. 

 

בקיצור,

בהתחשב בזה שהגיר שבור

אז אני חושב שמגיעה התנצלות.

 

 

לגבי פות"ש, אפשר עדיין לבקש החלפה לרכב חדש, או לקבל גיר קומפלט + פיצוי.

 

רק בריאות.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל למה אני צריך להסכים לקבל רכב חדש אחרי שפירקו לו את כל הצורה כדי להוציא את הגיר ולעולם זה לא יחזור להיות כמו שיצא מהיצרן

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Fraysa כתב:

לא רשמת מה היבואן הציע לאחר שהוא הבין שמדובר בתקלה בגיר עצמו. 

הם בודקים מה להציע 

 

עריכה אחרונה על ידי baraksar1987
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מציע לפעול בגישה נחמדה ולפנות לליבם ולא לאיים בתביעות ומשפטים תחילה. במידה ולא יסכימו לקחת את הרכב חזרה, אז תחזור לפה ותתייעץ. 

 

@מנהלים - מציע להעביר את הנושא לפורום המשפטי בשלב זה.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, BEEKER כתב:

 

menir1,

יש תקלה בגיר והוא שבור.

 

 

 

 

menir1, המוסך טעה באבחנה.

 

זה באמת קשה לקבוע אבחנה בלי לפרק כלום:

 

וזו היתה התגובה:

 

ושוב:

 

ושוב:

  

 

אז לבסוף, ההשערה שלי התבררה כנכונה.

יש נזק לגיר, וזה לא המצמדים.

 

וזה מאוד לא נעים במשך 3 ימים לקבל הודעות על "טחינת מים", "ייעוץ לא מבוסס" "קונספירציות" ו"קונספציות",

או הודעות בסגנון הזה:

 

בקיצור,

בהתחשב בזה שהגיר שבור

אז אני חושב שמגיעה התנצלות.

 

 

לגבי פות"ש, אפשר עדיין לבקש החלפה לרכב חדש, או לקבל גיר קומפלט + פיצוי.

 

רק בריאות.

 

על מה אני חייב לך התנצלות? על השערה היפוטתית שהתממשה?

מוסך מקצועי יודע לאתר אם יש בעיה בקלאץ׳ גם ללא פרוק גיר,  זאת עובדה.

 

וכל עוד לא הובא מידע אחר, אז כל הטיעונים שלך היו אכן בעלמא - אתה טענת שמצמד תקול דופק את הגיר - זה לא נכון. מה שהתברר שהמוסר טעה באבחנה הראשונית שלו. סה טו.

  • אהבתי 1
  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...