Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מספר שאלות...


ariel000
 שיתוף
עוקבים 6

Recommended Posts





אם הנתיב הוא רק לפניה שמאלה ואתה כבר בתוכו אז אין טעם לאותת כי ברור שזה מה שתעשה, תפנה שמאלה.


אני נוהג לעמוד ללא איתות, אבל אם אני מתכוון לעשות פרסה אני מוסיף אותו ברגע תחילת התנועה, כדי למשוך תשומת לב


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 7.8.2020 בשעה 00:04, shellcase כתב:

החסרון הגדול של ישיבה קרובה בעת תאונה הוא דווקא באיזור הברכיים, במיוחד ברכבים ללא כרית בברכיים.

 

רואים את זה יפה בתוצאות של ENCAP

 

בתאריך 7.8.2020 בשעה 00:04, shellcase כתב:

מה שהרבה יותר מעניין מכל הנ"ל הוא הבטיחות האקטיבי, ישיבה נכונה=שליטה מיטבית ברכב - מי שמרוח באוטו או מי שמרגיש את ההגה בפטמות לא שולט ברכב ובמקרה חירום יאבד שליטה בקלות רבה יותר ממי שיושב נכון.

 

בנוסף לזה שישיבה עם ההגה על הפטמות לא מאפשרת סיבוב הגה תקין, לפעמים אפשר לראות כאלה שיושבים כל כך קרוב שפניה פשוטה ימינה הופכת ליד רודפת יד רודפת יד כאילו הם נוהגים בסמיטריילר בלי תגבור הגה עם 30 סיבובים מנעילה לנעילה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...