Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפתי למצבר שנפ, האם זה מצבר עם טיפול או בלי?


ערן לוי
 שיתוף
עוקבים 2

פוסטים מומלצים

לפני 2 שעות, ערן לוי כתב:


כלומר אם מורחים גריז בצד הפנימי של נעלי הכבל יכול להיגרם מצב של נתק בחיבור emoji780.png

 

נתק לא ייגרם אבל ההתנגדות בין נעל הכבל לקוטב של המצבר תגדל. בכול מקרה אתה יכול למרוח גם בחלק הפנימי אבל לפני חיבור נעל הכבל נקה את הווזלין בעזרת אלכוהול או אפילו סמרטוט עם כול ממיס אחר.

 

לפני 2 שעות, ערן לוי כתב:


האם אפשר לנתק את כבל המינוס והפלוס ביחד emoji780.png

 

 

בהחלט כן.

  • מעניין 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 34 דקות, מרק10 כתב:

נתק לא ייגרם אבל ההתנגדות בין נעל הכבל לקוטב של המצבר תגדל. בכול מקרה אתה יכול למרוח גם בחלק הפנימי אבל לפני חיבור נעל הכבל נקה את הווזלין בעזרת אלכוהול או אפילו סמרטוט עם כול

אז בשביל מה מראש למרוח בחלק הפני? 

 

זה מיותר.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...