Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין איביזה , פולו וקליאו.


danig1
שימו לב! השרשור הזה בן 1350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים

מתלבט בין איביזה , פולו וקליאו.

נהג יחיד בדר"כ. בחור צעיר. (הבן שלי).

תקציב - עד 45 K.

אוטומטי.   

תל אביבי שנוסע גם לקרית שמונה פעם בחודש.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלושת הרכבים זריזים תודות למנועי הטורבו שלהם.

האיביזה והפולו בעלת מכלולים דומים והתיבה לדעתי חלקה ומהירה יותר מאשר בקליאו.

הפולו גם איכותית יותר ובעלת מושבים תומכים יותר, אך תהיה יקרה יותר לאותו שנתון.

 

הקליאו לדעתי נראית מודרנית יותר ומגיעה מאובזרת כבר ברמת אבזור הבסיסית.

 

החסרון ברכבים הללו אלו בתיבות שנחשבות לפחות אמינות מאשר תיבה אוטומטית רגילה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי בתור אחד שהחזיק פולו 2011 משנת 2014 ועד לאחרונה, הרכב איכותי יותר מהאחרות כיף לנהיגה ותתפלא גם אמין. כל שמה ניכנס לטיפול במוסך מורשה וזהו... אין תקלות.
עכשו השתדרגתי לגולף אבל זה סיפור אחר.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי נוטה או לפולו או לקליאו , המושבים באיביזה פשוט לא נוחים לי , אלה של הפולו נסבלים קצת יותר.

מבחינת תקלות , בפולו ובאיביזה  יכולות להתקיים תקלות גיר, הצתה או טיימינג  בשנתונים הראשונים , שכנראה כבר לא רלוונטי אחרי 5 6 שנים. 

הפולו הכי איכותית מבחינת פנים אבל מגיעה ללא הרבה אבזור, לפחות עד מתיחת הפנים שהייתה ב2013 או 14. 

גם בגיר הרובוטי של הקליאו היו בעיות , לטעמי היא הכי כיפית לנהיגה מבין שלושתן וגם עם המושבים הכי נוחים, והכי מאובזרת. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שהיה לו איביזה וקליאו, הייתי הולך על האיביזה בלי לחשוב פעמיים.

הקליאו הייתה לי פחות נוחה, הגיר הרבה פחות נעים (ולא בהכרח יותר אמין), המזגן ממש גרוע ואם זה לא מספיק אז היא גם זללה לי דלק.

החוויה האישית שלי ממנה מאוד לא טובה, החלפתי אותה אחרי כמה חודשים. לגבי מה שנאמר, אני לא מבין איזה יתרון יש לאבזור בקליאו ברמת הגימור הבסיסית לעומת האיביזה. 

האיביזה הייתה מאוד מהנה, זריזה וחסכונית ולא נתקלתי בה בבעיות רציניות במשך כל ה5 שנים שהחזקתי בה. 

לגבי הפולו אני לא יכול להעיד אבל היא דומה מאוד לאיביזה, יותר קלאסית.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

מצחיק, היה לי בול אותם שילובים שלך(איביזה 2014 TSI 1.2 DSG ואחר כך קליאו 1.2TCE EDC מודל 2016) הקליאו הייתה LIFE והאיביזה הייתה רפרנס ונהנתי מהקליאו עשרות מונים יותר.

 

- המושבים של הקליאו שנות אור עדיפים על המושב האיום של האיביזה

- הקליאו הרבה יותר דינאמית עם שילדה הרבה יותר טובה והיגוי עדיף

- המרווח רגלים לנהג בקליאו עדיף

- המנוע-גיר פשוט מצויינים בשגרה

- לפחות במקרה שלי, הקליאו הגיעה עם מערכת כולל BT מול הזאת של האיביזה שהייתה רק עם AUX

 

מול זאת לרעת הקליאו:

- המתלים שלה פחות נוחים משל האיביזה

- במהירות עירונית מתגלגלת צריך קצת להתרגל לבלימת מנוע שלה בעיר(הגיר קצת מושך קדימה, מתרגלים איך לבלום שזה לא יקרה)

- מרווח לנוסעים מאחורה באיביזה היה עדיף

- ברמת גימור LIFE לפני המתיחת פנים(כמו שהייתה לי עד 2016) הפנים ממש קודר ומדכא, בחדשה יותר זה לא המצב

 

לי הרגיש שהקליאו יותר מכוונת לנהג מאשר האיביזה, כמעט 3 שנים איתה ו67 אלף קילומטר והיה קשה לי להיפרד.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי גם לציין שבידוד הרעשים בקליאו מזעזע, לא שבאיביזה הוא כזה טוב אבל הוא בהחלט עדיף. האורך של ההילוכים בגיר של הקליאו מוזר קצת ומעל 130 הרכב התקשה לי.

בסופו של יום, עניין של טעם. בגלל זה אני תמיד אומר שאסור להחליט בלי נסיעת מבחן.

אם אתה יכול, תקפוץ למגרש שיש בו את שלושת הרכבים (או שניים) ותעשה סיבוב. לא קשה למצוא.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת נבלה וזאת טרפה, קח 208 1.2T גיר פלנטרי ותהנה מכל היתרונות של מנוע טורבו חזק וחסכוני, נוחות ואמינות, בדוק את עניין הרצועה הידוע לשמצה, לדעתי בתקציב הזה עם קצת מאמץ תמצא אחת שמורה וטובה אודות לירידת ערך גבוהה של פיג'ו. רק שוב בדוק את עניין הרצועה.

 

 

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לציין שהשוק של ה208 מאוד חלש, סביר להניח שלמכור יהיה קשה.

אם הבחור יקנה את הרכב לטווח יחסית קצר (מתגייס לדוגמה..) זה שיקול חשוב.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהוא יפסיד יותר מהירידת ערך. 

עניין הגיר הוא סיכון מחושב, יכול להיות שייתקל בבעיה ויכול להיות שלא, בטח בטווח קצר.

ירידת ערך וקושי למכור זה ודאי בפיגו. אני רק מציין את העניין הזה כדי שיקח בחשבון.

חוץ מזה, הפיגו לא בהכרח טובה יותר מהקליאו/איביזה בכל פרמטר. אני לא אומר שה208 לא רכב טוב, יש לו יתרונות אבל גם חסרונות מולם.

  • רעיון טוב! 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לבן עניין בהנאה מנהיגה אז הקליאו לוקחת בהשוואה הזו די בקלות. היא מתנהגת הרבה יותר טוב וזה מתבטא גם בצורה בטיחותית (מבחן האייל), היא הכי כיפית מהשלושה, מה שכן יש לזה תשלום עם מתלים קשיחים יותר. 

 

מה שכן הפולו נחשבת להכי "איכותית" ובוגרת, האיכות חומרים הכי טובה, מרווח טוב, נוחות נסיעה עדיפה. זה באמת תלוי מה הוא מחפש. 

 

אישית הייתי נרתע משלושתן עקב הגיר הרובוטי אבל זה עניין אישי, פשוט לקחת בחשבון שאולי צריך כסף בצד בשביל העניין הזה ולשקלל אותו במחיר הקנייה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Adani כתב:

יכול להיות שהוא יפסיד יותר מהירידת ערך. 

עניין הגיר הוא סיכון מחושב, יכול להיות שייתקל בבעיה ויכול להיות שלא, בטח בטווח קצר.

ירידת ערך וקושי למכור זה ודאי בפיגו. אני רק מציין את העניין הזה כדי שיקח בחשבון.

חוץ מזה, הפיגו לא בהכרח טובה יותר מהקליאו/איביזה בכל פרמטר. אני לא אומר שה208 לא רכב טוב, יש לו יתרונות אבל גם חסרונות מולם.

אני חושב שהיה לו יותר קל למכור 208 מאשר איביזה עם בעיות במוח גיר.

הוא לא צריך לקחת סיכונים, היום ה208 נחשבת למכונית מאוד טובה ואם הוא ישמור עלייה אני בטוח שמי שמבין קצת יקנה אותה.

 

 

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...