Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין יונדאי i10 או קיה פיקנטו xline (שנת 2020)


dantol1
 שיתוף
עוקבים 9

Recommended Posts

יש לכם ספארק?

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך הגיר בוורסו, אך בספארק הגיר מדמה יחסי העברה, לכן אין ישר עליה לסלד גבוה כמו ברציף רגיל, הפעולה מזכירה יותר גיר פלנטרי.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגירים הרציפים בחלק מהרכבים מכויילים ומתנהגים כאילו מדובר בגיר פלנטרי עם נקודות קבועות שבהן ניתן לשלוט ולהעלות או להוריד הילוכים. זה עובד יפה בסיוויק טורבו.

אישית פחות התחברתי לגיר של הספארק אבל כן אהבתי את המנוע העדיף שלה על זה של הפיקנטו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם פחות התחברתי ומעדיף רציף רגיל, אבל, הגיר תורם לשקט בזמן תאוצה.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 4.8.2020 בשעה 10:35, dantol1 כתב:

היי,

כמו שכתבתי בכותרת אני מתלבט בין יונדאי i10 inspire/prime 2020 לבין קיה פיקנטו xline 2020

הנטייה הייתה בהתחלה כלפיי היונדאי בגלל שהיא מגיעה עם יותר אבזור בטיחותי (בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, התראה על נסיעה מלפנים, התראה על עירנות הנהג ומעבר אוטומטי בין אור נמוך לגבוה) ובנוסף גם עולה בערך 4 אלף שח פחות, אבל הבנתי שיש הבדל משמעותי מבחינת הגיר הרובוטי חד מצמדי של היונדאי מול האוטומטי פלאנטרי של הקיה.

חשוב לציין שאני אמור לעבור לחיפה בקרוב (אין לי אפשרות להגיע לשם לנסיעת מבחן) ולכן אשמח לדעת אם למישהו יצא לנהוג על היונדאי בעליות תלולות ואם הרכב מסתדר עם העליות (ולא מתדרדר בתחילת נסיעה לדוגמא) ובכללי האם יש המלצות על הרכבים האלו.

תודה רבה!

זאת בדיוק הבעיה העיקרית ביונדאי הגיר רובוטי המציק הזה, מה שכן האבזור טוב אבל אני אישית מעדיף את הפיקנטו החדשה מבחינת המראה שלה ושהיא קצת יותר מוגבהת יותר כיפית לנסיעה ונוחה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, llaavvii כתב:

לך על הפיקנטו הגיר שלה בעליות של חיפה יהיה עדיף.

 

למה הגיר הרציף מתנהג "נפלא" בעליות? יש לנו גיר כזה כבר 4.5 שנים, הגיר של הפיקנטו עדיף.

הנסיעה עם השברלוט בירושלים ובפעמים הבודדות שנסעתי לחיפה הרגישה ליניעמה ובלי הפתעות חריגות
נסעתי בפיקנטו בערך שבועיים מהשכרה והרכב הרגיש לי חלש וצווחני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון עם שני הרכבים, הספארק חזקה יותר ויותר נעים לנסוע בה בעליות והיא תהיה שקטה יותר בעליות. 

ספארק LTZ 1.4 לפני מתיחת הפנים

ופיקנטו 1.2 2014 (לפני מתיחת הפנים)

 

מציע לך לבחון את הגיר הרובוטי בתנועה עירונית פקוקה. (גז ברקס). 

אפילו הייתי שוקל לשכור רכב כזה לכמה שעות, לראות ולבדוק שהגיר לא Issue מבחינתך. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...