Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עושים כדי שמזגן בהונדה ג׳אז היברידי לא יכבה בעצירות ??


ארנון1
שימו לב! השרשור הזה בן 1331 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי הונדה ג׳אז 2015 היברידי ובכל פעם שהאוטו כבה בעצירות ופקקים (מצב אוטוסטופ) - המזגן כבה גם. וזה מחרפן אותנו בקיץ. האם ישנה אופציה לעקוף את זה גם במחיר של בזבוז דלק נוסף. העיקר שיהיה קר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפוסט הזה מציעים פיתרון די נוח, המערכת תמיד תהיה כבויה אלא אם תפעיל אותה בלחיצה על הכפתור (שבד"כ אמור לכבות אותה).

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודל מתקדם וייחודי?

זה בסך הכל רב רטט חד יציב שלאחר קבלת מתח סוויטש נותן פולס "אלק לחיצה" ומחובר במקביל לכפתור

"מתקדם ויחודי" זה תרופה לסרטן או חיסון לקורונה.
קצת פרופורציות.

אבל זה טכנית בהחלט פתרון ראוי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Mr.Hybrid כתב:

בפוסט הזה מציעים פיתרון די נוח, המערכת תמיד תהיה כבויה אלא אם תפעיל אותה בלחיצה על הכפתור (שבד"כ אמור לכבות אותה).

באיזה רכב צולם הסרטון? הדשבורד שונה לגמרי.

לא ראיתי כזה כפתור אצלי...איפה הוא צריך להיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 2 שעות, סולל הדרך כתב:

מודל מתקדם וייחודי?

זה בסך הכל רב רטט חד יציב שלאחר קבלת מתח סוויטש נותן פולס "אלק לחיצה" ומחובר במקביל לכפתור

"מתקדם ויחודי" זה תרופה לסרטן או חיסון לקורונה.
קצת פרופורציות.

אבל זה טכנית בהחלט פתרון ראוי

 

מלבד זאת, יש לו גם אחסון של זיכרון.

 

לפני 19 דקות, ארנון1 כתב:

באיזה רכב צולם הסרטון? הדשבורד שונה לגמרי.

לא ראיתי כזה כפתור אצלי...איפה הוא צריך להיות?

 

הרכב נראה כמו סיאט לאון 5F, הוא רק הציע פתרון שיכול להיות רלוונטי גם עבורך.

 

ממליץ לך לקרוא את ספר הרכב וללמוד עוד טריקים בנוסף למיקום הכפתור שמנטרל את המערכת.  

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Fraysa כתב:

 

מלבד זאת, יש לו גם אחסון של זיכרון.


זיכרון? למה? הוא לא אמור לזכור כלום
רק לתת פולס 5 שניות אחרי שקיבל מתח למשך שניה... לשרטט לך מעגל חשמלי עםר רכיבים בדולר שעושים את זה?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הוא אמור לזכור את המצב האחרון של הכפתור, כך שתוכל להפעיל ולכבות את המערכת כאוות נפשך מבלי שהסטייט שלה יתאפס בכל פעם שהמנוע נכבה. 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצב מתאפס בכל כיבוי מנוע במחשב הרכב.
הפטנט הזה רק מדמה לחיצה של הנהג בכל התנעה

אין פה שום אלמנט של זכרון

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לחשוב שאתה יודע הכול מהכול. מוזמן ליצור קשר עם הדר (מפרסם הפוסט) אם אתה כל כך סקפטי. המודול שהוא מתקין כולל בתוכו זיכרון שמאחסן את מצב הלחיצה האחרון. אין לי שום אינטרס לשקר לך, מיצובושי. 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר לך לאט כדי שתבין מהר.

כשמניעים את הרכב, מחשב הרכב דורך את מערכת ה SS
הנהג לוחץ לחיצה רגעית על הכפתור ששולח הודעת ביטול למחשב הרכב.
כדי לייצר מערכת אוטומטית שעושה את זה בשביל הנהג...
מחברים רב רטט (למשל 555) במוד חד יציב.
את הטריגר שלו לוקחים דרך קבל ונגד ממתח הסויטש (כדי לייצר השהיה של כמה שניות מרגע ההנעה)
ברגע שאתה נותן סויטש... הקבל מתחיל להיטען עד לסף מסויים שמטריג את ה 555 ששולח פולס (בדיוק כמו שהנהג היה עושה) למחשב הרכב
הפולס הזה ניתן במקביל לכפור הפיזי של ה SS
משמע ירצה הנהג להחזיר את ה SS לפעולה ילחץ שוב

אין פה שום אלמט של זיכרון וגם לא נדרש כזה
הדר או מי שירצה יכול לספר לך שמושתלת גם בינה מלאכותית בפטנט שלו או DNA של חוצנים.

יתכן...כי אין לי דרך לוודא

אבל... אין צורך בשום אלמט זיכרון.

 

אולי אין לך אינטרס לשקר אבל אתה לא באמת בנאדם טכני... נכון?

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1331 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...