Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין מאזדה 3 לסיאט איביזה


Cheapco
שימו לב! השרשור הזה בן 1345 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

לאחר שבשבת האחרונה נגנבה לי המאזדה 3 2016 1.5 האצ׳בק קומפורט עם מעט מאוד קילומטראז׳, התחלתי לחשוב איזה רכב ארצה לרכוש עכשיו.
אני מתלבט בין מאזדה 3 2016-17 גירסה ספיריט ומעלה (האצ׳בק) לבין סיאט איביזה 2018 fr ומעלה.
למען האמת מאוד נהנתי מהמאזדה שלי, אבל ללא ספק היה חסר לי כוח שאני מאוד אוהב. אני אוהב את המראה של הרכב אבל מרגיש לי שהוא טיפה התיישן ואחרי הכל הוא יצא ב2013.

האיביזה לעומת זאת קורצת לי כי היא יצאה רק ב2018 ולפי מה שראיתי הביצועים שלה לא רעים וגם האיבזור שלה נאה בגירסה שציינתי. עם זאת, אני קצת חושש מפני תיבת הDSG שקראתי עליה לא מעט דברים רעים.

אני מחפש רכב עם אופי צעיר, מהנה לנהיגה, יפה ומאובזר. אין לי משפחה וגם אין לי בעיות חניה כך שהגודל לא כל כך משנה לי וגם צריכת הדלק פחות קריטית.
התקציב שלי הוא סביב ה80+- וכמובן שאתם יכולים להציע גם דברים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר אכן נקודת התורפה מבחינת אמינות, מנגד הוא תורם לביצועים הטובים של הרכב.

Fr מציעה גם רמת אבזור טובה, בטיחות טובה ולדעתי יכולה להיות מהנה.

  • רעיון טוב! 2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל הנאה, מבין שניהם הייתי בוחר באיביזה. בכללי? הייתי יורד איזה שנה שנתיים והולך על לאון, אולי אפילו 1.8 אם אתה יכול קצת למתוח את התקציב.

בכללי לא הבנתי למה אתה משווה רכב משפחתי כמו המזדה 3 לסופר מיני כמו האיביזה. אם כבר, תשווה את המאזדה ללאון.

בכל אופן, הגיר אכן בעייתי, אבל כמו שכבר נכתב, זה give and take. מבחינת ביצועים והרגשה בנהיגה, הוא מדהים.

חוץ מזה שעכשיו יצא הסכם פשרה חדש לבעלי רכבי VAG משנת 2017-2019 עם הגיר הבעייתי (DQ200), מציע לך דווקא בגלל זה לקפוץ על ההזדמנות. במקסימום תתקן את הגיר באחריות.

  • רעיון טוב! 1
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על העזרה!
לגבי עלויות האחזקה (לא כולל דלק), האם אתם יכולים להגיד לי מה בערך ההבדלים בין השלושה? המאזדה, האיביזה והליאון.
וגם אם ידועה לכם ההשוואה בירידת הערך אני אשמח לדעת, כי המאזדה למשל ממש שמרה על הערך שלה וזה משהו שהוא די חשוב לי.

עריכה אחרונה על ידי Cheapco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המזדה אני פחות בקיא, תצטרך לשאול אנשים שהייתה להם מזדה או לשאול מוסכים לגבי מחירים לטיפולים. כנראה שקצת יותר זול מהואגיות.

 

איביזה ולאון אם אני לא טועה עלויות טיפולים זהות.

בלאון ואיביזה, טיפולים נעשים כל 15K ק"מ או שנה לפי הוראות היצרן. טיפול "קטן" איזור ה- 600 ש"ח, טיפול "גדול" באיזור ה- 1000.

המחירים שנתתי לך הם לפי הנסיון שלי (לא במוסכי יבואן), עם חלפים מקוריים ושמן איכותי. אגב, מוסכי יבואן יקרים יותר משמעותית ללא שום הצדקה. לרוב הם גם לא משתמשים בחלפים מקוריים (שזה הזיה) ולרוב גם חלפים באיכות ירודה מאוד. בנוסף לכך כנראה שתבזבז חצי יום במוסך.

 

לגבי ביטוחים תבדוק ותשווה ב- wesure. יש להם אחלה מחירים לרוב.

 

מבחינת ירידת ערך תבדוק ביד 2, זה משתנה בין כל דגם לפי נפח מנוע, רמת גימור ואפילו מספר הדלתות.

 

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שבמאזדה 3 עם מנוע 1.5 יהיה חסר לך כוח.

 

תשקול 2016-2017 עם המנוע 2 ליטר, רמת גימור ספורט, קומפורט, או פרימיום.

למיטב זכרוני ספורט לא מחסירה הרבה ממה שהיה לך בקומפורט, בעיקר התצוגת מהירות על השמשה וכמה פסי אלומיניום בפנים.

ההבדל במנוע לעומת זאת מהותי מאוד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי, מנוע ואגי 1.4 עם טורבו (על איביזה ובמיוחד על לאון), יהיה הרבה יותר מהנה מאשר מזדה 3 עם המנוע 2.0.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי מה ההנאה שלך, ההנאה שלי בתור נהג זה ללמוד תמיד לשמור על ההילוך הנכון.

 

אני רק הצעתי לרגע איזה חשיבה מחוץ לקופסה. דומה אבל שונה, עם מענה לבעיית הכוח הלא קיים במנוע ה-1.5 האטמוספרי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

תלוי מה ההנאה שלך, ההנאה שלי בתור נהג זה ללמוד תמיד לשמור על ההילוך הנכון.

תמיד אפשר לפרש דברים בצורות שונות ומשונות, אבל באמצעות שימוש באינטואיציה בריאה, אני חושב שאני מבין למה פותח הדיון התכוון באמירה הזאת:

לפני 15 שעות, Cheapco כתב:

אני מחפש רכב עם אופי צעיר, מהנה לנהיגה,

ונראה לי שרכב עם טורבו, פתיחות זריזות והיגוי חד, יתנו לו מה שהוא מחפש. ומה שתיארתי קיים יותר באיביזה ובלאון (1.4T) מאשר במזדה 3 (2.0 / 1.5).

 

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני רק הצעתי לרגע איזה חשיבה מחוץ לקופסה. דומה אבל שונה, עם מענה לבעיית הכוח הלא קיים במנוע ה-1.5 האטמוספרי.

עם זה אין מה להתווכח.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ההנאה שלו היא קו ישר, אז כן, רכב עם טורבו ופתיחות זריזות יכול להיות מענה.

 

אממה איביזה 2018 ומעלה מגיעה עם מנוע 1.0 טורבו, לא יודע מתי הגיעה האיביזה עם מנוע 1.4 טורבו, זה לא בשנים האחרונות.

 

מבחינת היגוי חד ותגובות שלדה, המאזדה 3 שמה בכיס הקטן את האיביזה.

 

מבחינת פתיחות זריזות, למאזדה ייקח 8.9 שניות מ-0 ל-100 (9 בהאצ'בק), לעומת 9.5 לאיביזוש.

מבחינת כוחות סוס למאזדה 165 לעומת 115 לאיביזוש.

מומנט? 21.4 מול 20.3.

מהירות מירבית? 202 מול 193 (למרות הילוך נוסף באיביזה).

פנסי קסנון מול פנסי הלוגן.

התנעה ללא מפתח עם כפתור (אין באיביזה)

מצלמת רוורס

 

לטובת האיביזה זמינות כוח טובה יותר מן הסתם, גג שמש פנורמי, בקרת שיוט כולל שמירת מרחק (סתם בקרת שיוט במאזדה), תאורת אווירה, מערכת Full Link, אגזוז כפול וספוילר אחורי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אממה איביזה 2018 ומעלה מגיעה עם מנוע 1.0 טורבו, לא יודע מתי הגיעה האיביזה עם מנוע 1.4 טורבו, זה לא בשנים האחרונות.

צודק, מלבד האיביזה Evo עם מנוע 1.5 שקיימת ב- 2018 (רק ידנית).

 

לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מבחינת היגוי חד ותגובות שלדה, המאזדה 3 שמה בכיס הקטן את האיביזה.

אני לא בטוח שאני מסכים איתך, בכל מקרה הלאון אוכלת את שתיהן, זה בטוח. לכן המלצתי לו על הכיוון הזה.

 

לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מבחינת פתיחות זריזות, למאזדה ייקח 8.9 שניות מ-0 ל-100 (9 בהאצ'בק), לעומת 9.5 לאיביזוש.

א. האיביזה EVO תעשה את זה ב- 7.9.

ב. אם אתה מדבר על האיביזה 1.0, לדעתי היא עדיין תפתח יותר מהר מהמזדה אם תמדוד עד 50 קמ"ש ולא עד 100. אבל אוקיי, אולי אני סתם מתקטנן עכשיו.

ג. ללאון 1.4 זה ייקח 8.0 שניות

 

לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מבחינת כוחות סוס למאזדה 165 לעומת 115 לאיביזוש.

א. ל- EVO וללאון 1.4 יש 150 סוסים.

ב. המזדה כבדה יותר מהאיביזה.

 

לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מומנט? 21.4 מול 20.3.

מומנט באיבו 25.4, בלאון (1.4) 25.5

 

לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מהירות מירבית? 202 מול 193

נו באמת? ואני עוד חשבתי שאני מתקטנן.

 

לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

פנסי קסנון מול פנסי הלוגן.

פנסי לד באיבו. בלאון גם יש לד בFR.

 

לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

התנעה ללא מפתח עם כפתור (אין באיביזה)

יש באיבו. אין בלאון עד 2016, מ- 2017 יש ב- FR PLUS.

 

לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מצלמת רוורס

יש באיבו. אין בלאון.

 

נראה לי שסיכמנו לפותח הדיון את ההשוואה.

 

דבר נוסף שכדאי לציין, באיביזה ובמיוחד בלאון יש פוטנציאל שיפור ביצועים גדול מאוד לעומת המזדה. רק עם תוכנת ניהול מנוע אפשר להגיע בכיף ל- 180-190 כ"ס עם הלאון והאיביזה איבו.

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, motek כתב:

צודק, מלבד האיביזה Evo עם מנוע 1.5 שקיימת ב- 2018 (רק ידנית).

 

אם ימצא כזו, היא לא באיזור המחירים שעליו הוא מדבר לדעתי.

בכל מקרה מסכים איתי שה-FR ירדה מהשולחן?

 

לפני 28 דקות, motek כתב:

אני לא בטוח שאני מסכים איתך, בכל מקרה הלאון אוכלת את שתיהן, זה בטוח. לכן המלצתי לו על הכיוון הזה.

 

קח לדוגמה, בחנו את ה-3 מול הלאון FR עם המנוע 1.8T (ולא ה-1.4T אפילו):

ציטוט

על פניו נראית הסיאט כמכונית התוססת יותר. יש לה מראה צעיר וספורטיבי, היא חזקה יותר ועם קרבה משפחתית לגולף GTI היא צריכה להיות מהנה למדי. והיא אכן כזו – עד גבול מסוים. הלאון מציגה יכולת גבוהה, ובזכות הגומי הנדיב גם אחיזת הכביש מאוד טובה. מה שחסר לנערה מברצלונה הוא אותו היזון חוזר ותחושה מדודה, רהוטה ותקשורתית שמגיעה מכל כיוון במכונית היפנית.

כן, ברגע הראשון ה-3 מרגישה רכה יותר. היא רוכנת יותר בפניות ונעה יותר על גלים, אבל על הכבישים הנכונים מסתבר שזה לא בהכרח מפריע. מה שמשחק לטובת המאזדה היא העובדה שיש בה הרבה יותר תחושות. זה מתחיל בהגה שאולי נראה קל מדי בהתחלה אך מציע הרבה יותר תקשור ופעולה פרוגרסיבית, וזה ממשיך לכל מכללי השלדה, מהמתלים ועד הבלמים. מידתיות היא שם המשחק במאזדה, וכשאני חוזר לסיאט הלחיצה הראשונה על דוושת הבלם, שמרגישה כה עצבנית, מדגימה זאת.

 

ציטוט

האם זו המשפחתית הספורטיבית הנבחרת?

אם תרצו, ה-3 יכולה לשחק איתכם והחיוך על פניכם יישמר פשוט בגלל שהיא תעשה זאת בצורה ברורה ולא מפחידה, עם תחושת עומק ורזרבות בכל כיוון. ה-3 מרגישה כמכונית שיכולה להתמודד עם הרבה יותר כוח. הבלמים, כאמור, לא מתהדרים בנשיכה ראשונית חזקה במיוחד כמו שיש לסיאט, אבל הם הרבה יותר הדרגתיים. ואפילו שיש לה פחות אחיזה (ואולי דווקא בזכות) הרבה יותר כיף לאבד אותה.

 

ציטוט

מאזדה 3 היא המכונית המהנה יותר לנהיגה, והיא גם נותנת חבילת אבזור מצוינת (שכוללת בנוסף לקסנון, גג נפתח ומפתח חכם, גם התרעה על סטייה מנתיב ומערכת למניעת תאונות עירוניות) ומחיר מושך יותר. אבל אין ספק שעבור מי שביצועים בקו ישר בראש מעייניו – דבר יומיומי שאפשר ליהנות ממנו גם סתם בדרך לעבודה – הסיאט תקסום יותר.

 

כמובן ששוב, אם המטרה היא 0-100 בקו ישר, הלאון עדיפה, יש לשים לב שהלאון 1.4T אוטומטית הגיעה לדעתי לקראת סוף 2016.

לפני כן הייתה לאון 1.4T ידנית אבל רק עם 125 כ"ס ותאוצה דומה (8.9)

 

לפני 28 דקות, motek כתב:

א. האיביזה EVO תעשה את זה ב- 7.9.

ב. אם אתה מדבר על האיביזה 1.0, לדעתי היא עדיין תפתח יותר מהר מהמזדה אם תמדוד עד 50 קמ"ש ולא עד 100. אבל אוקיי, אולי אני סתם מתקטנן עכשיו.

ג. ללאון 1.4 זה ייקח 8.0 שניות

 

א. איפה ה-EVO נכנסה לשיקול?

המחירון של ה-EVO גבוה בכמה אלפים טובים, ולדעתי אם יש כזו היא תימכר מעל למחירון.

 

ב. הוא כתב איביזה FR שנת 2018 ומעלה, זו אך ורק 1.0T, והיא לא תיקח גם עד 50 קמ"ש, אפשר להבין את זה אפילו מהמבחן של ה-3 מול הלאון:

ציטוט

כמעט כצפוי, בזינוק ובהאצות ביניים פעולת התיבה של המאזדה אומרת שהיציאה הראשונית שלה מהירה יותר. רק אחרי כן הסיאט עוברת אותה.

 

ג. 2016 במקרה הזה כמעט ולא רלוונטי, אולי בכלל לא רלוונטי, 2017 ומעלה.

 

לפני 28 דקות, motek כתב:

א. ל- EVO וללאון 1.4 יש 150 סוסים.

ב. המזדה כבדה יותר מהאיביזה.

 

א. נכון, אבל שתיהן לא היו בכלל באופציות שלו, ואני לא בטוח שהוא יצליח למצוא כאלו בלי להוציא עוד כמה אלפים טובים במקרה הטוב (אולי גם עשיריה מעל לתכנון) - אפשר באותה מידה לשלוח אותו לקנות קופרה ישנה יותר ב-5 שנים.

ב. נכון, ועדיין מתנהגת יותר ספורטיבית וגם מנצחת בקו ישר.

 

לפני 28 דקות, motek כתב:

מומנט באיבו 25.4, בלאון (1.4) 25.5

 

שוב, תמצא כאלה במחיר של המאזדה.

 

לפני 28 דקות, motek כתב:

נו באמת? ואני עוד חשבתי שאני מתקטנן.

 

זה לא קשור להתקטננות, אלא לכך שהמנוע "יאבד אוויר" לפני המאזדה. וזאת למרות הילוך נוסף שיכל תיאורטית לפצות על כך.

לך תדע, אולי עם 6 הילוכים האיביזה הייתה תיאורטית מגיעה עד 180 קמ"ש בלבד.

 

לפני 28 דקות, motek כתב:

דבר נוסף שכדאי לציין, באיביזה ובמיוחד בלאון יש פוטנציאל שיפור גדול מאוד לעומת המזדה. רק עם תוכנת ניהול מנוע אפשר להגיע בכיף ל- 180-190 כ"ס עם הלאון והאיביזה איבו.

 

זה נכון, רק כדאי לדעת שזה לא בחינם, Stage 1 עולה כסף, עולה בלאי ועולה כמובן בדלק.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

אם ימצא כזו, היא לא באיזור המחירים שעליו הוא מדבר לדעתי.

למה לא? התקציב שלו 80K בערך. יש כרגע אחת ביד 2:

https://www.yad2.co.il/s/c/z8wk2q

מחיר פרסום 89K, מחיר סגירה כנראה יותר נמוך.

וזה עוד יד ראשונה וק"מ די נמוך (פחות מ- 20K בשנה).

 

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

בכל מקרה מסכים איתי שה-FR ירדה מהשולחן?

על מה ולמה? אני במקומו רץ לתפוס איזה לאון 1.4 שנת 2016-17 שמורה ומטופלת:

https://www.yad2.co.il/s/c/rk88bb

https://www.yad2.co.il/s/c/18isha

 

לפני 7 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מה שחסר לנערה מברצלונה הוא אותו היזון חוזר ותחושה מדודה, רהוטה ותקשורתית שמגיעה מכל כיוון במכונית היפנית.

שמע, אומנם לא נהגתי על המזדה המדוברת, אך אני בעלים של לאון 1.8, שנת 2017, ואחרי 60K ק"מ איתה, אין לי מושג על מה מדובר פה. התגובתיות של הרכב הזה מדהימה לדעתי.

ובאופן כללי אני מבין ממה שהוא כותב שם שההתנהגות של הלאון הרבה יותר ספורטיבית מהמזדה, ולדעתי הוא פשוט פחות מתחבר לזה ומעדיף את התחושה הרכה והנעימה. קרי:

לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

כן, ברגע הראשון ה-3 מרגישה רכה יותר. היא רוכנת יותר בפניות ונעה יותר על גלים, אבל על הכבישים הנכונים מסתבר שזה לא בהכרח מפריע.

הוא מודה שהיא רכה, ומסתבר שזה נוח לו.

ומה יותר ספורטיבי מבלמים קשיחים כמו שהוא מתאר?

לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

וכשאני חוזר לסיאט הלחיצה הראשונה על דוושת הבלם, שמרגישה כה עצבנית, מדגימה זאת.

לפני 14 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הבלמים, כאמור, לא מתהדרים בנשיכה ראשונית חזקה במיוחד כמו שיש לסיאט

 

ולדעתי, לזה הוא קורא "העובדה שיש בה הרבה יותר תחושות":

לפני 15 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אפילו שיש לה פחות אחיזה (ואולי דווקא בזכות) הרבה יותר כיף לאבד אותה.

כן, תחושות של חוסר יציבות על סף איבוד שליטה. זכותו לאהוב את זה.

 

אגב זה החלק שלא הדגשת:

לפני 16 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אבל אין ספק שעבור מי שביצועים בקו ישר בראש מעייניו – דבר יומיומי שאפשר ליהנות ממנו גם סתם בדרך לעבודה – הסיאט תקסום יותר.

בקיצור, אני באמת חושב שהסוקר לא נהנה מנהיגה ספורטיבית, כי אין לי הסבר אחר לדברים שהוא כותב.

 

לפני 19 דקות, m3x7r3m3 כתב:

יש לשים לב שהלאון 1.4T אוטומטית הגיעה לדעתי לקראת סוף 2016.

לפני כן הייתה לאון 1.4T ידנית אבל רק עם 125 כ"ס ותאוצה דומה (8.9)

אכן, אבל גם 2017 נכנסת לו בתקציב, במקרה הגרוע עם מתיחה של כמה אלפים בודדים, במקרה הטוב עם קצת מיקוח.

 

לפני 20 דקות, m3x7r3m3 כתב:

א. איפה ה-EVO נכנסה לשיקול?

המחירון של ה-EVO גבוה בכמה אלפים טובים, ולדעתי אם יש כזו היא תימכר מעל למחירון.

פרסמתי לינק של אחת במחיר פרסום 89K.

 

לפני 22 דקות, m3x7r3m3 כתב:

שוב, תמצא כאלה במחיר של המאזדה.

לא מצאתי?

 

לפני 23 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זה לא קשור להתקטננות, אלא לכך שהמנוע "יאבד אוויר" לפני המאזדה. וזאת למרות הילוך נוסף שיכל תיאורטית לפצות על כך.

לך תדע, אולי עם 6 הילוכים האיביזה הייתה תיאורטית מגיעה עד 180 קמ"ש בלבד.

זו התקטננות כי כנראה שפותח הדיון לא מחפש להגיע למהירויות האלה. זה לא רלוונטי לא לכביש ואפילו לא למסלולים שיש בארץ.

וברור שלמנוע יותר גדול יהיה פוטנציאל להגיע למהירות גבוהה יותר.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, seeker כתב:

לא רוצה להפריע למלחמת הציטוטים, אני רק אתקן ואוסיף שגם למאזדה 3 (2013-2019) יש אנדרואיד אוטו. דורש התקנה של קובץ בגודל 5MB, אבל יש.

פעם אחרונה שאתה מתפרץ ככה באמצע ריב 😜

  • מצחיק 1
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1345 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...