Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם יש מכשיר שמזהה ממל"ז ממרחק ? (מזהה בלבד, לא משבש)


Transporter
שימו לב! השרשור הזה בן 1332 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 2 דקות, razi_pazi כתב:

אני בהחלט מסכים שלעיתים המשטרה מחפשת אכיפה קלה ולא אכיפה שתורמת לבטיחות.

 

לעיתים?

זה יותר לכיוון 99.9%, ביום שיתחילו לאכוף עבירות לפי הגורמים לתאונות דרכים, (המהדרין יאמרו לפי הגורמים לתאונות דרכים עם נפגעים), אז ניתן יהיה לדבר על אכיפה שתורמת לבטיחות.

עד אז נשים את הקלפים על השולחן - תפקידם להוציא כסף, תפקידנו להמנע מכך.

 

מזכיר שוב, על פרויקט א3 הידוע לשמצה דיברו במונחי ROI, לא בטיחות.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ניתן לצמצם משמעותית התראות שווא בארץ על ידי ביטול התראות מתדרים שלא בשימוש משטרתי בארץ (לא אפשרי בכל מכשיר). ממה שאני זוכר מבדיקה מעמיקה בעבר, בארץ יש שימוש בתדר Ka בלבד, ולרוב גלאי רדאר מגיעים עם תדרים נוספים שבארץ יקפיצו התראות שווא.

לגבי הלייזר, אני מסכים עם מה שנאמר שזה פחות אידיאלי, אבל עדיין יכול לעזור במצבים מסויימים, אם לדוגמא השוטר עמוד במצב סטטי ולוזר באופן קבוע.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התראות שווא זה מתחום הלייזר, אז אם רוצים גילוי לייזר - אין ברירה ממש.

וזה שזה יכול לעזור במצבים מסויימים זה לא מספיק - גם כי אם יש לך כל הזמן התראות שווא מהר מאד תפסיק להגיב לזה, וגם בגלל שאחוזי ההצלחה

כל כך נמוכים - פשוט אי אפשר לנהוג מהר ולסמוך על זה, זה הימור גדול מדי.

אני יכול להגיד שגם מדי פעם אני מצליח לזהות שוטר עם לייזר בעצמי, אז מה? אני יכול לסמוך על זה? לא.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, misterb כתב:

התראות שווא זה מתחום הלייזר, אז אם רוצים גילוי לייזר - אין ברירה ממש.

ממש לא תמיד.

 

לפני 10 דקות, misterb כתב:

וזה שזה יכול לעזור במצבים מסויימים זה לא מספיק - גם כי אם יש לך כל הזמן התראות שווא מהר מאד תפסיק להגיב לזה, וגם בגלל שאחוזי ההצלחה

כל כך נמוכים - פשוט אי אפשר לנהוג מהר ולסמוך על זה, זה הימור גדול מדי.

אפשר לשאול עם איזה מכשיר התנסית?

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שחשדתי, ולכן אין פלא שאתה מקבל איתו המון התראות שווא. מכשיר ישן ולא רלוונטי היום שקיימים מכשירים כמו Uniden R1.

אם תרצה אוכל לעשות מאמצים כדי לנסות להראות לך כמה המכשיר המדובר יעיל, ובכיול נכון כמעט ולא יתריע לשווא.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

מה גם שהוייז מתריע לך הרבה לפני טווח המדידה של הלייזר

 

חייב להגיד שדווקא הוייז לא ממש מתריע בטווח ריאלי... הוא מתריע 500 מטר מראש, עד שאתה שם לב, עד שאתה בולם, ונניח שהמיקום לא מדוייק בכמה עשרות מטרים, אתה נשאר עם כמה עשרות מטרים בודדים לבלום עד שאתה נכנס לטווח וזה לפעמים לא מספיק כי זה מסוכן. (זה נשמע כאילו אני מתכוון למהירות 180+, אבל אני לא)

לא שאני אומר שזה לא עוזר, זה עוזר מאוד ואני כמעט ולא נוסע בלי וייז, אני רק אומר שאם הייתה דרך להגדיר לו שיתריע 800 מ' - ק"מ לפני זה היה מושלם.

500 מטר מראש זה מעולה בשביל מצלמה אבל לא ממש מספיק בשביל לייזר.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מ-500 מטר עד לטווח המדידה (ביום) שהוא 300 מטר, זה 200 מטרים, 200 מטרים.

נניח ואתה נוהג על 150, זה אומר שאתה עובר כ-40 מטרים בשנייה, וייז התריע, לקח לך נניח חצי שנייה להגיב, זה עלה לך 20 מטרים, נשאר לך 180 מטרים.

180 מטרים זה מספיק לבלום מ-150 קמ"ש לאפס, ואז להאיץ חזרה לאיזה 90 קמ"ש לפחות.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, motek כתב:

כמו שחשדתי, ולכן אין פלא שאתה מקבל איתו המון התראות שווא. מכשיר ישן ולא רלוונטי היום שקיימים מכשירים כמו Uniden R1.

אם תרצה אוכל לעשות מאמצים כדי לנסות להראות לך כמה המכשיר המדובר יעיל, ובכיול נכון כמעט ולא יתריע לשווא.

 

יש לי יונידן, מספר פעמים לזרו עלי בודאות והוא לא התריע בכלל. מעולם לא זיהה לי ליייזר.

אשמח לדעת איך לכוון אותו נכון יותר.

מצא לי כמה דבורות ומעט מאוד התראות שווה.

באופן כללי אני לא נוסע מהר, אבל נוסע הרבה, ככה שהצטברות דוחות קטנים מפחידה אותי...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מ-500 מטר עד לטווח המדידה (ביום) שהוא 300 מטר, זה 200 מטרים, 200 מטרים.

נניח ואתה נוהג על 150, זה אומר שאתה עובר כ-40 מטרים בשנייה, וייז התריע, לקח לך נניח חצי שנייה להגיב, זה עלה לך 20 מטרים, נשאר לך 180 מטרים.

180 מטרים זה מספיק לבלום מ-150 קמ"ש לאפס, ואז להאיץ חזרה לאיזה 90 קמ"ש לפחות.

זה נכון אם לא יושב לו מישהו על הזנב ב-160 ומהבהב. המציאות יכולה לניות פחות נוחה. מסתבר שצריך לצמצם את מרווח המהירות כדי שיהיה מרווח מספק להאטה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, בהנחה שאתה לבד בכביש.

קח עוד חצי שנייה להביט במראה, קח עוד חצי שנייה להבין שאיזה מישהו מאחוריך די צמוד, קח עוד שנייה לבדוק ולהחליט אם אפשר לעבור לימין... קח עוד כמה שניות בגלל דברים כאלה לא צפויים, וכל זה בהנחה שאתה גם נהג מיומן ודרוך. לצערנו לא כולם כאלה וזה עלול ליצור מצב מסוכן.

היה נחמד לקבל עוד כמה שניות כדי לבלום בביטחה ובנחת ולא להיכנס למצב סטרס של איך בולמים בזריזות כדי להתחמק מדוח.

@m3x7r3m3

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, הוויז בסופו של דבר מתבסס על אנשים שדיווחו על אותה ניידת. הוא לא מכיר במיקומה מראש.

אני משתמש באופן קבוע בוויז מהסיבות הללו מהרגע שאני עולה לרכב, אבל זה ממש לא מושלם...

 

יכול להיות שהניידת רק הגיחה וטרם הספיקו לדווח עליה, יכול להיות שהכביש די ריק ומעט מאוד אנשים שחלפו השתמשו בוויז ודיווחו עליה. מיליון סיבות.

הלוואי והיה אפשר להגדיל את טווח הדיווח של הוויז כפי שציינת ^, אבל בכל אופן אני מקפיד לעיתיים להעיף מבט לכיוון המולטימדיה ולראות שאין בדרך קדימה דיווח על ניידת.

 

@misterb המקרה עם הדבורה מצער. זה קצת הזוי, אבל בשעות היום אני בהחלט נוסע הרבה יותר מהר מאשר כבישים ריקים בלילה מהסיבות הללו.

גם כי יש "חברים" לצידי שנוסעים לא פחות מהר ממני, ואני רק שומר על הקו. 

 

חשוב לומר - אף אחד לא מדבר פה על מהירויות מסכנות חיים או טיסה בבוקינג 777 על כביש 4 לכיוון דרום. האכיפה בררנית וטו לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Ragnar כתב:

יכול להיות שהניידת רק הגיחה וטרם הספיקו לדווח עליה, יכול להיות שהכביש די ריק ומעט מאוד אנשים שחלפו השתמשו בוויז ודיווחו עליה. מיליון סיבות.

 

 

בהחלט יכול לקרות, אבל כמעט תמיד בשעות היום אנשים מדווחים על הניידת עוד לפני שהוא בכלל מספיק להוציא את האקדח לייזר. 

בלילה זה סיפור אחר, צריך להיות יותר זהיר.

  • רעיון טוב! 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, sperial כתב:

זה נכון אם לא יושב לו מישהו על הזנב ב-160 ומהבהב. המציאות יכולה לניות פחות נוחה. מסתבר שצריך לצמצם את מרווח המהירות כדי שיהיה מרווח מספק להאטה.

 

בוא, החמרתי סופר החמרתי, נתתי לו מרווח להבין את הבעיה, לבלום בלימת חירום לאפס, ואז להאיץ למהירות חוקית. וכל זה לפני טווח המדידה בכלל.

במציאות אתה לא תבלום לאפס, אלא למהירות החוקית, ותוכל לעשות זאת באופן עדין ומדוד, ואם יש מי שמאחוריו שיתעצבן, עד שיבין שיש שם ניידת 🤯

 

לפני 18 דקות, Adani כתב:

נכון, בהנחה שאתה לבד בכביש.

קח עוד חצי שנייה להביט במראה, קח עוד חצי שנייה להבין שאיזה מישהו מאחוריך די צמוד, קח עוד שנייה לבדוק ולהחליט אם אפשר לעבור לימין... קח עוד כמה שניות בגלל דברים כאלה לא צפויים, וכל זה בהנחה שאתה גם נהג מיומן ודרוך. לצערנו לא כולם כאלה וזה עלול ליצור מצב מסוכן.

היה נחמד לקבל עוד כמה שניות כדי לבלום בביטחה ובנחת ולא להיכנס למצב סטרס של איך בולמים בזריזות כדי להתחמק מדוח.

@m3x7r3m3

 

גם אם לא לבד בכביש, לאורך 200 מטר, נניח אפילו היית עסוק במשהו ולקח לך שנייה להבין שיש ניידת, נשאר לך 160 מטרים לפני המדידה, לגלח נניח 60 קמ"ש (מ-150 ל-90).

60 קמ"ש לאורך 160 מטרים של כביש, אתה צריך לגלח בערך 0.4 קמ"ש על כל מטר של כביש, יש סיכוי שאתה עושה את זה אך ורק מלהוריד את הרגל מהגז.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אם התראה של חצי קילומטר מהשוטר לא עוזרת לכם - אז שום דבר לא יעזור. אין מה לעשות בנושא חוץ מלהוריד את הרגל מהגז.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1332 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...