Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה דמיו 2003 רועד בעליות


meirab2012@gmail.com
שימו לב! השרשור הזה בן 1358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

יש לי רכב מזדרה דמיו 2003. לאחרונה כאשר אני עולה עליות , האוטו מתחיל לרעוד ונראה שאינו סוחב בעליה.

חשבתי שאולי הרכב מתאמץ בגלל המזגן, אבל גם כאשר המזגן סגור הבעיה מתחרשת.

הרכב עבר לאחרונה מספר טיפולים של החלפת רצועת טיימינג ומשאבת מים, החלפת מסתמים וצינורות עקב בריחת מים ( האוטו לא התחמם אבל ראיתי שישנה בריחת מים כאשר הוא היה חם או שבדקתי רמת מים ברדיאטור וראחיתי שכל יום אני צריכה להוסיף) .

 

אשמח לעזרתכם..

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה פורום טכני (אם אחד המנהלים יוכל לשגר לשם את השרשור), בכל מקרה - הייתי מתחיל ממצתים,חוטי הצתה וסלילי הצתה וממשיך למזרקי דלק.
האם יש נורת תקלה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

אם הרכב אוטומט תנסי לעלות עליות במצב 2 או 1 בבורר הילוכים.

אלו הילוכים ראשון ושני בהתאמה.

במידה והרכב סוחב ככה טוב,

כנראה ויש בעיה במוח של הגיר, לא משהו שהייתי משקיע.

 

אם הרכב ידני או אוטומט כמו שציינתי והבעיה חוזרת אז מקור הבעיה במנוע ולא בגיר.

במקרה כזה מקור הבעיה לפי דעתי במערכת ההזרקה או במוח של הרכב.

מה שקורה בעלייה מופעל על הרכב יותר כוח והמנוע צריך להתאמץ יותר ולתת יותר דלק כדי לשמור על אותו סלד,

ממה שאת מתארת (בהנחה והבעיה במנוע ולא בגיר) הרכב שלך לא נותן למנוע מספיק דלק ביחס לעומס שמופעל עליו.

קשה לי להניח את האצבע על הבעיה הספציפית וזה יכול להיות גם תכנון לקווי של הרכב או בלאי עם שנים.

בכמ אם זה המצב לא הייתי משקיע כסף בלתקן, חי עם זה/מוכר את הרכב.

 

נ.ב אם הבעיות התחילו באופן משונה אחרי הטיפול זה בוודאות קשור לטיפול והייתי חוזר למוסך שטופלת בו

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.8.2020 בשעה 12:20, shellcase כתב:

יש פה פורום טכני (אם אחד המנהלים יוכל לשגר לשם את השרשור), בכל מקרה - הייתי מתחיל ממצתים,חוטי הצתה וסלילי הצתה וממשיך למזרקי דלק.
האם יש נורת תקלה?

עדכון

 

שמתי האוטו אתמול במוסך. לפני שבועיים הייתה לי בריחת מים והוחלץ צינור מים עם שני חורים. בקשתי בהזדמנות זאת לבדוק לי שמן גיר, אז הוסיפו לי . היום אמרו לי שחסר שמן גיר. האם זה הגיוני ?

לפני 17 שעות, Kooper כתב:

אהלן,

אם הרכב אוטומט תנסי לעלות עליות במצב 2 או 1 בבורר הילוכים.

אלו הילוכים ראשון ושני בהתאמה.

במידה והרכב סוחב ככה טוב,

כנראה ויש בעיה במוח של הגיר, לא משהו שהייתי משקיע.

היי,

כאשר התחילו הרעידות הייתי ב- D , אבל גם כאשר העברתי להילוך נמוך יותר, הרעידות לא פסקו. 

כמו כן שמתי לב, ולא יודעת אם זה קשור, אבל לאחר החלפת רצועת טיימינג, החלפת ההילוכים אינה תקינה. האוטו מגיע לסל"ד גבוה למשך מספר שניות ורק אז ההילוך מתחלף. האם זה קשור? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...