Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

LowNSlow

התקנת בילשטיין B6\B8 בארץ

Recommended Posts

שלום,

מדובר בפולו GTI, שהגיע הזמן להחליף את בולמי הזעזועים שלה, והמטרה לקנות משהו איכותי.

דבר ראשון שעשיתי זה לחפש בולמי בילשטיין חלופיים שיהיו תואמים לחלק המיקורי. הצפייה הייתה למצוא בולמים מסדרת בילשטיין B4.

בפועל, אני רואה שבקטלוג שלהם הם מציעים אך ורק  בילשטיין B8 (הצהובים) לפולו GTI, אז שלחתי להם מייל לשאול האם ניתן למצוא משהו חלופי שיהיה תואם למקור.

התשובה שלהם הייתה שאותם בולמי בילשטיין B8 שאני רואה הם אכן תואמים למקור בקונטקסט של הפולו GTI (הם אפילו הזכירו של-GTI החלק הזה נחשב כ-B6 בכלל), וזאת כי הרכב מגיע מהמפעל עם בולמים\קפיצים ספורטיביים.

אני די סגור על המוצר הזה, אין לי ספק שמדובר בבולם איכותי, השאלה היחידה שיש לי האם יש בעיה להתקין חלק כזה בארץ? האם לצפות לבעיות בטסט למשל? וכו...

אשמח לשמוע חוות דעת מהניסיון שלכם.

תודה רבה.

 

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני הכנסתי b14 לארץ שזה קוילאוברים בכלל.

מבחינת תקינה וכדומה לא היו בעיות, אבל יש אנשים שעשו להם בעיות גם על b8 

מקסימום אתה כותב בקשה למשרד התחבורה שזה מוצר מקורי ויש עליו תקן ושיאשרו וכנראה שיאשרו לך (זה מה שעשה מי שרכש את ה בי8).

לגבי טסט אם הבולמים בצבע צהוב יתכן ויעשו בעיות. תוכל להגיד שזה רכב ספורט והבולמים ככה מקוריים מהמפעל, אבל הרבה מכונים שרואים שהבולמים לא בצבע שחור טוענים שזה בולם משופר.

הפתרון לצבוע או להתווכח עם מנהל מכון הרישוי, היה לי פעם אחת שלא דיברו על הקוילאוברים בכלל בטסט (צבע כחול צהוב).


Clio 172 Phase 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקיולאוברים יש סוג של יתרון כי בגרמניה הם חייבים לעבור דרך מכון התקנים ואז יש להם אישור TUV המסייע להתמודד מול המכס/משרד התחבורה, בבולמים הרגילים B4-B8 אין צורך ולכן גם אין אישור TUV ואז זה יותר בעייתי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

  זה הזוי שבארץ התקנת מוצר איכותי כזה יכול לעשות בעיות, ומנגד הבולמים הנוכחיים שיש לי שלא תואמים ל-GTI (אלה ל1.4- כך קניתי את הרכב) עברו טסט בלי בעיה 🙄.

 

לפני 3 שעות, Or05230 כתב:

מקסימום אתה כותב בקשה למשרד התחבורה שזה מוצר מקורי ויש עליו תקן ושיאשרו וכנראה שיאשרו לך (זה מה שעשה מי שרכש את ה בי8).

 

@Or05230 מה התהליך? איך מבקשים אישור כזה?

 

ויש מישהו פה שעבר פעם טסט עם בולמים בצבע צהוב כזה (או לא שחור...)?

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

B8 הם בולמים תקניים שגם נמכרים בארץ ומבחינה טכנית לא אמורה להיות בעיה לעבור איתם טסט. בפועל יש בוחנים שיכולים לעשות בעיות בגלל שהם צהובים.

אצלי מורכבים רביעיית B8 עם קפיצי הנמכה (בצבע אדום), הקפיצים עם אישור TUV כמובן. הרכב עבר טסט לא מזמן במכון מאוד נוקשה שבדק כל בורג ברכב עד לרמת משולש אזהרה ותקינות חלונות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@Ooga טוב לשמוע, אני מניח שה-B8 שאצלך עדיין בצבע צהוב, נכון?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן, בגלל זה גם הזכרתי את הקפיצים האדומים, שגם הם בהחלט לא נראים מקוריים.

  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, Ooga כתב:

B8 הם בולמים תקניים שגם נמכרים בארץ ומבחינה טכנית לא אמורה להיות בעיה לעבור איתם טסט. בפועל יש בוחנים שיכולים לעשות בעיות בגלל שהם צהובים.

אצלי מורכבים רביעיית B8 עם קפיצי הנמכה (בצבע אדום), הקפיצים עם אישור TUV כמובן. הרכב עבר טסט לא מזמן במכון מאוד נוקשה שבדק כל בורג ברכב עד לרמת משולש אזהרה ותקינות חלונות.

אתה רכשת את הפרו קיט, שזה B8 עם קפיצי הנמכה או B8 בנפרד? כי אני יודע של-B8 בלבד אין צורך באישור TUV ולכן גם אין כזה אבל לסט שנמכר כ-B12, יש אישור. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

B8 בנפרד וקפיצי הנמכה (של חברה אחרת לגמרי) בנפרד.

  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רגע מה ?

בעיה בטסט על צבע הבולמים ?

אמנם אני לא גר בארץ בשנים האחרונות אבל:

1. היה לי אוטו עם בילשטיין ורכבים אחרים עם בולמים לא שחורים שנים...

2. יש רכבים שמגיעים עם בילשטיינים לא שחורים מהמפעל (לדוגמא מיאטות בחבילות איבזור מסוימות) כבר שנים ...

 

כמו כן - לבילשטיין יש יבואן רשמי בארץ - בדקת אופציה לקנות דרכו ?

אני לא רואה איזה בעיה (ובחיים לא נתקלתי אפילו בשאלה) לגבי בילשטיינים - במיוחד שהם אפילו ציוד OEM אצל חלק מהיצרנים...


If living is for learning

Then dying is forgetting

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...