Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת בילשטיין B6\B8 בארץ


LowNSlow
שימו לב! השרשור הזה בן 1250 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

מדובר בפולו GTI, שהגיע הזמן להחליף את בולמי הזעזועים שלה, והמטרה לקנות משהו איכותי.

דבר ראשון שעשיתי זה לחפש בולמי בילשטיין חלופיים שיהיו תואמים לחלק המיקורי. הצפייה הייתה למצוא בולמים מסדרת בילשטיין B4.

בפועל, אני רואה שבקטלוג שלהם הם מציעים אך ורק  בילשטיין B8 (הצהובים) לפולו GTI, אז שלחתי להם מייל לשאול האם ניתן למצוא משהו חלופי שיהיה תואם למקור.

התשובה שלהם הייתה שאותם בולמי בילשטיין B8 שאני רואה הם אכן תואמים למקור בקונטקסט של הפולו GTI (הם אפילו הזכירו של-GTI החלק הזה נחשב כ-B6 בכלל), וזאת כי הרכב מגיע מהמפעל עם בולמים\קפיצים ספורטיביים.

אני די סגור על המוצר הזה, אין לי ספק שמדובר בבולם איכותי, השאלה היחידה שיש לי האם יש בעיה להתקין חלק כזה בארץ? האם לצפות לבעיות בטסט למשל? וכו...

אשמח לשמוע חוות דעת מהניסיון שלכם.

תודה רבה.

 

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הכנסתי b14 לארץ שזה קוילאוברים בכלל.

מבחינת תקינה וכדומה לא היו בעיות, אבל יש אנשים שעשו להם בעיות גם על b8 

מקסימום אתה כותב בקשה למשרד התחבורה שזה מוצר מקורי ויש עליו תקן ושיאשרו וכנראה שיאשרו לך (זה מה שעשה מי שרכש את ה בי8).

לגבי טסט אם הבולמים בצבע צהוב יתכן ויעשו בעיות. תוכל להגיד שזה רכב ספורט והבולמים ככה מקוריים מהמפעל, אבל הרבה מכונים שרואים שהבולמים לא בצבע שחור טוענים שזה בולם משופר.

הפתרון לצבוע או להתווכח עם מנהל מכון הרישוי, היה לי פעם אחת שלא דיברו על הקוילאוברים בכלל בטסט (צבע כחול צהוב).

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיולאוברים יש סוג של יתרון כי בגרמניה הם חייבים לעבור דרך מכון התקנים ואז יש להם אישור TUV המסייע להתמודד מול המכס/משרד התחבורה, בבולמים הרגילים B4-B8 אין צורך ולכן גם אין אישור TUV ואז זה יותר בעייתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  זה הזוי שבארץ התקנת מוצר איכותי כזה יכול לעשות בעיות, ומנגד הבולמים הנוכחיים שיש לי שלא תואמים ל-GTI (אלה ל1.4- כך קניתי את הרכב) עברו טסט בלי בעיה 🙄.

 

לפני 3 שעות, Or05230 כתב:

מקסימום אתה כותב בקשה למשרד התחבורה שזה מוצר מקורי ויש עליו תקן ושיאשרו וכנראה שיאשרו לך (זה מה שעשה מי שרכש את ה בי8).

 

@Or05230 מה התהליך? איך מבקשים אישור כזה?

 

ויש מישהו פה שעבר פעם טסט עם בולמים בצבע צהוב כזה (או לא שחור...)?

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

B8 הם בולמים תקניים שגם נמכרים בארץ ומבחינה טכנית לא אמורה להיות בעיה לעבור איתם טסט. בפועל יש בוחנים שיכולים לעשות בעיות בגלל שהם צהובים.

אצלי מורכבים רביעיית B8 עם קפיצי הנמכה (בצבע אדום), הקפיצים עם אישור TUV כמובן. הרכב עבר טסט לא מזמן במכון מאוד נוקשה שבדק כל בורג ברכב עד לרמת משולש אזהרה ותקינות חלונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Ooga כתב:

B8 הם בולמים תקניים שגם נמכרים בארץ ומבחינה טכנית לא אמורה להיות בעיה לעבור איתם טסט. בפועל יש בוחנים שיכולים לעשות בעיות בגלל שהם צהובים.

אצלי מורכבים רביעיית B8 עם קפיצי הנמכה (בצבע אדום), הקפיצים עם אישור TUV כמובן. הרכב עבר טסט לא מזמן במכון מאוד נוקשה שבדק כל בורג ברכב עד לרמת משולש אזהרה ותקינות חלונות.

אתה רכשת את הפרו קיט, שזה B8 עם קפיצי הנמכה או B8 בנפרד? כי אני יודע של-B8 בלבד אין צורך באישור TUV ולכן גם אין כזה אבל לסט שנמכר כ-B12, יש אישור. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע מה ?

בעיה בטסט על צבע הבולמים ?

אמנם אני לא גר בארץ בשנים האחרונות אבל:

1. היה לי אוטו עם בילשטיין ורכבים אחרים עם בולמים לא שחורים שנים...

2. יש רכבים שמגיעים עם בילשטיינים לא שחורים מהמפעל (לדוגמא מיאטות בחבילות איבזור מסוימות) כבר שנים ...

 

כמו כן - לבילשטיין יש יבואן רשמי בארץ - בדקת אופציה לקנות דרכו ?

אני לא רואה איזה בעיה (ובחיים לא נתקלתי אפילו בשאלה) לגבי בילשטיינים - במיוחד שהם אפילו ציוד OEM אצל חלק מהיצרנים...

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

מעלה את הנושא מהאוב במקום לפתוח אחד חדש...

מהיכן כדאי להזמין בולמי בילשטיין? הכוונה היא לסדרות מעל הסטנדרט (b6,b8).

האם יש מפיץ שמחזיק מלאי בארץ? או שעדיף כבר לחטט בחול?

לסדרה b6  ראיתי שנמכרת סביבות ה100$ לפני שילוח לארץ הקודש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעלה את הנושא מהאוב במקום לפתוח אחד חדש...
מהיכן כדאי להזמין בולמי בילשטיין? הכוונה היא לסדרות מעל הסטנדרט (b6,b8).
האם יש מפיץ שמחזיק מלאי בארץ? או שעדיף כבר לחטט בחול?
לסדרה b6  ראיתי שנמכרת סביבות ה100$ לפני שילוח לארץ הקודש.
בארץ ראיתי שיש רק את אספיר. כשביררתי איתם על מחירים של B8/B6 קיבלתי מחירים שערורייתיים, ברמת מחיר של יותר מפי 2 מהמחיר שאפשר להשיג מחו"ל (כולל תשלום מיסים למיניהם). אולי זו הדרך שלהם להגיד "אני לא רוצה למכור", או שזו סתם חזירות ישראלית.

Sent from my AC2003 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, GAD57 כתב:

לסדרה b6  ראיתי שנמכרת סביבות ה100$ לפני שילוח לארץ הקודש.

100 דולר למה? בטוח לא לסט - אולי לבולם אחורי יחיד.

סטים של בולמים בלבד יוצאים בסביבות ה700-1000 דולר לסטים הזולים , קוילאוברים של בילשטיין מתחילים מ1500-2000 לבסיסיים.

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, Liviur כתב:

100 דולר למה? בטוח לא לסט - אולי לבולם אחורי יחיד.

סטים של בולמים בלבד יוצאים בסביבות ה700-1000 דולר לסטים הזולים , קוילאוברים של בילשטיין מתחילים מ1500-2000 לבסיסיים.

 

לא לא, בהחלט לא לסט, המחיר שציינתי הוא רק לבולם בודד.

כרגע הכיוון הוא סט של b6, ולהשאר עם הקפיצים  המקוריים.

לפני 23 שעות, nadavd4 כתב:

בארץ ראיתי שיש רק את אספיר. כשביררתי איתם על מחירים של B8/B6 קיבלתי מחירים שערורייתיים, ברמת מחיר של יותר מפי 2 מהמחיר שאפשר להשיג מחו"ל (כולל תשלום מיסים למיניהם). אולי זו הדרך שלהם להגיד "אני לא רוצה למכור", או שזו סתם חזירות ישראלית.

Sent from my AC2003 using Tapatalk
 

תודה, נשמע שאין ממש סיבה לחפש בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לי יש קיט B12 מותקן ברכב, קניתי באאוטבק טכנולוגיות באיזור התעשיה בצריפין. ההזמנה לקחה כ- 3 שבועות.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1250 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...