Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לקראת רכישת SUV / CUV


Tal Barami
שימו לב! השרשור הזה בן 1260 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

אנחנו זוג ומחזיקים כרגע פיקנטו GT משנת 2018. בעקבות התרחבות צפויה של המשפחה ורצון להשתדרג החלטנו לחפש אלטרנטיבה לפיקנטו. בהתחלה חשבנו באופן טבעי לבדוק את המשפחתיות, אבל ראינו בחלק מאולמות התצוגה שהפערים במחיר לעומת רכב גבוה / ג'יפון לא נוראיים.

התחלנו לגשש באולמות התצוגה השונים: בדקנו הרבה דגמים וכעת אנו מתקשים לצמצם את המבחר שראינו לבחירה ספציפית. אנחנו מעדיפים רכב יחסית חסכוני בדלק וחשוב לנו שלא יאבד ערך באופן מוגזם עם השנים (ייתכן ונרצה למכור לאחר כ-4 שנים). אנחנו מטיילים יחסית הרבה ולכן חשוב לנו גם שתא המטען יהיה מרווח.

לא נרצה להתפשר על מערכות הבטיחות הפופולריות (בקרה אקטיבית לסטיה מנתיב, בלימה אוטומטית) ואנחנו מעדיפים שהרכב יהיה מצוייד גם במנגנונים נוספים שנמכרים כיום (חיווי לרכב בשטח מת במראות, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה) ושחווית הנסיעה תהיה חלקה ושקטה.

מבחינת המחיר - לא היינו רוצים להגזים: מצד אחד בוודאי לא רכבים באזור 200 אש"ח וצפונה ומעדיפים בסביבת ה-150, אבל אנחנו מוכנים להשקיע במוצר יותר יוצא דופן אם הוא אכן שומר טוב על הערך שלו ואין לו חסרון משמעותי ביחס לתכונות החשובות לנו.

 

בדקנו את הדגמים הבאים:

KIA - הראשונים שבדקנו (בכל זאת, נאמנות למותג ששירת אותנו יפה עד כה):

- XCeed, על הנייר מצויידת בכל מה שאנחנו צריכים. יש להם כרגע מחסור ברכבים לנסיעת מבחן ולכן עדיין לא יודעים איך היא מרגישה לנו בפועל על הכביש.

- Niro, אהבנו שמדובר ברכב היברידי, אבל לא מצויידת בכל מנגנוני הבטיחות שקיווינו למצוא.

- Sportage, בגרסת הטורבו 1.6 (קצת יותר יקרה) זוללת פחות דלק, אין לה את המנגנון לזיהוי רכבים בשטח מת. עדיין לא ביצענו נסיעת מבחן ולכן לא בטוחים האם חווית הנסיעה חלקה.

 

Mazda - בדקנו את ה-CX-30 ואת ה-CX-5. מצד אחד מגיעה ברמת בטיחות גבוהה בכל הדגמים, אך החיסרון המובהק שמצאנו היה צריכת דלק גבוהה לעומת דגמים אחרים (מנועים של החל מ-2000 סמ"ק לעומת דגמי רכבים היברידיים או מנועי טורבו בחברות המתחרות.

 

Skoda - אהבנו מאוד את האוקטביה (יש לאחד ההורים) ולכן הם היו אחת האופציות המועדפות עלינו. בדקנו את המפרט של ה-KAROQ שנראה בסדר גם ביחס למחיר. הזהירו אותנו מה-KAMIQ אז לא התעמקנו. חברים אמרו לנו שבדגמים האלה של סקודה יש גיר בעייתי ושירות ברמה נמוכה אז לא התעמקנו מעבר. האם כדאי בכל זאת לברר לעומק ולהזמין נסיעת מבחן על ה-KAROQ?

 

Peugeot / Citroen - ראינו את ה-3008 ואת ה-C5. ה-C5 קרץ יותר (גם במחיר). שמנו לב שמערכות המיזוג הן דרך מסך טאץ' וקראנו כאן בפורום שלפעמים המסכים מפסיקים לעבוד בגלל החום. באולמות המכירה לא הכחישו. אנחנו גרים בדרום ולכן חום הוא עניין שבשגרה, חשוב לנו לדעת האם הבעיה שכיחה. בנוסף, הזהירו אותנו מרכבים צרפתיים. לא יודעים אם יש בסיס לטענה, אך הבנו שהם עדיין סובלים מירידת ערך דרסטית. הפיג'ו קצת יותר יקרה, לא הצלחנו למצוא תמורה להפרש במחיר.

 

Toyota - בינתיים המועדפים שלנו עד כה. אהבנו שהרכבים היברידיים וחסכוניים בדלק. הבנו שיש לכך יתרונות על פני מנועי טורבו אשר חסרונם הוא השהיית טורבו, קצת הפריע לנו בסקודה אוקטביה של ההורים והבנו שיש פתרונות לכך, אך לא חווינו בפועל כדי לדעת. כמו כן הנציג בטויוטה אמר שמנועי טורבו נוטים להתחמם יתר על המידה, לא יודע אם זה נכון או אם יש לכך אפקט.

CH-R - על הנייר נראית מצויינת, מאוד הזכירה לנו את ה-XCeed ומגיעה יחד עם כל המערכות החשובות לנו. שמנו לב שמושבי הנוסעים מאחורה אינם מרווחים ותא המטען יחסית קטן.

RAV4 - לא היה בתכנון המקורי בשל המחיר הגבוה ביחס לשאר המתחרים, אבל דווקא הרכב הזה היה זמין לנסיעת מבחן ונהננו מחווית נסיעה חלקה ושקטה גם בעת האצה למהירויות גבוהות. חסרון נוסף עבורנו הוא שמימדי הרכב הרגישו מעט מגושמים (אבל זה כנראה כי אנחנו רגילים לרכבים קטנים משמעותית). אנחנו מתגוררים בעיר ולכן מעדיפים להימנע מבעיות חניה (אך לא ברור לנו עדיין עד כמה מימדי הרכב ישפיעו על כך).

 

Hyundai - פחות התעמקנו, אבל ראינו במבט חטוף שיש שני דגמים שיכולים להיות רלוונטיים:

Kona - דגם היברידי, יתרון משמעותי עבורנו. תא מטען קטן והרכב הרגיש צפוף.

Tucson - מאובזרת רק ברמת הגימור הגבוהה ביותר, התלבטנו אם במחיר כזה לא עדיף כבר לקנות RAV4.

 

אם אתם מחזיקים בבעלותכם רכבים אלו או יכולים לתת איזשהו אינפוט שיסייע לנו להתקבע על דגם אחד אנחנו נהיה אסירי תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הנציג בטיוטה גאון. עם טורבו טמפ' עבודה עולה טיפה מעבר למנוע ללא טורבו. עד כ 10 מעלות.
אבל זה לא נקרא שמנועי טורבו נוטים להתחמם יתר על המידה או שיתפוצצו כשתגיע ל 100 קמ"ש.

לגבי מסך ה C5: שמים כיסוי שמשה.

מכיוון שרוב הנסיעה שלכם בעיר הייתי בוחר ברכב עם מנוע אטמוספרי וגיר אוטומטי או רציף . אז הצריכה לא תהיה טובה. מתפשרים. תא מטען גדול : מיצובישי אאוטלנדר 5 מקומות, או האח הקטן ASX אבל חסרה תיקון סטייה אקטיבי.























שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, תודה על התגובה!

תיארתי לעצמי שהנציג דיי מסבן.

 

מניח שכיסוי שמשה יפתור את הבעיה של ה-C5, אבל אנחנו עדיין חוששים מבעיות דומות שעלולות לצוץ ומירידת ערך הרכב בצורה משמעותית בטווח של כ-4 שנים לאחר הקניה. אין לנו כ"כ ניסיון עם סיטרואן ולכן אני לא בטוח האם רכבים צרפתיים באמת מאבדים ערך משמעותית בטווח הזה.

באותו הקשר, הבנתי שלאופל יש מחירים לא רעים לדגם Grandland X, אבל גם שם קיים חשש דומה לחשש מ-C5.

 

אני עובד מחוץ לעיר אחת לשבוע-שבועיים כך שיש לא מעט נסיעות למרכז בשנה, אבל אם לשפוט ע"פ השנתיים האחרונות הפיקנטו לא באמת צברה קילומטרז' גבוה מן הממוצע (אנחנו עומדים על בערך 10 אלף לשנה).

לגבי מיצובישי - ראינו את ה-eclipse, לא ידעתי שיש ל-outlander דגם 5 מקומות. נבדוק, תודה!

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לך להחליט כי התפזרת יתר על המידה. 

אינני חושב שזוג צעיר צריך רכב גדול כמו ספורטאז (שממש לא חסכוני בדלק אגב) או אאוטלנדר (המיושן) או ראב4 היקר בלי פרופורציה לתמורה. 

ממליץ להגביל את התקציב ל 150 ולבדוק את: 

cx30 - אמין, איכותי וכנראה שומר ערך. 

טויטוה chr - לדעתי הרכב המתאים לכם ביותר בשלב זה של החיים, כנראה ידרוש החלפה בעתיד הרחוק כשהמשפחה תתרחב עוד יותר. 

חסכוני, אמין ושומר ערך מצויין. מראה צעיר ואבזור מצויין (ברמות הגימור הגבוהות). 

אקסיד פרימיום - מנוע נמרץ, עיצוב מצויין, מרווח טוב ואבזור בשפע. לנסיעות עירוניות מרובות הייתי פחות סומך על מנוע טורבו וגיר רובוטי - לשיקולך. 

פיג'ו 2008 פרימיום/gt - עיצוב מצויין, תא נוסעים מרשים, מנוע טורבו חסכוני (יחסית) משולב גיר פלאנטרי יפני. 

כנראה ישמור טוב על ערכו כמו אחיו ה 3008 ויחסוך לא מעט כסף ברכישה. 

לא לוותר על נסיעת מבחן על אף רכב מהרשימה. 

אם מתכנן טרייד אין, אז בדוק מחיר בפועל של כל אחת, לפעמים הצעת הטרייד משנה לחלוטין את מחיר העיסקה). 

  • רעיון טוב! 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, תודה על התגובה!

אני לא חושב שהתפזרנו יתר על המידה, רצינו לקבל מושג על שני עולמות שונים של רכבים ולכן ריבוי הדגמים.

גם אנחנו נטינו באופן טבעי לרכבים היותר קטנים, אבל שמנו לב שלעיתים תא המטען שלהם קטן והמושבים מאחורה דיי צפופים (דוגמה מצויינת לכך היא הטויוטה CHR).

בדגמים הגדולים התלהבנו מאוד מהראב4 (חיסרון משמעותי: מחיר) ומה-C5 (חיסרון משמעותי: לא מצאנו, אבל עוד לא ביצענו נסיעת מבחן ואני לא  מכיר מספיק רכבי סיטרואן כדי להרגיש בנוח לקנות מהם). שמעתי דברים טובים גם על ה-3008. הספורטאז' לא מבין המועדפים שלנו, אבל אני חושב שעם מנוע דיזל 1.6 צריכת הדלק שלה סבירה יחסית. לא?

 

לגבי טרייד אין - שמנו לב לפערים ברוב החברות. אני חושב שיהיה יותר משתלם לי למכור את הרכב באופן פרטי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי למה הזהירו אותך לגביי הקאמיק אבל לגביי הקארוק לא, שכן לשניהם אותו גיר (DQ200) והם גם חולקים מנוע אחד (1.5TSI), כאשר הקאמיק זמינה גם עם 1.0TSI.

אם ההורים שלך מרוצים מהשירות של סקודה, הרי שהטענות לא רלוונטיות.

 

אתה תשמע הרבה סטיגמות והרבה טענות, חלקן נכונות, חלקן לא רלוונטיות.

 

אני מניח שאתם זוג + ילד באופק, תקן אותי אם אני טועה.

אם זה המצב, אז מכוניות כמו קאמיק או 2008 בהחלט יכולות להספיק. תא המטען של שתיהן לא קטן מדי.

 

לגביי ירידת הערך שמטרידה אותך - גם לטויוטה יורד הערך. אין רכב שלא יורד לו הערך.

קצת קשה לענות מה תהיה ירידת הערך של ה-C5, כי אף אחד לא יכול לנבא את זה.

על סמך דגמי עבר של סיטרואן, כן אפשר לשער שירידת הערך תהיה יותר גדולה מאשר מקבילים בקטגוריה.

לעומת זאת, ה-3008 זוכה להצלחה בארץ, עם שוק יד שניה טוב מאוד.

 

לגביי מנוע ה-2000 של מאזדה - מניסיון על מאזדה 3, אם נוסעים רגוע ובעיקר מחוץ לעיר, אפשר לראות מספרים יפים.

בתוך העיר מן הסתם מספרים פחות יפים, כמו ברוב הרכבים שאינם היברידיים.

צריכת דלק משולבת בסביבות 1:14-1:15.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

היי, האוקטביה של ההורים בליסינג ולכן הם לא באמת נתקלו בבעיות בתחום השירות (פעם אחת מת המצבר, אך זה קרה לאחר כ-3 שנות שימוש וטופל במיידי).

השאלה האם רכישה של קאמיק או קארוק היא לא בגדר "ראש בריא למיטה חולה". הבנתי שהיו בעיות בגיר לפני מספר שנים והלקוחות קיבלו פיצויים, אך מאז לא שמעתי הרבה.

 

אנחנו אכן מצפים לילד ומכוניות כמו הקאמיק או 2008 הן מעל ומעבר. בקאמיק לא התעמקתי, אבל נראה לי בעייתי שב-2008 אין מיזוג גם מאחור ונפח המנוע (1.2) לרכב שכזה קצת חשוד לי. אנחנו מתכננים לקחת אותו לנסיעת מבחן.

חשוב לנו שהרכב יהיה מרווח כי המשפחה המורחבת גדולה ואנחנו נוסעים לעיתים קרובות 5 אנשים ברכב.

 

בעניין הערך - ברכבי טויוטה הערך יחסית נשמר והשוק טוב. שמעתי (וראיתי ביד 2) דברים דומים על ה-3008. קצת חושש מהסטיגמות על רכבים צרפתיים אבל יותר ויותר משתכנע שזה שייך לעבר. המחיר שלו מתקרב למחיר של ה-RAV4, אז זו גם התלבטות אם אנחנו הולכים לכיוון הזה.

 

לגבי המאזדה - חשבנו לרדת מהעניין בגלל עניין הדלק, אבל המספרים שציינת נשמעים מצויינים. נבדוק!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אני מאמין שאם תתנהל עם הגיר בצורה נכונה יהיה בסדר. בסופו של דבר זה גיר ידני לכל דבר, הבלאי לקלאצ'ים הוא נגזרת של אופי הנסיעות ואופי הנהיגה.

2. לגביי ה-2008 והמיזוג - כדאי לנסות עכשיו בחודשי הקיץ את המזגן. יכול להיות שהוא מספיק חזק ויגיע לאחור. זה אמנם לא כמו תריסים מאחור, אך יכול להיות שעדיין המזגן יקרר מספיק טוב. נפח המנוע לא אמור להחשיד אותך לדעתי, כי מדובר על מנוע טורבו. מעבר לכך הקאמיק נמכרת אפילו עם מנוע 1.0.

אם אתם נוסעים לעיתים קרובות 5 אנשים ברכב, אז אני יכול להבין מדוע הכיוון שלכם הוא לא סופר מיני מוגבהת כמו 2008 או קאמיק.

יכול להיות שבחירה במשהו כמו 3008 תהיה יותר נכונה עבור האילוץ שאתה מציג כאן.

3. טויוטה אכן נחשבת כמכונית שלא מאבדת הרבה מערכה. לגביי הסטיגמות זה משהו שאתה תצטרך להחליט אם אתה רוצה ללכת נגדו או לא. אני באופן אישי לא מסכים עם הסטיגמות אבל לא הייתי מוכן לקחת את הסיכון לגביי השוק העתידי כשקניתי את הרכב שלי.

4. לגביי המאזדה - שים לב שציינתי נתונים על מאזדה 3. יכול להיות שעל הקרוסאוברים הנתונים שיתקבלו יהיו שונים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכירת פיקנטו gt פרטית זה סיפור של כמה שעות. 

טוב תעשה אם תמכור לבד. 

גם תקבל מחיר טוב עליה וגם תזכה להנחה מקסימלית על הרכב החדש. 

האילוץ של נסיעות רבות בהרכב מלא, משנות את התמונה לחלוטין. 

אתה מוקסם מהראב4 ולדעתי אתה תרכוש אחד (אם היכולת הכלכלית שלך מאפשרת). 

אישית לא מוצא שום יתרון ברכב הזה שיצדיק את מחירו ואיבזורו הדל. 

הסיטרואן נותן תמורה מצויינת ומפנקת בדגמי השיין. מגיע עם 5 שנות אחריות. נושא הסחירות עדיין לא ידוע. מאמין שיאבד יותר ערך מהטויוטה למשל. 

החבילה הטובה ביותר עבורך תהיה 3008 פרימיום 1.2.

רכב מרווח ומפנק שנראה מצויין ומפגין אמינות טובה וסחירות מצויינת. 

אל תתבייש להתמקח על המחיר (מחירון 168 כאשר 160 זו לא מילה גסה). 

  • רעיון טוב! 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, dorsht כתב:

1. אני מאמין שאם תתנהל עם הגיר בצורה נכונה יהיה בסדר. בסופו של דבר זה גיר ידני לכל דבר, הבלאי לקלאצ'ים הוא נגזרת של אופי הנסיעות ואופי הנהיגה.

 

 

לפני 4 שעות, markb205 כתב:

מכירת פיקנטו gt פרטית זה סיפור של כמה שעות. 

טוב תעשה אם תמכור לבד. 

גם תקבל מחיר טוב עליה וגם תזכה להנחה מקסימלית על הרכב החדש. 

 

 

תודה לשניכם על ההסברים, נראה לי שנבדוק את ה-2008 ואת ה-3008 בנסיעות מבחן. נוכל להתפשר על הגודל של ה-2008 אבל נצטרך לראות שבפרמטרים האחרים היא מתעלה על המתחרים.

לגבי ה-3008, ראיתי שבגרסת ה-1.2 היא יחסית יותר בזבזנית בדלק ובדרגת זיהום גבוהה מאוד (14) לעומת הגרסה של 1.5 דיזל (5 או 7). אני צופה שנעשה כ-15K ק"מ לשנה. עד כמה העניין הזה אמור לדעתכם לשחק תפקיד בהחלטה שלי? הפער במחירים הוא מאוד גבוה (כ-20K, מה שמביא אותה למחיר כמעט זהה לזה של ה-RAV4).

ביחס של מחיר-תמורה באמת נראה שה-C5 מובילה אם זונחים את עניין הסחירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3008 פרימיום דיזל נמכר במבצעים סביב 175k.

אם תשווה את רמת האבזור לראב4 תבין שראב4 מקבילה עולה 220k ועדיין מגיעה עם פחות אבזור (גג פנוראמי למשל). 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לוקח את ה-rav4 אוכל לכל היותר להרשות לעצמי את ה-E-XPERIENCE 2x4. חיצונית פחות מפריעים לי ההבדלים, אבל ראיתי שאין שם חיווי לזיהוי שטח מת או התראה רכב עובר בעת יציאה מהחניה שיכולים להיות בונוס נהדר. היתרון שלו בעיני זו תיבת ההילוכים (נסיעה חלקה, שקטה ולא מורגשת) ועצם היותו היברידי - מה שהופך אותו לחסכוני ונקי.

 

לגבי ה-3008, השאלה שלי היא אם יש סיבה בכלל לשקול את הדיזל לעומת הבנזין. לא הצלחתי להבין אם יש לו יתרון משמעותי, כי נראה שלמרות נפח המנוע הגדול יותר הם מגיעים פחות או יותר לאותם ביצועים (אבל המנוע 1.2 בנזין משמעותית יותר בזבזני מה-1.5 דיזל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכמות בנסיעות שלך, ההפרש בהוצאות דלק בין 3008 בנזין לדיזל זניח.
כנראה לדיזל עם קילומטראז' נמוך הביקוש במכירה יהיה עדיף.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם ולאד. הדיזל כנראה תהיה סחירה יותר בעתיד, בייחוד עם קילומטראז' לא גבוה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Tal Barami כתב:

 

אבל נראה לי בעייתי שב-2008 אין מיזוג גם מאחור ונפח המנוע (1.2) לרכב שכזה קצת חשוד לי. אנחנו מתכננים לקחת אותו לנסיעת מבחן.

 

 

המנוע 1.2 טורבו הנמצא בפיג'ו 2008,
נמצא גם ברכבי פיג'ו - 3008, 5008 שמשקלם כבד יותר.

 

נסיעת מבחן בימים חמים אלו בפיג'ו 2008,
תוכל להמחיש לכם את יעילות המיזוג והשפעתו
לגבי הנוסעים במושבים מאחור.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1260 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...