Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיצוי לכל בעלי ה DSG 7? אמיתי?


מיכאל ג׳ון
שימו לב! השרשור הזה בן 1351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מסכים איתך לחלוטין.

 

עם זאת, כמות האנשים שאני רואה שקונים רובוטי, ולא יודעים בכלל מה זה אומר, מפתיעה אותי כל פעם מחדש. אני חושב שמן הראוי שיציינו בסוכנויות שמדובר ברובוטיות, תוך שיסבירו מה זה אומר וכיצד לנהוג בהן על מנת לצמצם את הבלאי.

 

מצד שני, דרישה לרמת שקיפות שכזו היא לא פחות ממופרעת, אני יודע...

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, admtaynov13? כתב:

ולא חסרים אנשים שמבינים בזה ועדיין קונים כי סקודה וסיאט זה "גרמני"

ואיכשהו פיג'ו סיטרואן וכל היצרניות עם בעיה בגיר שגבר נפטרה ממזמן עדיין עם סטיגמות

בעוד שכמו פותח הנושא רכבים בני 10 עם אותם גירים בעיתיים.

ושלא נדבר על החלפת שמן כל כמה שנים בעלות 1500 שקל וקלאצים בעלות של איזה 3 אלף אם לא יותר.

 

 

החלפת שמן זה בגיר עם השישה הילוכים שהרבה יותר אמין מהשבעה הילוכים.

3 אלף שקל זה סביר ביותר ואפילו זול, כל גיר עם קלאץ'\ים דורש החלפה שלהם מתישהו.

 

לא משנה כמה שאר התיבות יהיו אמינות יותר וזולות יותר לתחזוקה, תמיד יהיו אנשים שיעדיפו את הביצועים של גיר כפול מצמדים.

בנתיים תיבות פלנטריות טובות מגיעות רק ברכבים יקרים יחסית, עד שהמצב ישתפר "למטה" יהיה (הרבה) מקום לתיבות DSG למינהן.

 

 

לפני 50 דקות, imprezadude כתב:

אני מסכים איתך לחלוטין.

 

עם זאת, כמות האנשים שאני רואה שקונים רובוטי, ולא יודעים בכלל מה זה אומר, מפתיעה אותי כל פעם מחדש. אני חושב שמן הראוי שיציינו בסוכנויות שמדובר ברובוטיות, תוך שיסבירו מה זה אומר וכיצד לנהוג בהן על מנת לצמצם את הבלאי.

 

מצד שני, דרישה לרמת שקיפות שכזו היא לא פחות ממופרעת, אני יודע...

 

קודם כל, תכננו אותן לעבוד כמו תיבות רגילות.

נכון שבמצבי קיצון של פקקים עם נהיגה לא נכונה יכול להיות בלאי מואץ.

אבל בגדול אין הבדל בתפעול שלהן לעומת כל גיר אוטומטי אחר.

 

מעבר לזה, אתה באמת מצפה שיעשו שיעורי נהיגה\מכאניקה לאנשים שבאים לקנות רכב?

או שהם לא יבינו מה אתה רוצה מהם או שזה יבריח אותם (סביר להניח שניהם?).

 

 

  • רעיון טוב! 1

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצפה שכפי שיודעים לבלבל את המוח עם מושגים טכניים שלא ברורים לחלק גדול מהאוכלוסייה, כאשר אלו יכולים לעזור להם לקדם מכירות, כך ינהגו בשקיפות כשיסבירו להם בצורה פשוטה וכללית ביותר מהי תיבה רובוטית ומה ההבדל בינה לבין פלנטרית רגילה או רציפה. 

 

בנוסף, במידה ומתבצעת נסיעת מבחן, אפשר להדגים בצורה פשוטה ומאוד מובנת כיצד לנהוג כפי שצריך (גם לטענתך, ישנה דרך נכונה ולא נכונה לנהוג עם תיבות שכאלה, במיוחד בפקק, מה גם שלא הייתי מגדיר פקק כמצב קיצון, זה מצב יותר מנורמלי כאן). את שני ההסברים, התאורטי והמעשי, ניתן להעביר בשתי דקות בלבד.

 

אלו שיבחרו לא לקנות את הרכב בגלל העניין, זכותם, אך להסתיר מהם את המידע מראש כדי שלא יוריד מכירות...לא פייר, ואני עדין בלשוני.

 

אני מקווה שלא הבנת מדבריי שאני חושב שישנו הבדל מהותי בתפעול של שתי התיבות...

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין משהו. לא כתבו כאן שה DSG כבר יופי וכל הבלגן איתו שייך למכוניות ישנות יותר ? לפי הסדר הפשרה הזה הסיפור עדיין חי ובועט. מקווה בשביל הקליינטים החדשים שגם הם לא יחפשו עוד כמה שנים אם האוטו שלהם נכלל בהסדר הפשרה הבא. פח גרמני עאלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, imprezadude כתב:

 

בנוסף, במידה ומתבצעת נסיעת מבחן, אפשר להדגים בצורה פשוטה ומאוד מובנת כיצד לנהוג כפי שצריך (גם לטענתך, ישנה דרך נכונה ולא נכונה לנהוג עם תיבות שכאלה, במיוחד בפקק, מה גם שלא הייתי מגדיר פקק כמצב קיצון, זה מצב יותר מנורמלי כאן). את שני ההסברים, התאורטי והמעשי, ניתן להעביר בשתי דקות בלבד.

מעניין אותי , מה דעתך לצורת הנהיגה הנכונה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, רועי5 כתב:

לא מבין משהו. לא כתבו כאן שה DSG כבר יופי וכל הבלגן איתו שייך למכוניות ישנות יותר ? לפי הסדר הפשרה הזה הסיפור עדיין חי ובועט. מקווה בשביל הקליינטים החדשים שגם הם לא יחפשו עוד כמה שנים אם האוטו שלהם נכלל בהסדר הפשרה הבא. פח גרמני עאלק.

נשבעים שאין יותר תקלות מ-ע-כשיו!

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, imprezadude כתב:

 

בנוסף, במידה ומתבצעת נסיעת מבחן, אפשר להדגים בצורה פשוטה ומאוד מובנת כיצד לנהוג כפי שצריך (גם לטענתך, ישנה דרך נכונה ולא נכונה לנהוג עם תיבות שכאלה, במיוחד בפקק, מה גם שלא הייתי מגדיר פקק כמצב קיצון, זה מצב יותר מנורמלי כאן). את שני ההסברים, התאורטי והמעשי, ניתן להעביר בשתי דקות בלבד.

אני מקווה שלא הבנת מדבריי שאני חושב שישנו הבדל מהותי בתפעול של שתי התיבות...

 

אתה באמת חושב שבנאדם ממוצע שלא מעניין אותו מכאניקה\רכבים ירצה בכלל להקשיב לזה? שלא לדבר על להבין.

 

לא טענתי שיש דרך "נכונה" לנהוג בהן, להפך, הן תוכננו לעבוד כמו תיבה אוטומטית רגילה.

פקק זה לא מצב קיצון, פקק פלוס נהיגה לא נכונה יוצרים מצב קיצון שגורם לבלאי.

 

כשאני אומר נהיגה לא נכונה, אני מדבר נהגיה בכללי.

להיצמד לפגוש האחורי של הרכב שלפניך, גז-ברקס חזק בלי סוף, "גלישה" אינסופית וכו' מתארים נהיגה לא נכונה.

גם גיר פלנטרי נשחק יותר במצבים האלו, הוא פשוט יותר עמיד ל"התעללות" הזאת לעומת גיר עם מצמד.

 

הם לא מסתירים שומדבר, בסוכנות לא צריכים להעביר לקונים שיעור על הרכב.

כמו שאמרתי מקודם, אם אתה נוהג נכון לתיבה אין בלאי מיוחד ביחס לתיבה "רגילה".

כשאתה מבקש בסוכנות רכב עם תיבה ידנית אומרים לך פשוט "אוקיי" או שמתחילים להרצות לך על מה זה קלאץ' ואיך צריך לתפעל רכב ידני?

בדיוק, אומרים לך "סבבה תהנה" כי זאת אחריות שלך לדעת לנהוג על תיבה כזאת (שיעורי נהיגה, טסט).

 

רוכשים צריכים לקרוא את ספר הרכב הרבה לפני שסוכנויות יתחילו להסביר תפעול של רכבים.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Arteko כתב:

מעניין אותי , מה דעתך לצורת הנהיגה הנכונה?

דעתי לצורת נהיגה נכונה היא להמשיל את דוושת הבלם לקלאצ'. כל מי שנוהג בידני יודע שעל מנת לשמור על הקלאצ' יש לשלב אותו כמה שיותר מהר במלואו ולהפחית את הזמן שבו הוא נמצא בחצי שילוב, מה שנקרא Riding The Clutch.

 

את אותו עיקרון ניתן ליישם בתיבות רובוטיות, כשצריך להשתדל להמעיט בגלישה עם הבלם חצי לחוץ, או בעליות למשל לנסות לאזן את הרכב עם הגז. בפקק למשל זה אומר לא לנסות להידבק לתחת של זה שנוסע מולך, אלא לחכות מספר שניות על מנת שתוכל להגיע למצב שבו תוריד את הרגל לחלוטין מדוושת הבלם ותעבור לגז.

 

נהיגה בצורה הזו יכולה להפחית את הבלאי לקלאצ'ים.

 

מספק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שזה אחריןת של לקוח. בדיוק כמו שלא מלמדים אנשים באיזו מהירות להכהס לבאמפרים כדי להאריך את חיי הבולם, ולא מלמדים על רכבים עם טורבו שצריך לתת לשמן להתחמם או להתקרר לפני ואחרי נסיעה וכו.

מי שרוצה להאריך את חיי הרכיבים שילמד לבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי יש וואגית שלפני עשרים שנה וקצת הוצאתי אותה חדשה דנדשה מסוכנות הדר מול בית מעריב בתל אביב. לא הסוכנות ולא הבית קיימים עוד, אבל האוטו כן והוא ממשיך לנסוע יופי והגיר שלו, פלנטרי של ZF ארבעה הילוכים, אף פעם לא נזקק להסדר פשרה מאיזה סוג שהוא. ואני נוהג כמו שאני נוהג ולא לפי הכללים שהמכובדים כאן מעלי קובעים והגיר לא באמת מתרגש. ואוטו שדורש לימוד נהיגה מחדש, או שאנהג כמו שהוא רוצה ולא כמו שאני רוצה, תיקנו אתם. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, HybridBoy כתב:

 

כשאני אומר נהיגה לא נכונה, אני מדבר נהגיה בכללי.

להיצמד לפגוש האחורי של הרכב שלפניך, גז-ברקס חזק בלי סוף, "גלישה" אינסופית וכו' מתארים נהיגה לא נכונה.

גם גיר פלנטרי נשחק יותר במצבים האלו, הוא פשוט יותר עמיד ל"התעללות" הזאת לעומת גיר עם מצמד.

 

כשאתה מתאר דרך "לא נכונה", אזי שישנה גם דרך "נכונה", והיא לא לעשות את מה שהדרך ה-"לא נכונה" כוללת.

 

אני לא נכנס למה מעניין אדם רנדומלי, רק טענתי שאני אישית נתקלתי בסוכני מכירות שאוהבים להזכיר מונחים טכניים כאשר אלה יכולים לתרום למכירות, אך לא לציין את אלה שלא.

 

EliC25, תקן אותי אם אני טועה, אך כיום ישנן מערכות שנועדו לשמור על הטורבו ממה שאתה ציינת כרגע.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בכל רכב עם טורבו יש מערכות כאלו, יותר גרוע מזה, יש רכבים עם הנדסה ככ דפוקה שהטורבואים שם הןלכים כמו דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל השיח הזה מזכיר לי את המענה של טום קרוז למהנדס של קבוצת המירוץ בסרט Days of Thunder.

 

הוא היה שורף צמיגים בקצב מהיר והמהנדס טען שאסור לו לנהוג ככה. התשובה שלו הייתה - אני יודע לנהוג ואתה תתכנן ככה שהצמיגים לא יתפוצצו. 

שנת 1990 - תחילת החזון של רכב אוטונומי, הנהג לא צריך לדעת או לעשות כלום 😉

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, imprezadude כתב:

דעתי לצורת נהיגה נכונה היא להמשיל את דוושת הבלם לקלאצ'. כל מי שנוהג בידני יודע שעל מנת לשמור על הקלאצ' יש לשלב אותו כמה שיותר מהר במלואו ולהפחית את הזמן שבו הוא נמצא בחצי שילוב, מה שנקרא Riding The Clutch.

 

את אותו עיקרון ניתן ליישם בתיבות רובוטיות, כשצריך להשתדל להמעיט בגלישה עם הבלם חצי לחוץ, או בעליות למשל לנסות לאזן את הרכב עם הגז. בפקק למשל זה אומר לא לנסות להידבק לתחת של זה שנוסע מולך, אלא לחכות מספר שניות על מנת שתוכל להגיע למצב שבו תוריד את הרגל לחלוטין מדוושת הבלם ותעבור לגז.

 

נהיגה בצורה הזו יכולה להפחית את הבלאי לקלאצ'ים.

 

מספק?

 

הבעיה בארץ שאתה מחכה כמה שניות וכבר 7 רכבים נכנסו לפניך, כאילו הנתיב שלך הוא נתיב אקספרס בפקק..

 

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...