Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות לגבי רכישת רנו גארד קופה-דיזל


orik14
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

שלום לכולם!

לאחרונה התחלתי להתעניין בקניית רנו גראנד קופה-דיזל 2017-2018.

חיפשתי רכב חסכוני בדלק ויפה.

שאלתי חברים שיש להם את האוטו-לא היה להם מילה רעה עליו.

כמה וכמה אנשים אמרו לי שיש בעיה עם הגיר האוטומטי ברנו לאחר תקופה,אנשים שנכוו מרנו ואמרו לי לא לגעת באוטו.

רציתי לשאול אתכם: כמה הרכב אמין?

יש באמת בעיות בתיבת הילוכים האוטומטית ברכב?

יש לציין שאני רוצה לקחת רכב שנת 2017-2018 ולהיות איתו לפחות 3-4 שנים בגלל זה העניין קצת מוריד אותי מהרכב.

יש לציין שאהבתי מאוד שהרכב עשיר באביזור וזה אחד השיקולים שלי לקחת אותו. 

התקציב שלי נע בין 70-80 אלף.

נסיעה יום יומית כ 20 ק'מ

הבעיה ששמעתי שגם הירידת ערך עצומה ברנו-האם זה נכון?

תודה רבה לעונים! : )

עריכה אחרונה על ידי orik14

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 דקות, orik14 כתב:

חיפשתי רכב חסכוני בדלק ויפה.

 

סבבה, אבל זה לא מתאר לנו את הק"מ השנתי שתעשה או את התוואי או את התקציב אז שווה לפרט אם אתה רוצה תשובה יותר מבוססת.

 

אם אתה נוסע הרבה בינעירוני, אחלה אופציה לדעתי. אני לא שמעתי אישית על בעיות מיוחדות עם הדגם, אבל בשביל זה יש עוד חברי פורום ...

פעם נסעתי כמו נהג שודים ... בלאנטיס ...

אחר כך יצא לי לנהוג באלפא 145 2 ליטר TS ...

מאז אני לא עובר את ה- 90 בלאנטיס .... פשוט אין טעם ...

 

אלפא אלפא Über alles !!!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל לא מדובר על גיר אוטומטי אלא על גיר רובוטי כפול מצמדים.

אנשים קצת תקועים בסטיגמות עבר על רנו (ועל רכבים צרפתיים באופן כללי), נראה לי שהם עוד חושבים שיש לרנו את AL4 שהיה גיר לא אמין במיוחד, עד 2008-2009.

אמינות הגיר הזה תלויה באופי הנסיעות ובאופן הנהיגה של הבעלים הקודמים ושלך.

 

לנסועה של 20 ק"מ ביום אני לא חושב שיש משמעות לרכב חסכוני.

אנחנו מדברים על 400-500 ק"מ בחודש ועל 5000-6000 ק"מ בשנה.

בנסועה כזו לא הייתי מחפש בכלל רכב דיזל, חסכוני ככל שיהיה.

 

ברכב בן שנתיים שלוש כבר נספג חלק משמעותי מירידת הערך. בעיקרון דגמי הדיזל פחות סובלים מירידת ערך ורכב טוב יכול להימכר במחירון, לפחות מהניסיון שהיה לנו עם מגאן דיזל.

 

  • אהבתי 1

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ככלל עם ישראל לא אוהב רנו, אתה אומר לאנשים רנו והם נדלקים ומתחילים להשמיץ מבלי שאי פעם נהגו באחת אפילו (יש להודות שהמוניטין המפוקפק נרכש ע"י רנו במשך שנים של עמל רב). אז תתייחס בחשדנות למה שאומרים לך. ירידת הערך היא שיקוף של העניין הזה. אם אתה קונה את הרכב בשביל למכור אותו, פשוט אל תקנה. בשביל זה יש טויוטה.

לגופו של עניין: 2017-2018 זה הדגם לפני מתיחת הפנים, עם מנוע 110 כ"ס, גיר רובוטי דו-מצמדי יבש 6 הילוכים (זהה לפלואנס) ובלי מערכות בטיחות מקוריות. גירים כאלה (לא משנה אם גרמני, צרפתי, סיני, יפני, קוריאני, טורקמני טטרי, או אבחזי) לא חיים טוב בנסועה עירונית ובתנועה כבדה. מחשב גיר עלול להתפגר אחרי 4-6 שנים וסביבות 100K-150K, מצמדים יכולים להחזיק יותר (תלוי באופי הנסועה) אבל בסופו של דבר גם יצטרכו החלפה. אני לא חושב שזו קטסטרופה, אבל האחזקה של הגיר יקרה וזה דבר שצריך לקחת בחשבון. לכן אתה בהחלט יכול לצפות שאם אתה רוכש רכב בן שנתיים-שלוש, החלפת מחשב גיר עלולה ליפול במשמרת שלך, ואולי גם החלפת מצמדים.


 

חזיר דיזל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה המפורטת!

מה העלות של החלפת מחשב גיר ומצמדים?

יש כמה אנשים שהמליצו לי עליו אבל גם כאלה שאמרו לי שהחסכון בדלק בסופו של דבר יסתכם בזה שאני יהיה איתו במוסך לעיתים קרובות.

בסופו של דבר זה עלות מול תועלת.

אם לקנות את הרכב הזה או ללכת על משהו אחר.

מה דעתך?

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע להגיד לך מה השרידות של מחשב גיר ומצמדים, אולי המחשבים בשנתונים האלה כבר שורדים יותר, ובכל מקרה הרכבים הכי ותיקים מהדגם נמצאים בסביבות שלוש שנים על הכביש, אז אי אפשר עדיין לדעת מה המצב שם. אני יכול לספר לך שאצלי בפלואנס הוחלף מחשב גיר לפני כשלוש שנים ומאז שקט, שלי בת שמונה עם 150K וחוץ מזה לא הייתה אף תקלה משמעותית. מצמדים עדיין מקוריים, אם כי אני מעריך שאצטרך החלפה תוך כשנתיים. החלפת מצמדים עסק יקר ככל הנראה סביב 7K ש"ח אם אין הפתעות נוספות.

אישית, בשביל נסועה כמו שלך (לפי התיאור שלך פחות מ-10K בשנה) לא הייתי רוכש דיזל.

חזיר דיזל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

תסתכל על התגובה שלי בשרשור, בנסועה השנתית שלך אין הצדקה לדיזל.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי למה גם אם אני לא נוסע הרבה דיזל לא טוב? טווח הטיפולים רחוק יותר נסיעה קמ לליטר טובה יותר עלות סולר זולה יותר ביטוח טסט אותו הדבר. כמובל שלא נהיה עשירים מהחיסכון אבל בארופה עד לא מיזמן הרוב היה דיזל. מה הבעיה עם זה?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW POLO 2011 1.2TSI DSG.

8)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזה טווח טיפולים יותר רחוק?

חלק מהטיפולים יותר יקרים, לדיזל מודרני לא בריא לנסוע רק בעיר בגלל פילטר DPF.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בניסן אקסטרייל אני עושה טיפול כל 30 לפי הוראות יצרן או שנה. עלות טיפול לא שונה מהטיפולים שעשיתי באאוטלנדר.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW POLO 2011 1.2TSI DSG.

8)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מהידע שלי.

 

הרכב מאוד מפנק ונוח, המנוע הוא פנינה אמתית! חסכוני מאוד וחזק יחסית. והגראנד קופה (בניגוד לפלואנס) אפילו גם שקטה.

 

לגבי הגירים, למיטב ידיעתי (המקור הוא מוסך יבואן), עיקר הבעיות במגאן ובפלואנס היו ברכבים שיוצרו עד סוף 2013, או בקליאו באופן כללי.

 

לגבי הצורך בנסיעות מרובות וארוכות ברכב דיזל מודרני, לא חושב שנסיעה אחת שבועית או דו שבועית של מספר דקות/ק"מ מחוץ לעיר לא תפתור את הבעיה.

 

חבר שלי מחזיק כרגע בפלואנס שנייה (הראשונה הושבתה אחרי תאונה) בזמן מצטבר של כמה שנים וכ+100K ק"מ והוא מרוצה עד הגג, ללא כל תקלות מיוחדות ובפרט לא מהגיר. (ושני הרכבים נרכשו עם ק"מ לא נמוך מליסינג).

 

מנגד, לחבר אחר יש קליאו שממש לפני כשבוע הוא סיפר לי שמחשב הגיר שלו הלך לעולמו.. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 38 דקות, MikMan כתב:

בניסן אקסטרייל אני עושה טיפול כל 30 לפי הוראות יצרן או שנה. עלות טיפול לא שונה מהטיפולים שעשיתי באאוטלנדר.

טיפול כל 30 אלף ק"מ מרגיש לי כמו התעללות ברכב. אני לא מאמין בזה.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...