Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג׳יפון לאישה - עד 150 אש״ח


Ariel Brukman
 שיתוף
עוקבים 31

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, המהיר הזהיר כתב:

וואוו נסחפת... לנד קרוזר... הבנ"א מדבר על ג'יפון ואתה מציע לו כבר 4X4 ענק, תחזוקה הזויה (טסט 3,500 ש"ח וזה רק דוגמא) רכב אגרסבי שלא יודע בכלל איך אישה תסתדר איתו אם בכלל.

 

לנד קרוזר משומשים במצב טוב מסתובבות על ה200-220K לאחת משנתון נורמלי.

 

מה רע בצעצוע?הCX5 והRAV4 החדשות צעצועים לא רעים-נראות טוב,מרגישות לא רע ומציעות נוחות.

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ספורטאז' ממוצע עולה 150,000 ש"ח, ואתה שולח אותו "לחסוך קצת" ולקנות אוטו בלא פחות מ 300,000 שח (לגרסה הקצרה עם בסיס גלגלים מצחיק של 2.45) ? למה להחזיק אוטו של 300K שח עם צריכת דלק (במקרה הטוב) של 1:1

2008GT,רכב מעולה,סופר מאובזר,נראה מרשים גם מבחוץ וגם מבפנים,ומהנה לנהיגה,ועדיין תקבל 10000ש"ח עודף.

כמה ניסיון יש לך עם ה2008 לגבות את הטענות שלך שהמנוע רועד ומשבית שמחות? לא רק שזה לא הניסיון שלי, אלא כל מבחן שתקרא על הרכב הזה טוען בדיוק הפוך ממך. לגבי איכות תא הנוסעים, היא ממש לא יותר גבוהה בקיה

תמונות שפורסמו בשרשור

טוב, אנסה להתייחס לכמה שיותר תגובות.

 

לגבי הchr, לפני שהתחלנו את הסבב בסוכנויות - זאת הייתה האופציה המועדפת עלינו. אבל אז ישבנו מאחור וראינו את הבגאז׳ שלה - נפסלה באותו רגע.

 

לנד קרוזר? אנחנו לא מחפשים ג׳יפ, אלא רכב משפחתי גבוה. למה גבוה? יותר נוח להיכנס ולצאת, פתח טעינה לתא מטען גבוה ונוח וכו׳. אנחנו לא אנשי שטח ולא באמת צריכים רכב עם יכולות שטח כלשהן. בשביל הפאן אצא לסיבוב במיאטה :-).

(וזה גם למה ג׳יפון ולא סדאן למשל)

 

לגבי הארונה, כתבתי כבר - הלכנו לראות. המרחב מאחור וחוסר יציאות מזגן אחוריות פסלו אותה לצערינו.

 

לגבי הגיר הרובוטי - כן זה באמת דיי מפחיד, וזה למה בינתיים (לפחות עד הנסיעות מבחן שבוע הבא) המאזדה עם ידה על העליונה.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, michael12345 כתב:

לא חתיך ולא בטיך. C-HR נראת על הכביש כמו חיזר

אפשר להתווכח, אבל נדמה לי שמרבית הרוכשים החליטו לקנות אותו בשל מראהו ולמרות מגרעותיו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד מרוצה מה CX30 שלי.

התלונה היחידה היא שהוא קצת קופצני ומרגיש "עסוק" על הכביש, ומנוע ה2.5 חזק אבל לא מרשים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 30.7.2020 בשעה 12:55, robertf כתב:

כמה ניסיון יש לך עם ה2008 לגבות את הטענות שלך שהמנוע רועד ומשבית שמחות?
לא רק שזה לא הניסיון שלי, אלא כל מבחן שתקרא על הרכב הזה טוען בדיוק הפוך ממך.
לגבי איכות תא הנוסעים, היא ממש לא יותר גבוהה בקיה - ההיפך הוא הנכון, ולגבי המאזדה שם אני עוד מסוגל להבין את הטענה שלך.


Sent from my iPhone using Tapatalk

לפחות לגבי המזדה יש הסכמה ...:)   

לגבי ה2008 , הניסיון כלל נסיעת מבחן, אגב אם אני לא טועה זה אותו מנוע שמשרת באופל קורסה החדשה, גם שם הוא רועד בעמידה- לי זה מפריע.

לגבי מבחני דרכים בכללי , כבר מזמן שאני לא מחזיק מהם. אוהב כמובן לקרא , אבל אין כמו התנסות אישית. 

שבוע טוב,

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 31.7.2020 בשעה 08:14, robertf כתב:


ה-CX-30 לא החליפה את ה-CX-3. האחרונה מבוססת בכלל על מאזדה 2.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לא הבנת, דיברתי על הדורות של העיצוב.

CX-3 בעיצוב הפנימי כולל המולטימדיה וכו' זהה ל-3 הקודמת.

CX-30 בעיצוב הפנימי כולל המולטימדיה וכו' זהה ל-3 החדשה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היינו בנסיעת מבחן במאזדה הבוקר.

הרכב מרגיש מאוד טוב על הכביש. הוא נוח, שקט מאוד גם במהירויות של כבישים מהירים, המנוע-גיר עובדים נהדר ביחד (אבל לא חסכוני בכלל, באזור ה1 ל10 בנסיעה הזאת).

המערכת עובדת ממש טוב, במיוחד עם הגלגלת (מעדיף את זה יותר מאשר מסך מגע שקשה לתפעל תוך כדי נסיעה)

 

מה שכן, לגבי המושב נהג - לקח לי כמה דקות טובות להתרגל אליו. לאשתי היה נוח מאוד מהדקה הראשונה, לי קצת פחות בהתחלה. 

והתיקון סטייה מנתיב - דיי הופתעתי מהסף הנמוך אליו הוא נכנס לפעולה.

 

אבל בינתיים, נראית כמו אופציה מאוד טובה, שנינו מאוד התלהבנו מהרכב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב ש @Transporter צודק, חבל לבזבז כסף על כל מיני רכבי צעצוע כמו לנד קרוזר וחבריו.

אני ממליץ על Hammer H1, זה רכב רציני לא סתם הצבא משתמש בהם.

כך בחשבון אבל שכנראה תתצרתך להוסיף חיישני רוורס, אני לא חושב שזה מגיע כסטנדרט.

הוספתי סוג של מבחן דרכים כדי שתוכל לראות שזה לא צעצוע: 

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איכות הפנים של CX30 מאוד מרשימה, נראית באמת שייכת לכמה קטגוריות למעלה, גם הדשבורד מדהים, מעדיף אותו על זה היפה, אבל קצת מבולגן ובמיוחד נטול פיזיקה במערכת בקרת האקלים שבפז'ו. לא נהגתי בפז'ו ולכן לא מכיר רעידות. חבר שכן וגם הישווה עם קאמיק, ודעתו נאמנה עלי יותר מזו שלי, טוען שאין כאלו. נסיעת מבחן בגירסת ה 2 ליטר של מזדה, היתה קצת מביכה, צליל ספורטיבי חמוד מהאגזוז בלי כיסוי בביצועים, אחרי שמתרגלים להנעת טורבו סבירה, חסר הענין הזה, אין מה לעשות. עוד הפריע לי שם קו החלונות הגבוה מדי, במיוחד מאחור. אבל גם ה 2008 היא לא פיקאסו בדיוק. בכלל הענין הזה של תחושה אורירית הנובעת מחלונות גדולים הולכת ונעלמת לטובת כל מיני חרכים אופנתיים. חבל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Ariel Brukman כתב:

מה שכן, לגבי המושב נהג - לקח לי כמה דקות טובות להתרגל אליו. לאשתי היה נוח מאוד מהדקה הראשונה, לי קצת פחות בהתחלה. 

 

שים לב לנושא הגלגלת לתמיכה בירכיים, יש לה (כמו ב-3 החדשה) תפקיד מאוד מרכזי במציאת תנוחת נהיגה נוחה לחלק מהאנשים (כולל אותי)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שלא השקעתי מספיק זמן בלמצוא תנוחת ישיבה נוחה. שנינו רצינו להספיק לנהוג על הרכב, אז יצאנו לדרך דיי מהר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נורא, מקסימום אם עדיין נשאר ספק בנושא אפשר לקפוץ לאולם תצוגה, ישבתי שם איזה חצי שעה וניסיתי והשוויתי תנוחות נהיגה שונות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, רועי5 כתב:

 חבר שכן וגם הישווה עם קאמיק, ודעתו נאמנה עלי יותר מזו שלי, טוען שאין כאלו. נסיעת מבחן בגירסת ה 2 ליטר של מזדה, היתה קצת מביכה, 

 

מה מביך במנוע 2.0 של מזדה?

הביצועים שלו לא נופלים מ3008 1.2. ראה גם כאן במבחן:

https://www.icar.co.il/מבחני_רכב/מבחן_השוואתי:_פיג'ו_3008_מול_מאזדה_CX-30/?fbclid=IwAR1rt_LtxZYpxkyn37O-7ATuhGNqh_hCnU8taMCAtOhIv3ItBfnS_rTVjyo

 

מי שרוצה יותר כח יבחר ב2.5 של מזדה או ב1.6 של פיג'ו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצץ בנתוני המומנט, בסיבובים בהם שיאו מושג, אח"כ בהבדלי המשקל ותגיע לסיבה, עשה אח"כ סיבוב בשתיהן ותראה שגם אם 3008 עם מנוע 1.2 היא נחותה לא רק בנפח המנוע אלא גם במספר הסוסים, היא מרגישה הרבה יותר נמרצת. ואם שואלים אותי, זה מה שקובע וזה מה שעושה טורבו, שבמזדה כידוע אין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לי הגרף של המזדה נראה לי הרבה יותר "נמרץ" מהגרף של הפיגו.

אני משווה 3008 ל cx30. ברור שה2008 קלה הרבה יותר. אם תחום המחיה הוא רק עירוני וב2000 סלד אני מסכים, אם יוצאים מחוץ לעיר ויש קצת עליות ועקיפות העסק עובד כבר פחות טוב.

 

image.png.d232a9cec2342a2ae26b613fbf431002.png

 

image.png.32a15725db6a31f1715701da17f83aca.png

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...