Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

liberfarb

רכב בנזין או רכב בנזין משולב היברידי הכי חסכוני

Recommended Posts

יש הבדל ענק בין סטיישן מוגבההת כמו הנירו לבין 208. לגבי תחזוקה - עד כה בשנתיים שיש לנו נירו במשפחה לא הייתה שום תקלה, ובמוסך הכל רגיל.


 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מטפל במוסך מורשה ? תוכל בבקשה להגיד כמה יוצאים טיפולים קטנים וגדולים ? מה הצריכת דלק הכי טובה שיצא לך ? ( אם הבנתי נכון יש לך דגם הייבריד ולא פלאג אין ? (

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב באחריות ואכן מטופל בקיה, לא שונה מכל רכב בסגמנת בעלות הטיפולים, ממש אותו פירוט טיפולים - בשנתיים שהוא אצלינו לא היה משהו שקשור להנעה החשמלית למיטב זכרוני.
צריכת דלק - בנהיגה רגועה 1:22 (תוואי עירוני בעיקר), בנהיגה פחות רגועה מגיעים ל1:18.


 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי , תודה רבה .

למה בעצם את הנירו ולא טויוטה קורולה האצ'בק למשל ? סתם מסקרן אותי לפי מה הייתה העדפה.

אני בהתלבטות קשה בין הקיה נירו היברידית הדגם המפואר  ( EX אם אני זוכר נכון ) לבין טויוטה קורולה  האצ'בק GR ( הדגם היחודי רמת גימור הספורטיבית) לבין פולקסווגן גולף etsi 1.5 הדגם ההיברידי בקטנה שצפוי להגיע לארץ עד סוף השנה לפי מה ששמעתי .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שהקורולה האצבק צפופה יותר במושב האחורי ובעלת תא מטען קטן משמעותית מהנירו

  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הטיפ אבל במקרה שלי זה לא פקטור חשוב כי אני רווק ונהג יחיד ברכב .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, liberfarb כתב:

הבנתי , תודה רבה .

למה בעצם את הנירו ולא טויוטה קורולה האצ'בק למשל ? סתם מסקרן אותי לפי מה הייתה העדפה.

אני בהתלבטות קשה בין הקיה נירו היברידית הדגם המפואר  ( EX אם אני זוכר נכון ) לבין טויוטה קורולה  האצ'בק GR ( הדגם היחודי רמת גימור הספורטיבית) לבין פולקסווגן גולף etsi 1.5 הדגם ההיברידי בקטנה שצפוי להגיע לארץ עד סוף השנה לפי מה ששמעתי .

כי הרכב מיועד למשפחה, כי רציתי את מערכות הבטיחות המובנות (ב2018 רכבים רבים הגיעו עם הגואל נפש שנקרא מובילאיי) מה שמצטרף לרצון ל0 התקנות מקומיות, כי לדעתי בישראל לא יודעים לעבוד בלי לעשות נזק.

  • רעיון טוב! 2

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך לגמרי . המוביל איי הזה הוא אחד הדברים המזעזעים שיש . אני כרגע בכיוון של הגולף  ETSI 1.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז השנה זו השנה שהם פתרו את כל הבעיות עם הDSG?


 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אומרים שבשנים האחרונות יש בודדים שיש להם בעיות עם הגיר / קלאצ' . זה כמעט כבר לא קיים . מצפה לראות את הרכב בארץ ולעשות עליו סיבוב לראות איך הוא :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

ומרים שבשנים האחרונות יש בודדים שיש להם בעיות עם הגיר / קלאצ' . זה כמעט כבר לא קיים" 

 

מי אלו שאומרים?
ראה עדכון:

פרטים על הסכם הפשרה

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, eyalkar כתב:

 

ומרים שבשנים האחרונות יש בודדים שיש להם בעיות עם הגיר / קלאצ' . זה כמעט כבר לא קיים" 

 

מי אלו שאומרים?
ראה עדכון:

פרטים על הסכם הפשרה

 

זו פעם שלישית בה מסכימות פולקסווגן וצ'מפיון לשלם סכומי עתק כפיצוי ללקוחותיהן. ב-2015 סוכמה התביעה הראשונה בפיצוי של 1,300 שקלים ל-50 אלף בעלי מכוניות מארבעת מותגי הקבוצה, שיוצרו בין השנים 2008 ל-2012. ב-2019 הסכימו השתיים לשלם כ-35 מיליון שקלים במצטבר ל-107,388 איש שהחזיקו אז במכוניות פולקסווגן, אודי, סקודה וסיאט שיוצרו בין 2013-2016. 

 

לפי מה שידוע לי אנחנו עוד רגע ב 2021

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"לפי מה שידוע לי אנחנו עוד רגע ב 2021"

 

הכשלים והבעיות בגיר DSG של קונצרן פולקסוואגן עדיין לא נפתרו ברכבים ממודל 2020. 

 

 

https://www.championmotors.co.il/wp-content/uploads/2020/07/0000048.pdf

 

הסדר הפשרה שאושר ביום  03.10.2019 במסגרת ת"צ 17-03-58915

קיים גם בתיבות ההילוכים מסוג DQ200 שהותקנו ברכבים שיוצרו בשנות מודל יצרן 2017-2019

המיוצרים על ידי קונצרן פולקסוואגן (רכב מתוצרת - VW ,SKODA ,AG AUDI ו -SEAT).

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הולך לקרוא את כל ההסכם אבל אם אתה אומר בטח קראת . בכל מקרה כמעט ואין מקרים .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...