Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשה לתרומה עבור יניב ריז


pl7410
שימו לב! השרשור הזה בן 1359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

חלקכם אולי מכיר את השם "יניב ריז" מרחבי האינטרנט - הוא פעיל כבר המון זמן בעיקר בפורום מזג האוויר בתפוז ובאתרים אחרים סביב אותו עניין.

 

למען הסר ספק: מעולם לא פגשתי או דיברתי איתו או מי ממכריו, אבל קראתי לא מעט דברים שכתב בענייני מזג אוויר (מומלץ מאוד לחפש אותו בגוגל - הופיע גם בערוצי הטלוויזיה ופעיל ברשתות שונות).

 

עקב תקופת הקורונה, ולאחר מה שמסתבר כסיפור חיים לא פשוט כלל הוא נקלע לחובות כבדים ואפשרויות תעסוקה מוגבלות (בריאותית) ופנה לעזרה לפורום רוטר (אולי רק מיטיבי הלכת מכירים, לא יודע).

 

שוב למען הסר ספק: לא כותב ברוטר, רק קורא פסיבי (ולמודאגים פוליטית - הבחור גיי אבל אהוב ברוטר, אז כל אחד יכול למצוא סיבה לתמוך)

 

הסיפור מתואר בשרשור הזה https://rotter.net/forum/scoops1/644780.shtml

 

(האתר giveback אליו מקשרים מוכר ברשת, עומד בכל התקנים והתרומה אמורה להיות מוכרת לניכוי מס, אם כי לא יכול להתחייב כרגע)

 

בנימה אישית - אתם לא מכירים אותי אבל אני קורא כאן המון זמן ומכיר כמה מהנפשות הפועלות עוד מ207, מי שזוכר אותי (קשה לי להאמין) יודע שאין ציני ממני, ובכל זאת שמחתי מאוד לתרום למטרה הזו והתרגשתי לראות איך הסכום המבוקש (25K) נתרם בפחות משעה, תוך התגייסות של פורום שבד"כ מלא בשנאה, אש ותמרות עשן.

 

למרות שהסכום המבוקש מזמן נעקף אני מפרסם את השרשור כאן (ותודה ל@פבל!) כי צריך עוד (ואני הייתי תורם לבחור בלי קשר, מי שעקב אחרי מחקרי הNAO שלו יודע שלפחות יש שכל בקופסא) - ואודה לכל מי שיקרא את השרשור וישקול לעשות כך בעצמו.

 

נ.ב

התרומה אנונימית (אפשר למלא איזה שם פומבי שרוצים), ומי שתרם יכול להשאיר הערה - אני חושב שאם מישהו יגיע מכאן ועד לתרומה יהיה נחמד אפילו להזכיר שהגעתם מקארספורום - קצת סולידריות אינטרנטית בזמנים קשים שכאלו

 

תודה למיטיבי הלכת שקראו עד לכאן, שאו ברכה

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...