Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט בידוד ברכב, צריך עזרה באופן יישום הבידוד


 שיתוף
עוקבים 2

פוסטים מומלצים

עברתי על אין ספור שרשורים פה ולא מעט סרטונים ביוטיוב ועדיין אשמח לעצות שרלוונטיות לרכב שלי טיפים ומהיכן להתחיל מה לעשות ומה ממש לא לעשות.

 

הרכב שברשותי הוא פולו 2013 עם HU מקורי , קומפוננט של herts dsk 163.5  וזוג וופרים מאחורה ללא הגברה וללא סאב.

 

לפני שאני מוציא עוד סכום לא מבוטל על מגבר HU ועוד שלל רכיבים אני רוצה קודם כל לבודד את הרכב ולראות אם התוצאה מספקת אותי ולשם כך קניתי מספר רכיבים 

 

גומיות, כבר התקנתי בבגאז ובדלתות האחוריות ובחצי מהקדמיות(הסתבכתי עם החלק העליון של הדלת ואם מישהו  ניסה לעשות זאת ברכב הזה ויש לו עצות אני אשמח)

 

יריעות בוטיל של stp aero

ספוג אקוסטי של stp 

בד של STP לעטיפת הכבלים למניעת קרקושים בדלתות

ספוג אקוסטי למאחורי ומסביב לרמקולים 

 

הדבר היחיד שלא קניתי ומתלבט זה הגבהות MDF  או עץ בשביל להחליף את הקיימות( הבחור שהתקין לי את הרמקולים פשוט השתמש בתושבת המקורית )

 

וזהו בגדול? אשמח לעצות מהיכן להתחיל והאם יש צורך בprying tools מלבד מה שיש לי, 1 שחור שקיבלתי עם המצלמה ועושה עבודה דיי סבירה, הזמנתי לפני שלושה חודשים סט מאלי אקספרס אך מעולם לא הגיע ומתלבט אם יש טעם להוציא עם 60 שח על סט.

מה הדגשים מבחינת התהליך החל מהפירוק , הכנת המשטח טמפלטים יישום וכו'..

תןדה רבה מראש למי שיגיב ויעזור לי :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מתחיל מלהבין מה המטרה בפרוייקט הבידוד 

 

קודם כל תתחיל מהדלתות הקידמיות - 

לפרק דיפונים, לנקות את כל משטחי הדלת - חיצוני, פנימי, דיפון. 

תתחיל ביריעות בוטיל על הדופן החיצונית ועל הפנימית בכיסוי של 50 אחוז משטח הפח ולאחר מכן תיתן כיסוי של ספוג CCF על הדופן הפנימית כולה או על הדיפון כולו (אם אתה ממש רוצה תעשה גם על הדופן החיצונית - זה ביחד עם בוטיל נותן לדלת את התחושה של טנק רוסי בלי שתגזים בבוטיל. 

 

אם אתה ממש רוצה לחסום רעש מכוון הדלתות - יריעת ויניל על הדופן הפנימית שתוצמד או בעזרת ברגים או בעזרת מהדקים (או כל פטנט אחר שתמצא לנכון). 

 

כמובן ליפוף צמות באיזוליר לבד, ספוגים, שרשירים - מה שהולך! 

 

רמקול אם יש מקום להגבהה מעץ - כדאי ומסביב לזה טבעת CCF  

 

מה שאתה תקבל זה הרבה יותר סאונד מהמידבאסים והרבה פחות רעש מהדלת עצמה והסביבה שלה. 

 

אבל -אם המטרה שלך היא בידוד של כל הרכב, תתחיל בלרכוש את החומרים והכמויות שאתה צריך רוצה לכל משטח ומשטח ותעשה את זה בריצה אחת - בין אם זה להפוך רכב שלם לעירום ולהתחיל להרכיב חזרה חלק אחרי חלק בכל פעם שסיימת לבודד משהו. 

 

זה תמיד עוזר, זה תמיד מוסיף - אבל אם הכוונה היא לקבל רכב בשקט של S CLASS - עדיף לקנות רכב שטופל ותוכנן להיות שקט יותר מלכתחילה ע"י היצרן. 

 

זה פולו 2003  לא יודע עד כמה היא שקטה - אני יכול לאמר שVW מהשנים האחרונות - שקטות באופן מופתי! 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 52 דקות, lanosforce כתב:

הייתי מתחיל מלהבין מה המטרה בפרוייקט הבידוד 

 

קודם כל תתחיל מהדלתות הקידמיות - 

לפרק דיפונים, לנקות את כל משטחי הדלת - חיצוני, פנימי, דיפון. 

תתחיל ביריעות בוטיל על הדופן החיצונית ועל הפנימית בכיסוי של 50 אחוז משטח הפח ולאחר מכן תיתן כיסוי של ספוג CCF על הדופן הפנימית כולה או על הדיפון כולו (אם אתה ממש רוצה תעשה גם על הדופן החיצונית - זה ביחד עם בוטיל נותן לדלת את התחושה של טנק רוסי בלי שתגזים בבוטיל. 

 

אם אתה ממש רוצה לחסום רעש מכוון הדלתות - יריעת ויניל על הדופן הפנימית שתוצמד או בעזרת ברגים או בעזרת מהדקים (או כל פטנט אחר שתמצא לנכון). 

 

כמובן ליפוף צמות באיזוליר לבד, ספוגים, שרשירים - מה שהולך! 

 

רמקול אם יש מקום להגבהה מעץ - כדאי ומסביב לזה טבעת CCF  

 

מה שאתה תקבל זה הרבה יותר סאונד מהמידבאסים והרבה פחות רעש מהדלת עצמה והסביבה שלה. 

 

אבל -אם המטרה שלך היא בידוד של כל הרכב, תתחיל בלרכוש את החומרים והכמויות שאתה צריך רוצה לכל משטח ומשטח ותעשה את זה בריצה אחת - בין אם זה להפוך רכב שלם לעירום ולהתחיל להרכיב חזרה חלק אחרי חלק בכל פעם שסיימת לבודד משהו. 

 

זה תמיד עוזר, זה תמיד מוסיף - אבל אם הכוונה היא לקבל רכב בשקט של S CLASS - עדיף לקנות רכב שטופל ותוכנן להיות שקט יותר מלכתחילה ע"י היצרן. 

 

זה פולו 2003  לא יודע עד כמה היא שקטה - אני יכול לאמר שVW מהשנים האחרונות - שקטות באופן מופתי! 

היי, קודם כל מודה לך על התגובה.. 

 

הפולו היא פולו 2013 ולא 2003 ככה שהיא לא כ"כ ישנה וכן הבידוד ההתחלתי הוא טוב. 

המטרה היא בראש ובראשונה לשפר את הסאונד ואת כל הויברציות שיש כרגע בחלק מהתדרים להפסיק ועל הדרך להשקיט את הרכב. 

 

לא מתכנן להפוך את הרכב לs class אבל כן רוצה מלבד הדלתות אולי גם קצת בבאגז' ובדגש על האזור של הספייר לשים עוד קצת בידוד.. 

לגבי prying tools יש צורך בקנייה או שהכלי הבודד יספיק לי? אז בוטיל 50% וccf 100%?  

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול כן הבנת נכון. 

 

פולו 2013 זה רכב מאוד שקט ממה שזכור לי - לא הייתי משתגע. 

 

קודם כל - באזורים שיש לך מהם רעשים - תחפש אם עשו שם התקנות מקומיות כמו חיישני רוורס, מובילאיי וכך הלאה - רוב הסיכויים שהקצבים שפתחו לך את הרכב שברו בדרך כל מיני מהדקי ניילון או שבכלל לא החזירו אותם למקומם. 

 

לאחר מכן באזורים בהם לדעתך נדרש בידוד - התהליך סה"כ דומה - על משטחי רצפה קל מאוד להוסיף חומרי בידוד מבוססי ויניל שהם חסם רעש מאוד יעיל אבל בשלב הזה - תתחיל בדלתות ותחפש התקנות מקומיות באזור תא המטען שאולי לא החזירו בהן באמת את החלקים למקומם כמו שצריך. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 26 דקות, lanosforce כתב:

בגדול כן הבנת נכון. 

 

פולו 2013 זה רכב מאוד שקט ממה שזכור לי - לא הייתי משתגע. 

 

קודם כל - באזורים שיש לך מהם רעשים - תחפש אם עשו שם התקנות מקומיות כמו חיישני רוורס, מובילאיי וכך הלאה - רוב הסיכויים שהקצבים שפתחו לך את הרכב שברו בדרך כל מיני מהדקי ניילון או שבכלל לא החזירו אותם למקומם. 

 

לאחר מכן באזורים בהם לדעתך נדרש בידוד - התהליך סה"כ דומה - על משטחי רצפה קל מאוד להוסיף חומרי בידוד מבוססי ויניל שהם חסם רעש מאוד יעיל אבל בשלב הזה - תתחיל בדלתות ותחפש התקנות מקומיות באזור תא המטען שאולי לא החזירו בהן באמת את החלקים למקומם כמו שצריך. 

כן באמת רכב שקט בסהכ ברמה שגם אחרי התקנה של גומיות לא היה הבדל כ"כ גדול הרעשי רוח כי האיטום הקיים עובד לא רע.. למזלי למעט קודן + מצלמת רוורס ומולטימדיה בהתקנה מקומית לא נגעו יותר מידיי אין חיישני רוורס או מובילי אבל כן אני רוצה לוודא ששום דבר לא מקרקש, בנוגע ל ccf ליישם גם על הדיפון שאני מפרק מהדלת וגם על הדופן של הדלת עצמה? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...