Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

מבחן דרך: MG ZS EV

Recommended Posts

 המבחן של טופ גיר היה בשנת 2008. טסלה תבעה את ה-BBC בשנת 2011 ואמנם הפסידה, אבל רק בגלל הטיעון המשפטי שטופ גיר היא תוכנית בידור ולא תכנית צרכנות. לחזור על אותו טריק בשנת 2013 ולחשוב שטסלה לא תגיב בכל הכוח זו טפשות. שתי הפרשיות הוכיחו את מה שרוני אהרנוביץ' טען עוד בשנות ה-80. כמו עורכי דין, 99% מעיתונאי הרכב מוציאים שם רע לשאר.

עריכה אחרונה על ידי eladts

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להגיד שאני לא מבין מה מבדר בלהתקע בלי דלק/חשמל ב"הפתעה" בכתבה... מה הערך הבידורי של דבר כזה חוץ מאשר שהוקראים/צופים פשוט יגידו "אוקיי..."

אני יכול להבין את הרציונל מאחורי בדיקת טווח מקסימלי כדי לראות עד כמה הטווח שמופיע לוקח מקדם היסטריה, אבל אז זה ברור ונאמר מראש ואז לאף אחד אין טענות. אבל בשביל ה"צחוקים"? מה הקטע?


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאותה סיבה שלעיתונאי סוסים מ-1899 היה מאוד חשוב להראות

שהרכב הממונע הרבה יותר גרוע מסוס.

 

יוצרים סיפור ואז מוכרים אותו. אתה באמת מחפש רציונל בסיפורי מעשיות?? :-)

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כי נמצאים עכשיו במצב שבו הטכנולוגיה הישנה נמצאת בשיאה, והטכנולוגיה החדשה עושה את צעדיה הראשונים בשוק.

 

אז תמיד יחפשו פגמים בטכנולוגיה החדשה, כמו באמרו שקומפקט דיסק נשמע פחות טוב מקלטות ותקליטים, הזרקת דלק אלקטרונית זה משהו איטי ולא אמין ביחס לקרבורטור, והמכולת השכונתית מכניסה יותר כסף מכל האינטרנט ביחד.

 

לדעתי יעברו 10-20-30 שנה ומנוע בנזין יהיה נחלתן של גרוטאות ישנות בדרך למגרש ברזל, ואולי גם קומץ משוגעים לדבר, בדיוק כמו רכבים עם קרבורטור ודיסטריביוטור היום.


X 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018

 

Wherever you go, there you are

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 19 דקות, hans כתב:

מאותה סיבה שלעיתונאי סוסים מ-1899 היה מאוד חשוב להראות

שהרכב הממונע הרבה יותר גרוע מסוס.

 

יוצרים סיפור ואז מוכרים אותו. אתה באמת מחפש רציונל בסיפורי מעשיות?? :-)

 

אבל לסוסים ב-1899 לא היה כתוב על העורף כמה עוד טווח נסיעה נשאר להם, אז את זה אני עוד יכול איכשהו להבין. 

פה כתוב לך בענק "חביבי, אתה הולך להיתקע עוד X ק"מ". אפילו אם ה-X הזה הוא יותר קטן מה-X שהיצרנית הצהירה עליו, זה ברור ומקובל. גם עם מכוניות בנזין אני יכול לעבור X או 3X ק"מ על אותה כמות דלק. אז למה שכאן זה יהיה שונה?

 

ואני לא מחפש רציונל, אבל כן מעניין אותי להבין מה חוט המחשבה שהוביל להחלטה לעשות את זה. כי הסיפור שמדברים עליו פה פשוט לא מעניין והיה צריך להיבעט מכל המדרגות, במיוחד כשחושבים על כמות הזמן שהייתה צריכה להיות מושקעת בו. 

 

אני אפילו לא יכול לדמיין את הפרצוף שלי אם מישהו היה בא ומציע לי כתבה שהרעיון שלה הוא  לנסוע איזה 1000 ק"מ עם האוטו ובסוף הוא יתקע, ויכתבו "אאהההה איזה קטע, האוטו נתקע". 

 

לפני 9 דקות, vadim6385 כתב:

כי נמצאים עכשיו במצב שבו הטכנולוגיה הישנה נמצאת בשיאה, והטכנולוגיה החדשה עושה את צעדיה הראשונים בשוק.

אין בעיה, אני מסכים עם זה לחלוטין. הטכנולוגיה של מכוניות חשמליות עדיין די רחוקה מלהיות בשלה מספיק כדי להיכנס למיינסטרים. בין אם אלה המכוניות עצמן שדורשות down-time גדול מדי ביחס לנסועה (כלומר כמה זמן האוטו צריך לעמוד כדי "לתדלק" קילומטר אחד של נסיעה), בין אם זו תשתית הטעינה שעדיין נופלת משמעותית מתשתית הבנזין ובין אם זה המשקל הגבוה של הסוללות שגורר תגובת שרשרת של דרישה למנוע חזק, שדורש סוללה חזקה, שמעלה את המשקל, שדורש מנוע חזק וכן הלאה וכן הלאה. 

 

אבל במקום כל זה לבקר את הטווח שכתוב על המסך בענק?! ממש talk about low hanging fruit....


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה אנשים, עם הרבה כסף, שיש להם מה להפסיד מעלית הטכנולוגיה החדשה. יש גם הרבה עיתונאים שתמורת תשלום צנוע יכתבו מה שתבקש מהם. עם אתיקה אי אפשר לקנות בסופר.

 

הטיעונים שאתה העלית הגיוניים וניתן להתמודד איתם בהגיון. רוב המכוניות, בודאי הפרטיות, מבלות ממילא את רוב זמנן בחניה. להקים תשתית טעינה זה די מהיר וזול, את רוב העבודה חברת החשמל כבר עשתה כשהקימה רשת חשמל ארצית. לגבי משקל, המודל 3 שלי שוקלת 1847 ק"ג. זה אולי נראה הרבה עד שבודקים ומגלים שמכונית בנזין באותה הקטיגוריה כמו אודי S4 שוקלת 1750 ק"ג.

 

הכתבות של טופ גיר והניו יורק טיימז לא נועדו לאלו שבוחנים טעונים הגיוניים. במקום זאת הם השתמשו בפחד הבסיסי שיש לכל נהג להתקע בצד הדרך. טעונים רגשיים עובדים יותר טוב מטיעונים הגיוניים.

עריכה אחרונה על ידי eladts

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...