Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלגלצ'וק

רנו מגאן 2005 דיזל, טיימינג לא מכוון

Recommended Posts

הסיפור הוא כזה ביום בהיר החגורה נקרעה וגרמה לטיימינג לקפוץ כמה שלבים.

היה רעש של טרקטור ונסעתי עליו במצב הזה בערך 15 קילומטר, כשהשסתומים לא מכוונים והסחיבה לא משהו.

כשהגעתי למוסך הוא כיוון לי את הטיימינג ולא החליף כלום.

כרגע הרכב קצת מתקשה בהנעה, מעשן, ונזילת שמן מהטיימינג.

נזילת שמן אמרו לי להחליף מחזירים.

ומתקשה בהנעה, אמרו לי בהתחלה שזה בגלל שהשסתומים קיבלו מכה כשהם לא היו מכוונים, וזה יסתדר לבד.

לאחר שהמוסכניק ראה שהרכב מעשן הוא אמר לי שלא כיוונו לי טוב את הטיימינג ולכן הרכב לא מספיק לשרוף את הדיזל כמו שצריך, וזה התוצאה.

עכשיו את דעתכם בעניין.

ואם יש לכם מוסך טוב וזול שמבין בעניין, אני מאזור מודיעין אבל אין לי בעיה לנדוד קצת!

תודה!!

עריכה אחרונה על ידי גלגלצ'וק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור כל כך מה בדיוק קרה...
כיוונו את הטיימינג מבלי להחליף כלום??? אני יודע שאם קופצים כמה שיניים המינימום זה להחליף לרצועה חדשה. מה בדיוק קרה אצלך?
דבר שני "המכונאי אמר" מדובר במכונאי נוסף או באותו אחד.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@Audi-T לא החליפו כלום מדובר במוסך חאפר בכפר ערבי שהיה הכי קרוב בשבילי והוא אמר שהרצועה במצב מצויין.

ואגב, קפץ כמה שיניים כי החגורה של האלטרנטור נקרעה ונכנסו חתיכות ממנה לטיימינג.

המכונאי שאמר לי את הבעיה זה מכונאי אחר, אבל הוא לא מומחה בזה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי  מה  שקרה    נראה  שהשסתומים  התעקמו  ,  אפשר  לפרק  ולשפץ  את  הראש  ,  אני   לא  הייתי  עושה את  

זה  אלה מחליף  את כל המנוע  ,  המנועים  האלה  לא  יקרים  להחלפה  .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 50 דקות, ronrobin כתב:

לפי  מה  שקרה    נראה  שהשסתומים  התעקמו  ,  אפשר  לפרק  ולשפץ  את  הראש  ,  אני   לא  הייתי  עושה את  

זה  אלה מחליף  את כל המנוע  ,  המנועים  האלה  לא  יקרים  להחלפה  .

במנוע דיזל לרוב ראש השסתום ניצב לגמרי לבוכנה, לבן במפגש שסתום בוכנה לרוב השסתומים לא מתעקמים, אלא שוברים את הנדנדים או משהו אחר בראש. 

אם המנוע הצליח לגמוע עוד 15 ק"מ אחרי התקרית, כניראה שזה לא המקרה.

לכן אני לא הייתי מוותר על המנוע הזה כלכך מהר.

כן הייתי לוקח למשהו שיודע מה הוא עושה על מנת שיתזמן את המנוע כמו שצריך ויבצע בדיקת לחץ הפוך למנוע.


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קח את הרכב למוסך שמתמחה בצרפתיות (כמו גבע למשל),

מאמין שהם ידעו להתמודד עם הבעיה.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

igalz  במנוע  הזה  כל  מפגש עם הבוכנה  השסתומים  יתעקמו   ,   ולפעמים  גם  הקמשפט  ,  המרימים  ברנו  הם  לא  הידראולים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 17.7.2020 בשעה 12:17, ronrobin כתב:

igalz  במנוע  הזה  כל  מפגש עם הבוכנה  השסתומים  יתעקמו   ,   ולפעמים  גם  הקמשפט  ,  המרימים  ברנו  הם  לא  הידראולים.

אתה מכיר את המנוע?

כי אני חושב שאני יתאם לבד את הטיימינג, ואם ימשיך לעשות בעיות אני יחליף ראש מנוע.

חבל לי להוציא כסף סתם.

ואני חושב שאם אני לא יעשה, ואני לא יראה מה אני עושה, אני לא יהיה רגוע ואני לא יסמוך על אף אחד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...