Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא קונה! על מה אתם פוסלים מכונית?


RK
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 375 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין שום דבר חקוק בסלע אבל:

1. אעדיף תמיד ידני על אוטומט, בקבוצה של ההוטהאצ' לדוגמא אוטומטי פוסל ישר מבחינתי רכב.

2. לא לרכבים היברידים

3.לא לגיר רציף/חד מצמדי

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, zvit כתב:

 

הייטי דיזל שלי תהיה 9 שנים על הכביש בחודש הבא. היא עברה כבר למעלה מ-260000 ק"מ, ונוסעת דומה מאד לאיך שנסעה כשהיתה חדשה. מסביב (כולל במשפחה) מתחילים להרים גבה, אבל אני לא מתכוון להחליף אותה בעתיד הנראה לעין.

 לא צריך להתאמץ יותר מדי ולחפש דוגמאות, די להתנייד במונית בת שלוש ארבע ( רובן המכריע דיזל ) בכדי להבין שכלי הרכב האלה שבגיל כזה כבר כמה מאות אלפי קילומטרים מאחוריהן, לא רועשים יותר, גם לא מסריחים יותר, ודאי לא מתבלים יותר מכלי רכב מקבילים עם מנועי בנזין, די להיפך. אבל למה להפריע למי שמתעקש להתקבע חמש עשרה שנה לאחור, אולי באמת יותר טוב שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, vadim6385 כתב:

בטח עוד פעם יגידו לי שאני תקוע ב1996, אבל אקח את הריזיקה.

לפי הקבעונות שיש כאן, לא מעטים, ודווקא היותר צעירים אוחזים בקיבעון החל משנות ה 60-70 ועד שנות השמונים של המאה שעברה.

 

מכוניות אנגליות , לשימחתנו, אלו המקוריות שעליהן כתב יוחאי, אכן הצדיקו כל מילה רעה. אבל הונדה מאנגליה? מה לה למסכנה ולאותם שיכורים אנגלים של בריטיש לילנד וחברותיה לקבר? 

אמנם גם ב 1999 אכלתי קש ( PC במקום לאמר מה עושים ב 🚽) מרובר 216 עם מנוע K וגיר רציף של ZF ( כי הבן שלי אהב את המראה, הג'נטים והצבע ירוק מרוצים בריטי )  אבל אני לא פוסל הונדה עכשווית בגלל מיקום המפעל (בגלל דברים אחרים, בעיקר עיצוב, היו לי סיביק 1994 ו 1999 לדעתי יפות יותר מהנוכחיות) 

 

כל רכב לגופו, למעט חששות כבדים בכל מה שקשור לתוצרת איטליה בעשורים האחרונים 😎 

 

אבל נוטה להסכים עם חלק מהמגיבים, כמו בנושא סוברו (לא BRZ) או סוזוקי (למעט ויטארה דור ראשון) ..

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, מהירות צריכה להיות בהקסדצימלי

 

או יותר טוב - קוד גריי

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, רועי5 כתב:

חמש עשרה שנה לאחור, אולי באמת יותר טוב שם.

 

 

אתה חייב להתעדכן, לפני 15 שנה (שנת 2005) כבר היו טורבו דיזלים מסילה משותפת מצויינים שלא נופלים בהרבה מאלו של היום.

 

דזילים רועשים ורועדים עם 70 כ"ס מנפח 1.9-2.0 ליטר זה שנות ה 80-90.

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, vadim6385 כתב:

נכון, מהירות צריכה להיות בהקסדצימלי

 

גדול, לנהוג על כביש 6 במהירות 0x78

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, halperin96 כתב:

3 הילוכים זה נהדר :)

2 עדיף לא? מהר ומהר יותר :)

יש את זה גם במרצדס ונראה לי שגם בסיטרואן.

חידשת לי

זה נשמע כמו חסרון.

תלוי, כשאתה תקוע בלי רוורס וצריך לעשות פרסה זה בהחלט חיסרון (ניסיון אישי)

 

 

לפני 5 שעות, zaf כתב:

בשביל זה צריך לדעת לנהוג.

הבעיה באמריקאי המסורתי, שהוא בעיקרון ספינה, למעשה כורסא נוסעת.
😎

אין על מה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, zaf כתב:

מכוניות אנגליות , לשימחתנו, אלו המקוריות שעליהן כתב יוחאי, אכן הצדיקו כל מילה רעה. אבל הונדה מאנגליה? מה לה למסכנה ולאותם שיכורים אנגלים של בריטיש לילנד וחברותיה לקבר? 

 

אין לי בעיה עם הונדה מאנגליה או טויוטה מטורקיה, כל עוד התכנון והארגון של העבודה של טויוטה/הונדה, ולא של בריטיש ליילנד או anadol או משהו.

 

החוכמה היא לבנות תהליכי עבודה כך שתוכל להשתמש בכח עבודה זול ולא מיומן, ועדיין להוציא מוצר איכותי.

 

לטויוטה (וגם להונדה) אכן היו נפילות עם ייצור טורקי, אבל היום זה כבר לא אקטואלי.

 

כשאני מדבר על ארץ המוצא, אני מדבר על ארץ המוצא של המותג עצמו, ולא איפה מפעל ההרכבה ששולח לארץ את הרכב המוגמר ממוקם, כאשר אותו מפעל מקבל מכלולים מקצוות שונים של העולם.

 

אם כי עדיין לא הייתי קונה מכונית (כולל טויוטה) שהורכבה באחת ממדינות חבר העמים. יש גבול.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, vadim6385 כתב:

נכון, מהירות צריכה להיות בהקסדצימלי

 

או יותר טוב - קוד גריי

רק אם זה בבסיס טרינרי.

הקסה וקוד גריי זה לילדים.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, vadim6385 כתב:

החוכמה היא לבנות תהליכי עבודה כך שתוכל להשתמש בכח עבודה זול ולא מיומן, ועדיין להוציא מוצר איכותי.

הם שופכים מלא כוח אדם וכסף על שיפור קווי הייצור והמוצרים,ליפנים גם יש את שיטת ה5S שלפיה הם מרימים מפעלים וקווי ייצור.

לפני 12 דקות, vadim6385 כתב:

לטויוטה (וגם להונדה) אכן היו נפילות עם ייצור טורקי, אבל היום זה כבר לא אקטואלי.

אולי גם בקנדה וברזיל היו נפילות וזה בכלל לא תלוי ארץ מוצא אלא תקלות ייצור והרכבה שיכולות לקרות בכל מקום?

לפני 12 דקות, vadim6385 כתב:

אם כי עדיין לא הייתי קונה מכונית (כולל טויוטה) שהורכבה באחת ממדינות חבר העמים. יש גבול.

הם מרכיבים רק רנו ופיאט.

 

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת?

יש ברוסיה, בקליניגרד מפעל של BMW.

אפילו BMW רוסיה יודעת שהמכוניות שמגיעות משם פחות טובות, לכן יש להן אחריות מופחתת.

https://carbuzz.com/news/theres-a-russian-bmw-scam-no-one-is-talking-about

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, halperin96 כתב:

הם מרכיבים רק רנו ופיאט.

זה לא קשור לשירושר בכלל אבל מפריע לי כשכותבים דברים לא נכונים בפורטם.

 

יש מפעלי יונדאי/קיה.

יש מפעלי ניסאן ומפעלי טויוטה, 

 

יש מפעלי פורד, רנו, פולקסווגן, פיז'ו, מפעל שמרכיב BMW, מפעל שמרכיב מכוניות סיניות, יש מפעל דייהו באוזבקיסטן,

ועוד כמה.

 

דווקא פיאט אין.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 375 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...