Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש עד 130K


Alex Bolbachan
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא ניסיתי איוניק, כך שאני לא יודע,

אני נוהג די רגוע, בנסיעות לירושלים עם הקורולה הרגשתי שהיא די מתאמצת לעלות ויש שלב שמרגישים שהמנוע פשוט נחנק, צורח ובקושי זז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקורולה  גיר רציף ומנוע עם הספק צנוע יחסית. שילוב די אכזרי למי שנוהג בעליות לירושלים. האיוניק קרוב לודאי תרגיש הרבה יותר משוחררת, גם יותר סוסים, גם מומנט עדיף משמעותית, גם גיר רובוטי דו מצמדי, בקיצור לא כוחות. 

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.7.2020 בשעה 16:09, Alex Bolbachan כתב:

חברים,

מה אומרים על הסקודה קאמיק ?

מהתרשמות ראשונית בכל מבחנים והמידע ברשת , מדובר בקרוסאובר עירוני מאובשר ובטיחותי.


לטעמי- רכב מצויין כחבילה כוללת, במיוחד מול המתחרות הישירות שלו- Xceed ו-2008.

כמובן שהוא לא מושלם. 

גילוי נאות: מחזיק בקאמיק סטייל לבנה.
 

בתאריך 18.7.2020 בשעה 16:35, yoav911gt2 כתב:

זה חוזר על עצמו בסקירות שנערכו לו , ומההיכרות שלי עם סקודה, הם פונים למשפחה יותר מאשר לנהג, בעיקר בשנים האחרונות. 


מסכים.
יש רכבים שיספקו יותר הנאה מנהיגה מאשר הקאמיק הנ"ל.

אני חיפשתי נינוחות ונוחות. זה יש בקאמיק.

שלדה ספורטיבית? טעות בכתובת. אם כי אישית רוצה רכב עם אופי ספורטיבי ביום מן הימים כשאמצא תירוץ להחזיק 2 רכבים.

 

בתאריך 18.7.2020 בשעה 16:38, רועי5 כתב:

לא נסעתי, אבל התיישבתי באולם התצוגה וגם מכיר טוב את האוקטביה עם ההנעה והגיר הזהים, לא בשבילי, לא מתחבר לגיר הזה, אבל זה אני. ומכל מקום מענין איך אתה פוסע מהגרנדלנד שמעוצב נהדר לטעמי לשממון העיצובי הזה הקרוי קאמיק. באמת לא מבין, עושה רושם שההנחיה המרכזית למי שעיצב את הקאמיק היתה, תעשה אוטו שאף אחד לא יוכל להתפעל ממראהו והצליח לו.


בקאמיק הגיר עובד מצויין. הכי קרוב לתפעול של גיר ידני (הרכב הקודם שלי- פולו ידנית) גם מבחינת מהירות התגובה של הגיר.

גם המנוע מצויין לטעמי- 1.5TSI. הוא מוכוון חיסכון ולכן בשביל "תחושה ספורטיבית" צריך להעביר את הרכב למצב "ספורט".

ב170 ק"מ שהרכב אצלי הצריכה הממוצעת היא כ 15.7 ק"מ לליטר.

לעניין עיצוב- על טעם וריח.

העיצוב של הקאמיק (בלבן, לפחות) לטעמי די מוצלח. לא יפה כמו 2008, בזה אין ספק, אבל בדיוק מה שחיפשתי, לא צעקני, שמרני ופרקטי.

עיצוב הפנים והנדסת האנוש בקאמיק עדיפה על זו של פיג'ו, בפער. וכשנוסעים כ"כ הרבה, להנדסת אנוש בהחלט מגיע מקום במכלול השיקולים.

@Alex Bolbachan
לדעתי- שווה לך לנסות נסיעת מבחן גם על הקאמיק. אתה הרי הולך לטחון קילומטראז', אז מן ההגיון שצריך וכדאי לנסות כמה אופציות כדי למצוא את החבילה הטובה ביותר עבורך.

לדיזל יש יתרון בכוח יחסי בזכות המומנט (סחיבה בעליות וכו') וזה עם השרידות והחיסכון של מנועי הדיזל.

שלא יהיה לך ספק- אם תלחץ, גם הדיזל יודע לשתות יופי. אומר זאת כאחד שהחזיק דיזל ב9 שנים האחרונות.

לבנזין יש יתרון מבחינת העידון, יכולת הזריזות (כתלות במנוע והאם גודש).

במקומך?

לו היה 2008 דיזל פרימיום, הבעיה אולי הייתה נפתרת. ה2008 יותר "ספורטיבית" בתחושה, אך פחות מבודדת ונוחה בנסיעות ארוכות.
האקטיב מבישה.

אבל אין. לכן לקחתי קאמיק.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב דיזל מודרני מעודן בדיוק כמו רכב בנזין, לי יש 3008 דיזל והוא ממש לא מרגיש שונה מכל רכבי הבנזין שנהגתי בעבר, למעשה הוא יותר נוח וגם משמעותית יותר חזק מהם.

אבל בחזרה לשירשור, איך אתה יכול להמליץ על רכב בנזין לנסועה של 40K+ בשנה? אתה מבין את הפרש עלויות הדלק בשנה?

לנסועה כזו זה רק דיזל והאלטרנטיבה היחידה זה רכב הברידי.

 

 

  • רעיון טוב! 1

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ממליץ דווקא על בנזין. כל אחד יעשה את שיקוליו. יש כאלו שלא מפריע להם לשלם הרבה על דלק מסיבות כאלו או אחרות, ונראה שעלות שוטפת פחות נלקחת בחשבון ע"י פותח השרשור. אבל אולי אני טועה.

העניין הוא שב130K היחידה שמגיעה עם אבזור מספק (לפי הדרישות שלי) זו הגרנדלנד.

ה3008 וה2008 אקטיב מבאסות. נקודה. בלי בקרת שיוט אדפטיבית בנסועה כזו??

ואני חושב שדיזל עדיף על היברידי במקרה הנ"ל.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגראנדלנד כרגע כנראה בעדיפות גבוהה גם בגלל המבצע של מועדון "הוט" שנותן לי הנחה של 10K על הדיזל 1.5 , מחיר סופי של 137K. לא הצלחתי להוריד אותם יותר מזה.

ביום שלישי הזמנתי נהיגת מבחן שוב על האופל.אולי יעזור לי להחליט.

הפוקוס חזקה , יפה ומאובזרת לא רע ביחס למחיר של כ-130K שאפשר להוריד עוד קצת, כנראה.

הקאמיק 1.5 גם חזקה ומעוצבת יפה ונוחה בתא הנהג ומאובזרת בתחום הבטיחות ולפי הנציג של סקודה המחירון הוא 142K לדגם STYLE. נראה לי שניתן להוריד את המחיר.

נזכרתי שחבר מהעבודה קנה כזאת ממש לא מזמן ומחר אני הולך לבדוק אותה.

לגבי היברידיות אני לא הצלחתי להבין. חלקכם אומרים שזאת אופציה ואחרים טוענים שבנסועה כ"כ גבוהה רק דיזל.

האמת שאני כבר די ב-LOOP עם עצמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהגתי גם בקורולה וגם באיוניק, תוואי דומה ונהיגה מהירה ולא רחמנית במיוחד, בעיקר בקורולה שמרגישה חלשה וצרכה כמעט 18 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, יחידת ההנעה של האיוניק נעימה יותר והיא גם הפייבוריטית שלי בין השתיים והיא צרכה כמעט 20 ק"מ לליטר.

בכל אופן דעתי היא עדיין שבהתחשב בדרישות ובאופציות הגרנלנד הוא הדיל הכי מעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון אחר לחלוטין, איוניק חשמלית מחירון 159 , מוצעת בהנחות של כ 18,000 ש"ח על ידי היבואן עצמו.

טווח מוצהר של 280 ק"מ , אפשרות לטעינה מהירה ...

אופציה מענינת אשר שווה בדיקה לטעמי.

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, ya_pl כתב:


לטעמי- רכב מצויין כחבילה כוללת, במיוחד מול המתחרות הישירות שלו- Xceed ו-2008.

כמובן שהוא לא מושלם. 

גילוי נאות: מחזיק בקאמיק סטייל לבנה.
 


מסכים.
יש רכבים שיספקו יותר הנאה מנהיגה מאשר הקאמיק הנ"ל.

אני חיפשתי נינוחות ונוחות. זה יש בקאמיק.

שלדה ספורטיבית? טעות בכתובת. אם כי אישית רוצה רכב עם אופי ספורטיבי ביום מן הימים כשאמצא תירוץ להחזיק 2 רכבים.

 


בקאמיק הגיר עובד מצויין. הכי קרוב לתפעול של גיר ידני (הרכב הקודם שלי- פולו ידנית) גם מבחינת מהירות התגובה של הגיר.

גם המנוע מצויין לטעמי- 1.5TSI. הוא מוכוון חיסכון ולכן בשביל "תחושה ספורטיבית" צריך להעביר את הרכב למצב "ספורט".

ב170 ק"מ שהרכב אצלי הצריכה הממוצעת היא כ 15.7 ק"מ לליטר.

לעניין עיצוב- על טעם וריח.

העיצוב של הקאמיק (בלבן, לפחות) לטעמי די מוצלח. לא יפה כמו 2008, בזה אין ספק, אבל בדיוק מה שחיפשתי, לא צעקני, שמרני ופרקטי.

עיצוב הפנים והנדסת האנוש בקאמיק עדיפה על זו של פיג'ו, בפער. וכשנוסעים כ"כ הרבה, להנדסת אנוש בהחלט מגיע מקום במכלול השיקולים.

@Alex Bolbachan
לדעתי- שווה לך לנסות נסיעת מבחן גם על הקאמיק. אתה הרי הולך לטחון קילומטראז', אז מן ההגיון שצריך וכדאי לנסות כמה אופציות כדי למצוא את החבילה הטובה ביותר עבורך.

לדיזל יש יתרון בכוח יחסי בזכות המומנט (סחיבה בעליות וכו') וזה עם השרידות והחיסכון של מנועי הדיזל.

שלא יהיה לך ספק- אם תלחץ, גם הדיזל יודע לשתות יופי. אומר זאת כאחד שהחזיק דיזל ב9 שנים האחרונות.

לבנזין יש יתרון מבחינת העידון, יכולת הזריזות (כתלות במנוע והאם גודש).

במקומך?

לו היה 2008 דיזל פרימיום, הבעיה אולי הייתה נפתרת. ה2008 יותר "ספורטיבית" בתחושה, אך פחות מבודדת ונוחה בנסיעות ארוכות.
האקטיב מבישה.

אבל אין. לכן לקחתי קאמיק.

צריך לקחת בחשבון גם את אובדן הערך. מאמין שירידת הערך רכב היברידי או דיזל עם נסועה גבוהה יהיה נמוך יותר מאובדן הערך של רכב בנזין.
מנועי טורבו בנזין ותיבות רובוטיות כפולות מצמד מאפשרים צריכת דלק לא רעה (מנסיוני עם אוקטביה 1.2 שב- 120,000 ק"מהשיגה ממצוע של 15 ק"מ לליטר בנסיעה לא חסכונית ואוקטביה 1.5 שבינתיים ב-10,000 ק"מ השיגה צריכה של 14 ק"מ לליטר עם תואאי נסיעות הכולל יותר נסיעות קצרות עירוניות (עובד הרבה יותר מהבית בקורונה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

דיזל, אכן מיועד לקילומטראג' גבוהה,

היברידי לא, לא מבין איך אפשר לחשוב על רכב היברידי בן 5 או יותר עם קילומטראג' בשמיים ועוד בלי אחריות.

אם תציע לי 2 רכבים בני 5, עם 200K ק"מ , באותו מחיר עם אותם נתונים, בנזין והיברידי, אקנה בנזין בלי לחשוב פעמיים, היברידי כזה מבחינתי זה אפילו לא הרפתקאה שארצה להיכנס אליה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהינתן התקציב הנתון אני גם חושב שהגרנלנד הכי מתאימה ובעיקר כי היא דיזל.

רק ציינתי שכאלטרנטיבה ראויה בתקציב הנתון הוא יכול לקחת איוניק, אין שום בעיה לאיוניק לעשות קילומטראז גבוה וצריכת הדלק מאד קרובה לדיזל.

בנוסף אתה מקבל מערכת מולטימדיה טובה ואת כל המערכות בטיחות שאתה צריך בהפרש של 20K פחות מהגרנלנד ב 0 קילומטר. (וזה מאד משמעותי)

 

  • אהבתי 1

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בחנתי את הסקודה קאמיק והרכב מציע איכות טובה של חומרים , עיצוב סולידי ומערכות בטיחות מתקדמות.

לגרסת ה-STYLE הבכירה יש לוח מחוונים דיגיטלי מגניב לחלוטין שמאפשר לך לבחור בין מספר תצוגות של המחוונים.

הנסיעה היתה בדרך עירונית וקצרה ולא כלכך הרגשתי מה המנוע מסוגל לתת אך נראה שהוא מספיק גמיש וחזק.

חוץ מזה , ביקרתי בסניף של טרייד מוביל בפי גלילות ושם הציעו לי שתי הצעות לרכבי 0 ק"מ :

1. ניסאן קשקאי 1.5 דיזל - מחיר 132K

2. רנו מגאן גראנד קופה 1.5 דיזל - מחיר 116K

הקשקאי מאוד אפורה ולא מעניינת לא מבחוץ ולא מבפנים , ואיכות החומרים לא גבוהה במיוחד.

הרנו הרבה יותר מרשימה גם מבחוץ וגם בתא הנהג. הכל נראה הרבה יותר איכותי ונעים לעין עם כל מיני גימיקים נחמדים כמו תאורת אוירה בדלתות , מסך מולטימדיה ענק אבל לא נוח לתפעול.

על שני הדגמים עדיין לא ביצעתי נסיעת מבחן אך אני חייב לומר , שהרנו הרשימה אותי יותר.

מחר מתוכננת נסיעת מבחן נוספת על הגראנדלנד X.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקשקאי יש מערכות בטיחות בסיסיות מאוד, הוא מרגיש דיי מיושן וצפוף. במחיר הזה לדעתי אין שום סיבה להעדיף אותו על הגרנלנד.

הרנו מאוד מרשימה מבחינת מראה ומפרט. הביצוע בפועל קצת פחות מבריק עם הנדסת אנוש לא מצטיינת. בקרת השיוט האדפטיבית שלה לא פעילה בבלימה מלאה ובזינוק מחדש וההגה ג'וייסטיקי ובעל משקל מוזר ולא קבוע. הגיר הרובוטי לא מבריק אבל גם לא מציק במיוחד.

קח בחשבון שמחירי 0 ק"מ הם לרוב ללא אגרת רישוי, הרנו נמכרת בחלק מהמקומות ב-114,350 אש"ח כך שכדאי לך לבדוק עוד ספקי 0 ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום עשיתי נהיגת מבחן לרנו גראנד קופה דיזל.

הרכב קצת כבד ומגיב לאט יחסית אבל כשהו צובר תאוצה הוא נוסע לא רע.

שיכוך הפגמים בכביש לא ממש מעולה.

בסה"כ מרגיש בסדר אבל לא יותר מזה.

מחר יש לי נהיגת מבחן שניה על הגראנדלנד X.

אגיד זאת שוב , האבזור הפנימי העלוב של הגראנדלנד מאוד מפריע לי אבל בסה"כ זאת חבילה מעולה מבחינתי.

הבעיה מבחינתי כרגע , היא לבחור האם לקנות מהיבואן ב-137K או 0 ק"מ מאלבר ב-131K.

בכל מקרה אני מנסה להוריד אותם כמה שאני יכול.

עריכה אחרונה על ידי Alex Bolbachan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...