Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לפני קניה - קליאו החדשה או קורסה החדשה


osos9
שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגעתי להתלבטות בין 2 הרכבים האלה.

עשיתי נסיעת מבחן רק על הקליאו בינתיים (ונהנתי ממש), כי הקורסה קצת בעייתית מבחינת זמינות.

 

על הנייר, הם כמעט אותו דבר מבחינת אבזור, יש לשניהם הכל, ההבדל היחידי הוא שבקורסה יש בקרת שיוט אדפטיבית ובקליאו אין.

ומבחינת גיר, הקורסה אוט׳ טיפטרוניק והקליאו אוט׳ רובוטית דו מצמדית.

 

חיצונית הקורסה מנצחת, פנימית הקליאו.

קורסה 3 ציל׳, קליאו 4 (הבנתי שזה משמעותי פה לאנשים חח) 

 

יש לי נטיה קלה לכיוון הקליאו אבל הבקרת שיוט האדפטיבית קורצת לי בקורסה בגלל שאני הרבה בפקקים והיא יכולה להועיל, בקליאו אני אהיה הרבה על גז ברקס גז ברקס מה שיכול להוביל לבלאי מואץ ..

 

מה אומרים ?

 

 

עריכה אחרונה על ידי osos9
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה הרבה בפקקים הייתי בוחר בקורסה בגלל הגיר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, CX25GTI כתב:

הייתי ממתין ל 208 החדשה.

 

חשבתי על זה, אבל חוץ מהלוח מחוונים המגניב, היא די אותו דבר כמו הקורסה

ולפי השוואות שעשיתי, אני יותר מתחבר לקליאו מבחינת פנים הרכב

 

ה208 החדשה חיצונית, אוכלת את 2 האחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שיכולים להיות הבדלים מבחינת נוחות מושביםצוכיול מתלים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרת שיוט אדפטיבי יכולה להוביל לבלאי מואץ הרבה יותר מאשר שימוש עצמי בבלמים. הבקרה עובדת באופן מאד אינטנסיבי על הבלמים ואין לה יכולת הערכה אנושית 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, sbaranes כתב:

בקרת שיוט אדפטיבי יכולה להוביל לבלאי מואץ הרבה יותר מאשר שימוש עצמי בבלמים. הבקרה עובדת באופן מאד אינטנסיבי על הבלמים ואין לה יכולת הערכה אנושית 

 

וואלה ?

חשבתי בגלל שזה מערכת אוטומטית אז היא יודעת מתי ללחוץ על הבלם ומתי לא והיא יותר "רגועה" על הבלמים מאשר בן אדם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...