Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Buki

מצולם: החלפת תקע 220V 'של חו"ל' בתקע ישראלי

Recommended Posts

לפני 46 דקות, zaf כתב:

לדעתי חבל על המאמץ בהחלפת תקע F אם יש את המעביר של וויסבורד 

 

את המעביר צריך ללכת לקנות שזה מאמץ יותר גדול מאשר להרכיב תקע שכבר היה לי בבית.

 

אפשר כמבון להתשמש במעביר אבל הוא מגושם ובדיוק בשירשור מקביל חבר פורום מתלון על ציוד שהגיע עם מעביר. 

  • אהבתי 1

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה אני בתחילת  השירשור😃 הזה.


למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בכל כבל מבטל את האירופאי. 

חותך ומתקין ראש ישראלי     (חיבור של אירופאי) יכול וגורם להרס של מפצלי חשמל. שקעים בקירות ועוד. 

לא קונה מתאם, קונה ראש חדש. עולה אותו דבר או מקסימום עוד שקל שניים.

 

לגבי חיבור שקע ישר.

הוא פחות מומלץ למי שמשתמש בשקעים גבוהים.   (קירות וכו)

מהסיבה שהמרחק של היציאת חוט גורמת למשיכה כלפי מטה.

יותר קל לנתק אבל יותר קל להתקל בכבל.   לתלוש אותו מהקיר עם רגל / חיה 

 

אישית

תקע הדר שולט. 

יש 3 תמונות

שחור דגם מצויין.

לבן הדר מצויין.

האחרון. התפיסת כבל היא לא בבורג. ולכן פחות מומלץ

דגם ישן ופחות מומלץ.jpg

תקע הדר.jpg

מעולה.jpg

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שקע ישר מתאים למוצרים כמו מברגה, אותם מחברים לזמו קצר יחסית, הם לא נשארים מחברים קבוע. ויש חשיבות לנוחות חיבור/ניתוק. 


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לשרשור.

יש סיבה לשים סופיות כשמחווטים שקע? המוליכים נלחצים שם בין שתי לוחיות מתכת ועל פניו אני לא רואה בזה שום יתרון.

מדבר על שקע כזה:

20200803_164534.thumb.jpg.b3bca39fffea716b12ced00872fa4f49.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חיבור מוליך גמיש (או השפה פשוטה חוט רב גידי) תמיג באמצעות סופיות. הפחית הזו לא מבטיחה שכל הגידים יתפסו על ידיה, כולם ישתתפו בהולכת זרם ואף אחד לא יברח החוצה ויהיה "באוויר  בין שתי הפחיות.  


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא מבחינת שטח מגע (=יכולת הולכה) יש פה בהחלט יותר מאשר עם סופית.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה כזה הבנתי שאסור להלחים את הקצה, יש סיבה מסויימת לזה?


לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה בעמוד 2, בסעיף 2 שמדבר על עיבוד קצה מוליך הסבר מדוע לא מומלץ ציפוי בבדיל.

 

d_2060_62_hashmal.pdf

 

 

לפני 41 דקות, Ooga כתב:

דווקא מבחינת שטח מגע (=יכולת הולכה) יש פה בהחלט יותר מאשר עם סופית.

 

אני לא חושב, כיוון שהסופית די רכה ואחרי הידוק הבורג היא לא נשארת עגולה אלא מקבלת צורה שטוחה, מה שמגדיל את שטח המגע.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חוק החשמל אומר במפורש.

אסור להלחים יותר כבלי חשמל. ! 

 

הסיבה -- במקרה ויש תקלה / עומס  והמוליך (כבל) מתחמם. הבדיל יכול פשוט להפוך לנוזל שוב. והכבל יאבד אחיזה.  וזה יחמיר את המצב. 

 

בכל שימוש! 

בכבל גמיש (רב גידי). גם בעובי של 90ממ.    משתמשים בסופיות כבל! 

 


גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • Create New...