Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב היברידי - יתרונות וחסרונות


osos9
שימו לב! השרשור הזה בן 1353 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק תיקון לגבי הסוללה באוריס, מחירה מזמן לא בסביבות 12K אלא יותר בכיוון 8-6K

ויש תוכנית הארכת אחריות מעבר ל 5 שנים שקיימות עד 12 שנים, בחידוש שנתי. (410 ש"ח)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, vadim6385 כתב:

לא מתאים למי שאוהב להתגרזן עם הרכב. הרכבים האלה פשוט בנויים יותר לחיסכון מאשר ביצועים.

 

זה לא נכון לכל ההיברידיות. גם בלי ללכת לקיצוניות כמו הונדה NSX ופורשה 918, יש מכוניות היברדיות שבהחלט יכולות להתגרזן. השברולט וולט דור שני שהיתה לי היתה מסחררת את הגלגלים הקדמיים בלחיצה בריאה על הדוושה בלי להפעיל את מנוע הבנזין כלל.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההיברידיים העממיים באמת לא בנויים ל"התגרזנות", אבל זה בגלל הגיר הרציף שמזיז את מרביתם ( איוניק ונירו עם רובוטי סתם משעממים ), כל לחיצה בריאה על הגז מביאה לסוג של רעש "טוחן במוח", שלמעט לקויי שמיעה כבדים כל בר דעת לא יתלהב להמצא בסביבה כשזה קורה. לזה גם מסייעת נטיתם הטבעית של הנהגים לבזבז כמה שפחות בנזין ולנסוע על חשמל ונסיעה במהירות של חילזון תש כוח, הוא מתכון מצוין לזה. וזו אגב גם הסיבה שאם אני רואה פריוס בסוף התור לרמזור אליו אני אמור להסתפח, אני משתדל למצוא תור אחר וכמעט תמיד בצדק.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי על היברידיות עממיות, לא NSX.

 

וולט אני לא מכיר, לא נמכרה בארץ.

 

האמת גם לאיוניק יש כח במצב זבורד, בערך ברמה של משפחתית 2 ליטר אוטומטית, והיא גם מאוד יציבה בפניות, והאמת גם מאיצה יפה (ביחס למשפחתית סטנדרטית, כן?)

 

אבל עדיין מרגיש שזה לא הייעוד של הרכב. מי שמחפש מכונת ביצועים, שיחפש במקום אחר לדעתי.

 

פריוס לעומת זאת אכן מרגישה כבדה ואיטית.

 

אבל למי שמחפש סופרמיני/משפחתית/מנהלים לחיות איתה ביום יום לנסיעות מנהלתיות, לדעתי אין מניעה מלקנות היברידי.

 

חיסכון בהוצאות על דלק מתחיל מהקילומטר הראשון, והדלק הוא אותו בנזין 95, אבל הצריכה נמוכה כמעט פי 2 ממשפחתית 1.6 רגילה.

 

עלויות אחזקה - אם אני משווה קורולה בנזין מול פריוס (בשתיהן טיפלתי במורשה יבואן), אז בפריוס צריך להוסיף 400 ומשהו בשנה להארכת אחריות על ההיברידי, לדעתי שווה את זה לגמרי (פעם מתה לי הסוללה והוחלפה באחריות). זה אולי איכשהו מתקזז עם העובדה שרפידות/צלחות בלם צריך להחליף פעם ב90 אלף, ולא פעם ב30-45 כמו בקורולה.

 

מעבר לזה עלויות טיפולים אותו דבר.

 

תיקונים - מה שלא ייחודי לדגם ההיברידי הוא סטנדרטי לדגמים אחרים. לדוגמא לא מזמן באותה פריוס הייתי צריך להחליף מסרק הגה, אז המחיר היה 1800 שקל לחלק תחליפי פלוס עבודה וכיוון פרונט (לא שונה מקורולה).

 

איוניק אני לא מודע לעלויות, כי הרכב בליסינג תפעולי.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים לגבי פריוס "מרגישה כבדה ואיטית". רק במצב אקו. אחרת זריזה וקלילה, בטח במצב ספורט.

מסרק הגה הוחלף בפריוס 2009 באחריות. כנראה בעיה ידועה.

לפי "ידיעות" הפריוס שורדת הטובה ביותר מבין המכוניות העממיות.

ההיברידות החדשות של טויוטה המנוע נשמע נעים בהאצה ובטורים גבוהים תחת עומס (130 קמש בעליה 5000 סלד). ורק במקרים יוצאי דופן נשמעים עם חיספוס.

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שנסע לא מעט (אפילו הרבה) בהמון משפחתיות רגילות,

ובתור אחד שנסע הרבה באיוניק\נירו\אואריס היברדית,

לנהג הממוצע לא רואה חסרון בהיברדית, לטעמי רובם צריכים לקנות אחת כזו.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

היברידי זה ממכר. השקט, החיסכון, פחות זיהום.

התבאסתי להגיע להחלפת הנירו כי ידעתי שאין היברידי בשוק שמשלב את התכונות שאני צריך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, levy כתב:

והקרינה של הכבל שמחבר בין הסוללה למנוע ועובר לידך?

בדקת פעם כמה קילומטרים של כבלי חשמל עובדים מסביבך ברכב בעל מנוע בעירה פנימי ומה הנזק של אדי הדלק והעשן בכל תדלוק?

אני מנחש שאתה חי במערה בלי חשמל וויי פיי בגלל הקרינה ושאין לך טלפון סלולארי.

  • מצחיק 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתם את כל חומרי ההדברה באוכל (להפסיק לאכול) האוויר המזוהם (להפסיק לנשום)

את הדגים המזוהים בים (להפסיק לאכול דגים) הקרינה מכל אנטנה באזור (להפסיק להסתובב ברחובות, עכשיו זה באופנה)

 

הכי טוב לחיות באזור נידח, אך גם שם מסוכן כי יש בעלי חיים ארסיים, וקר בלילה.

 עוד מעט יעבירו אנשים למאדים, שם בטוח יותר. (מקווה)

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה מה יותר מסוכן. בעלי חיים ארסיים באיזורים הנידחים או בעלי חיים ערסים באיזורים המיושבים.

  • אהבתי 3
  • מצחיק 1
  • מעניין 3

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, levy כתב:

קרינה בתדר נמוך קל לחדור לגוף האדם מאשר קרינת סלולר שהיא קרינה בתדר גבוה.

 

זכותך לחשוב שזה לא מזיק.אותי מצחיק האימהות שנוסעות עם רכב היברידי להפגין על אנטנה סלולרית שליד הביהס של הילד.

ומה עם הקרינה המסרטנת שמגיעה מהחלונות? או שאצה מקפיד לנסוע במסחרית בלי חלונות?

 

גם זכותך לחשוב שהארץ שטוחה. איך זה נראה  זו כבר שאלה אחרת.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, borsood כתב:

גם זכותך לחשוב שהארץ שטוחה. איך זה נראה  זו כבר שאלה אחרת.

לזה לפחות יש הוכחות מוצקות.

 

 

יש קרינה, יש רעלים באויר, יש קרינת שמש ויש זיהומים במים. בכלל לחיות זה לא בריא ומי שחי מת מזה בסוף.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver
  • מצחיק 1
  • מעניין 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, levy כתב:

מה עם הקרינה? אתה לא מודאג לחטוף פיקים של 100 מיליגאוס בתדירות נמוכה? כאשר אירגון הבריאות הבינלאומי ממליץ על פחות מ 1 מיליגאוס.

 

לפני 19 שעות, levy כתב:

והקרינה של הכבל שמחבר בין הסוללה למנוע ועובר לידך?

 

לפני 19 שעות, levy כתב:

קרינה בתדר נמוך קל לחדור לגוף האדם מאשר קרינת סלולר שהיא קרינה בתדר גבוה.

מדידות הקרינה ברכבים מתבצעות במרחק מסוים מעל הכיסא,אבל הנוסע יושב על הכיסא עם הרגליים על הריצפה ושם נימצאת הקרינה הגבוהה ביותר.

 

זכותך לחשוב שזה לא מזיק.אותי מצחיק האימהות שנוסעות עם רכב היברידי להפגין על אנטנה סלולרית שליד הביהס של הילד.

 

מה אתה יודע על קרינה, על תדרים ועל כבלים?

נשמע שמשהו בין כלום לשום דבר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא אם משתלם לקנות פריוס לאחר תקופת אחריות הסוללה.. יש אפשרות להיכנס למורשה ולבטח את המערכת ההיברידית בלבד בהנחה שאני לא  מטפל במורשה? אני בטויוטה שלי מטפל רק רצל זיסו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1353 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...