Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


helpcar2015
שימו לב! השרשור הזה בן 1355 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 37 דקות, nadavar כתב:

לטובת הקאמיק, מערכת מולטימדיה יותר טובה, שליטה על מזגן מפאנל נפרד, פתחי אוורור מאחורה.
לטובת ה2008, שמירת מרכז נתיב (לעומת מניעת יציאה מנתיב), לוח שעונים 3d, עיצוב והרגשה (לדעתי).

בסקירה של נטקאר, הם טוענים שמיקום פתחי האוורור מקדימה יותר טובים ב2008, ברמה של דיל ברייקר, מוזמן לקרוא את ההשוואה שם

Sent from my GM1917 using Tapatalk
 

מבחינת מולטימדיה אני צריך סה"כ בלוטוס מהטלפון לשירים, וויז מדי פעם במערכת עצמה ופנגו מהמערכת גם, ידוע לך האם זה קיים ב2008?

אין לי בעיה עם המזגן שנשלט מהמערכת ואין לי בדר"כ נוסעים מאחור אז לא כל כך משנה שאין מזגן מאחור.

לפני 20 דקות, רועי5 כתב:

לקאמיק איבזור בטיחות עדיף, תפעול מזגן בכפתורים פיזיים, פתחי מיזוג מאחור, מרחב מצוין ליושבים מאחור, כנראה ע"ח תא המטען הדי דרדלה, אבל מינוסו הגדול באמת לטעמי גיר שהוא גם לא ממש נעים באופן פעולתו וגם ולפחות לפי נסיון העבר לא בדיוק חף מצורך בטיפול, גם אם לא מתקלות לדעת בית הלל כאן. מבחינה זו הגיר הפלנטרי ב 2008 הוא מעלה גדולה. ענין עיצוב פנים וחוץ גם הוא לטובת הצרפתי, הקאמיק די משעמם למראה, אבל זה כבר ענין לטעם אישי.

ההבדל היחיד שצאתי באבזור בטיחות הוא שב2008 אין זיהוי בשטח מת אבל יש תמרורי תנועה ובקאמיק יש זיהוי בשטח מת אבל אין זיהוי תמרורי תנועה, המזגן מאחור פחות חשוב לי אני בדר"כ נוסע לבד או עם עוד נוסע אחד לא מתכוון להתייחס יותר מדי למזגן מאחורה בגלל שפעם באף פעם יש נוסעים מאחורה. תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל היחיד שצאתי באבזור בטיחות הוא שב2008 אין זיהוי בשטח מת אבל יש תמרורי תנועה ובקאמיק יש זיהוי בשטח מת אבל אין זיהוי תמרורי תנועה, המזגן מאחור פחות חשוב לי אני בדר"כ נוסע לבד או עם עוד נוסע אחד לא מתכוון להתייחס יותר מדי למזגן מאחורה בגלל שפעם באף פעם יש נוסעים מאחורה. תודה.
לפי דעתי אין פנגו בשתיהן כי זו לא מערכת אנדרואיד. אבל בשתיהן יש אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי שזה כל מה שצריך... נותן וייז, מוזיקה, טלפון ועוד כשאתה מחבר את הטלפון.
בקאמיק יש יותר כריות אוויר.
לגבי שטח מת, כדעשיתי נסיעת מבחן ב2008 אמרו לי שיכול להיות שבמשלוח שיגיע יהיה (כל עוד זה לא כתוב במפרט אבל...

Sent from my GM1917 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, nadavar כתב:

לפי דעתי אין פנגו בשתיהן כי זו לא מערכת אנדרואיד. אבל בשתיהן יש אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי שזה כל מה שצריך... נותן וייז, מוזיקה, טלפון ועוד כשאתה מחבר את הטלפון.
בקאמיק יש יותר כריות אוויר.
לגבי שטח מת, כדעשיתי נסיעת מבחן ב2008 אמרו לי שיכול להיות שבמשלוח שיגיע יהיה (כל עוד זה לא כתוב במפרט אבל...

Sent from my GM1917 using Tapatalk
 

כל עוד יש אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי הכל טוב, כשעשית נסיעת מבחן ב2008 היה לרכב כוח או שהוא סתם עגלה? מתכנן לעשות נסיעת מבחן בקרוב כשאסגר על הרכב כנראה שאלך עליו בסוף.

לפני 41 דקות, Daniel Bs כתב:

6 אלף שקל על רמת גימור פרימיום באקטיב אין אפשרות.

לא הגזימו בכלל, תודה על העזרה אחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, nadavar כתב:

דרך אגב עוד רגע הנחות חבר בסקודה, 7000 על הקאמיק

Sent from my GM1917 using Tapatalk
 

לצערי לא מכיר מישהו עם חבר אבל טוב לדעת אולי אמצא תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב הבנתי מערכות הבטיחות בסקודה טובות יותר מבפיזו (מכיר טוב את המערכת בסקודה ) יש מערכת התראה על שטח מת שלטעמי היא סופר חשובה, בקרת שיוט אדפטיבית שעובדת גם בזחילה בפקקים  ומהירות בלימה אוטונומית של עד 160 לעומת מהירות נמוכה יותר בפיזו (כמעט בטוח לגבי שבפיזו זה מהירות נמוכה יותר).

 בסקודה מערכת שמירה על מרכז נתיב עובדת מצויין. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, meir_gi כתב:

למיטב הבנתי מערכות הבטיחות בסקודה טובות יותר מבפיזו (מכיר טוב את המערכת בסקודה ) יש מערכת התראה על שטח מת שלטעמי היא סופר חשובה, בקרת שיוט אדפטיבית שעובדת גם בזחילה בפקקים  ומהירות בלימה אוטונומית של עד 160 לעומת מהירות נמוכה יותר בפיזו (כמעט בטוח לגבי שבפיזו זה מהירות נמוכה יותר).

 בסקודה מערכת שמירה על מרכז נתיב עובדת מצויין. 

די בטוח שגם בפיגו היא עובדת גם בזחילה בפקקים והבלימה היא עד 140 קמש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, nadavar כתב:

 

לטובת ה2008, שמירת מרכז נתיב (לעומת מניעת יציאה מנתיב), לוח שעונים 3d, עיצוב והרגשה (לדעתי).

בסקירה של נטקאר, הם טוענים שמיקום פתחי האוורור מקדימה יותר טובים ב2008, ברמה של דיל ברייקר, מוזמן לקרוא את ההשוואה שם


 

לגבי שמירת מרכז נתיב- בקאמיק המערכת עובדת מצויין ודי ממרכזת את הרכב בזמן השימוש בבקרה האדפטיבית. לא פחות טוב מ2008.

בנהיגה מנהלית ללא בקרה אדפטיבית היא תתקן אותך אם תתקרב לסימוני הכביש יותר מדי. כך גם ב2008 פרימיום.

לעניין קוקפיט 3D- מגניב, אבל קצת עמוס ופחות נוח בשורה התחתונה. בקאמיק המסך נוח ונעים יותר בעין ויותר אינפורמטיבי לפי דרישה והתאמה אישית. גם המסך מולטימדיה יותר אינטואיטיבי וקל לתפעול בנהיגה בקאמיק. אבל זה עניין של הרגל לדעתי.

לעניין מיזוג אוויר:
נסעתי על שתיהן בשבוע שהיה בו גל חום איום ועם חום של 38 מעלות (באמצע מאי), נסיעה של כשעה וחצי בקאמיק (חצי מהזמן בפקקים) וכ45 דק' ב2008.

בשתיהן המזגן עובד מעולה. המיקום הנמוך של פתחי המזגן לא התגלה כ"דיל ברייקר" כמו שהגדיל אחד הכתבים לפרט ולטחון. מה גם שהתפעול שלו נוח בהרבה, והפתחים מאחור בהחלט מהווים יתרון.

בנימה זו ועם קצת אוף- טופיק,
ניתן לראות שכתבי הרכב בחלק מאתרי הרכב מוטים ליצרן כזה או אחר או שמנסים לצאת חן בעיני כולם.
חלקם אפילו מגיעים עם דעות קדומות ברמה כזו או אחרת.
קל להתלהב על עיצוב פנים, אבל גם הנדסת אנוש זה דבר חשוב ועם כל הכבוד להתלהבות ראשונית- צריך לחיות עם הרכב. לכאן ולכאן.

בחלק מהכתבות יש התנסחות של "לתפוס את החבל משני הקצוות": הרכב A טוב בזה ובזה וכו', אבל B מנצח כי הוא לא מהווה כישלון וכו'.
ואחד מהכתבים הגדיל לעשות ולהביע סלידתו מכל הקטגוריה הצומחת של רכבי הפנאי.

יותר מזה:

אתה הולך להשכיב 120-140 אלף ש"ח על רכב.
לך תבדוק את החלופות בשוק!

לדעתי אין תחליף לחוויה סובייקטיבית והתרשמות אישית. מה שטוב לך לא בהכרח טוב לכתב כזה או אחר (או רחמנא ליצלן, כל אדם כזה או אחר פה בפורום), וכמובן שגם להיפך.

כל אחד מרגיש אחרת את המושב של הרכב, לאחד נוח לו תנוחה כזו או אחרת שאולי תעבוד ברכב A אבל לא תהיה נוחה ברכב B, לשני יש העדפה ללוח שעונים אנלוגי דווקא (לא אני), השלישי חשוב לו הסולידיות, הרביעי אוהב מקסימום ניראות ומוחצנות, החמישי שימושיות, השישי בכלל בוחר רק בגלל צבע ייחודי (אמיתי- מכיר מישהי כזו שקונה ורוצה רק ירוק מטאלי) והשביעי קונה רק בגלל זמינות הדגם לאספקה מיידית.

הגיוני וצודק? לא בטוח. אבל כך מנהגו של עולם ועל כך נאמר: על טעם וריח לא מתווכחים.

@helpcar2015, הבקרה האדפטיבית של סקודה היא עד 210 קמ"ש לעומת 140 בפיג'ו. 
בקרת זחילה בפקקים של סקודה עובדת מעולה. רק בעצירות של מעל ל5 שניות לערך הבקרה מתנתקת אבל זה כמעט ולא קורה. בפיג'ו משום מה זה עובד פחות יעיל למרות הבלם יד החשמלי.

למיטב ידיעתי בסקודה יש בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור.

 

עריכה אחרונה על ידי ya_pl
עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, helpcar2015 כתב:

לצערי לא מכיר מישהו עם חבר אבל טוב לדעת אולי אמצא תודה

 

אתה לא בהכרח צריך חבר בשביל להנות מההנחה כמו חבר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, ya_pl כתב:

לגבי שמירת מרכז נתיב- בקאמיק המערכת עובדת מצויין ודי ממרכזת את הרכב בזמן השימוש בבקרה האדפטיבית. לא פחות טוב מ2008.

בנהיגה מנהלית ללא בקרה אדפטיבית היא תתקן אותך אם תתקרב לסימוני הכביש יותר מדי. כך גם ב2008 פרימיום.

לעניין קוקפיט 3D- מגניב, אבל קצת עמוס ופחות נוח בשורה התחתונה. בקאמיק המסך נוח ונעים יותר בעין ויותר אינפורמטיבי לפי דרישה והתאמה אישית. גם המסך מולטימדיה יותר אינטואיטיבי וקל לתפעול בנהיגה בקאמיק. אבל זה עניין של הרגל לדעתי.

לעניין מיזוג אוויר:
נסעתי על שתיהן בשבוע שהיה בו גל חום איום ועם חום של 38 מעלות (באמצע מאי), נסיעה של כשעה וחצי בקאמיק (חצי מהזמן בפקקים) וכ45 דק' ב2008.

בשתיהן המזגן עובד מעולה. המיקום הנמוך של פתחי המזגן לא התגלה כ"דיל ברייקר" כמו שהגדיל אחד הכתבים לפרט ולטחון. מה גם שהתפעול שלו נוח בהרבה, והפתחים מאחור בהחלט מהווים יתרון.

בנימה זו ועם קצת אוף- טופיק,
ניתן לראות שכתבי הרכב בחלק מאתרי הרכב מוטים ליצרן כזה או אחר או שמנסים לצאת חן בעיני כולם.
חלקם אפילו מגיעים עם דעות קדומות ברמה כזו או אחרת.
קל להתלהב על עיצוב פנים, אבל גם הנדסת אנוש זה דבר חשוב ועם כל הכבוד להתלהבות ראשונית- צריך לחיות עם הרכב. לכאן ולכאן.

בחלק מהכתבות יש התנסחות של "לתפוס את החבל משני הקצוות": הרכב A טוב בזה ובזה וכו', אבל B מנצח כי הוא לא מהווה כישלון וכו'.
ואחד מהכתבים הגדיל לעשות ולהביע סלידתו מכל הקטגוריה הצומחת של רכבי הפנאי.

יותר מזה:

אתה הולך להשכיב 120-140 אלף ש"ח על רכב.
לך תבדוק את החלופות בשוק!

לדעתי אין תחליף לחוויה סובייקטיבית והתרשמות אישית. מה שטוב לך לא בהכרח טוב לכתב כזה או אחר (או רחמנא ליצלן, כל אדם כזה או אחר פה בפורום), וכמובן שגם להיפך.

כל אחד מרגיש אחרת את המושב של הרכב, לאחד נוח לו תנוחה כזו או אחרת שאולי תעבוד ברכב A אבל לא תהיה נוחה ברכב B, לשני יש העדפה ללוח שעונים אנלוגי דווקא (לא אני), השלישי חשוב לו הסולידיות, הרביעי אוהב מקסימום ניראות ומוחצנות, החמישי שימושיות, השישי בכלל בוחר רק בגלל צבע ייחודי (אמיתי- מכיר מישהי כזו שקונה ורוצה רק ירוק מטאלי) והשביעי קונה רק בגלל זמינות הדגם לאספקה מיידית.

הגיוני וצודק? לא בטוח. אבל כך מנהגו של עולם ועל כך נאמר: על טעם וריח לא מתווכחים.

@helpcar2015, הבקרה האדפטיבית של סקודה היא עד 210 קמ"ש לעומת 140 בפיג'ו. 
בקרת זחילה בפקקים של סקודה עובדת מעולה. רק בעצירות של מעל ל5 שניות לערך הבקרה מתנתקת אבל זה כמעט ולא קורה. בפיג'ו משום מה זה עובד פחות יעיל למרות הבלם יד החשמלי.

למיטב ידיעתי בסקודה יש בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור.

 

תודה על התשובה המפורטת

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

 

אתה לא בהכרח צריך חבר בשביל להנות מההנחה כמו חבר

מה זאת אומרת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, helpcar2015 כתב:

מה זאת אומרת?

 

זאת אומרת שיש איזה "כלל אצבע" שגובה ההנחה שאפשר להוציא בסוכנות זה +- ההנחה שהם נותנים ב"חבר".

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע להנחה, לפני כחודש וחצי קיבלנו הנחה של 6k על קאמיק במסגרת מבצע שקר כלשהו על רכבי SUV.
את ההנחה קיבלנו שבוע לפני שהמבצע התחיל ונראה לי שההנחות הללו הן די דבר שבשגרה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • מעניין 1
Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1355 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...