Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


helpcar2015
שימו לב! השרשור הזה בן 1377 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום  מעוניין לרכוש פיג'ו 2008 חדשה 2020, מישהו מכיר את הרכב? חוות דעת משהו? היו פעם בעיות עם פיג'ו שמעתי מישהו יודע האם יש היום בעיות גם? מה באופן כללי? איך הרכב הביצועים ואמינות?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במנועי 1.2 הייתה בעיה עם רצועת טיימינג מתפוררת, ב2017 היא הוחלפה לאחרת. בנתיים לא נשמעו בעיות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן רק הבעיה עם רצועת הטיימניג המתפוררת  זה הטיפול של היבואן שלא ממהר לקחת אחריות ולטפל בה כשהרכב עדיין באחריות שלהם

התנהלות שדופקת לקוחות שקונים רכבים חדשים והיבואן לא מטפל בהם באחריות כפי שצריך, אחרי זה הלקוחות צריכים לשלם על הטעויות של המוסך מהכיס שלהם לאחר שהאחריות נגמרת כי הנזקים שהם גורמים בזמן האחריות הם לטווח הארוך. 

 

לפי מה שאומרים הרצועה חדשה ממרץ 2017 

עדיין אין מספיק רכבים בכביש ממרץ 2017 שעברו ק״מ מכובד בשביל להגיד שאין בעיות והרכב אמין.

 

אף אחד לא יודע עד כמה הפג׳ו 2008 החדשה 2020 תהיה אמינה 

אתה יכול לנסות ולקנות אחת חדשה מהיבואן, מקסימום אם תתגלה איזו ״מחלת ילדות״ בעוד שנה או שנתיים - ״אין לך מה לדאוג״  יש להם ניסיון רב של שנים על גבי שנים בהתנהלות וטיפול ברכבים שהם מוכרים. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי sashatelaviv
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניינית לרכב עצמו, הוא רכב מעולה. 

בטופ של הג'יפונים בסגמנט B-SUV.

והוא אחת המכוניות שפשוט כיף להסתכל עליה. 

 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים הראיות מעידות שהרצועה החדשה פתרה את הבעיה כי מאז ההחלפה לא שומעים על הבעיות כבר 3 שנים ועם הרצועה הישנה היו רכבים שהתקלה הופיעה בהם כבר בשנים הראשונות.
מעבר לכך יצא לי לבחון לקניה פיג'ו 308 עם 100,000 ק"מ מתחילת 2018 (כן קילומטראז אסטרונומי) כשהרצועה בה לא התפוררה ונראתה מצוין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yulianx כתב:

במנועי 1.2 הייתה בעיה עם רצועת טיימינג מתפוררת, ב2017 היא הוחלפה לאחרת. בנתיים לא נשמעו בעיות.

אוקיי תודה, אתה חושב שהמנוע 1.2 מספיק חזק? שמעתי גם ש-3 צילינדרים זה לא וואו

לפני 2 שעות, sashatelaviv כתב:

כן רק הבעיה עם רצועת הטיימניג המתפוררת  זה הטיפול של היבואן שלא ממהר לקחת אחריות ולטפל בה כשהרכב עדיין באחריות שלהם

התנהלות שדופקת לקוחות שקונים רכבים חדשים והיבואן לא מטפל בהם באחריות כפי שצריך, אחרי זה הלקוחות צריכים לשלם על הטעויות של המוסך מהכיס שלהם לאחר שהאחריות נגמרת כי הנזקים שהם גורמים בזמן האחריות הם לטווח הארוך. 

 

לפי מה שאומרים הרצועה חדשה ממרץ 2017 

עדיין אין מספיק רכבים בכביש ממרץ 2017 שעברו ק״מ מכובד בשביל להגיד שאין בעיות והרכב אמין.

 

אף אחד לא יודע עד כמה הפג׳ו 2008 החדשה 2020 תהיה אמינה 

אתה יכול לנסות ולקנות אחת חדשה מהיבואן, מקסימום אם תתגלה איזו ״מחלת ילדות״ בעוד שנה או שנתיים - ״אין לך מה לדאוג״  יש להם ניסיון רב של שנים על גבי שנים בהתנהלות וטיפול ברכבים שהם מוכרים. 

 

 

אוקיי תודה

לפני 2 שעות, discoTD5 כתב:

עניינית לרכב עצמו, הוא רכב מעולה. 

בטופ של הג'יפונים בסגמנט B-SUV.

והוא אחת המכוניות שפשוט כיף להסתכל עליה. 

 

תודה

לפני 1 שעה, Gavrik כתב:

בינתיים הראיות מעידות שהרצועה החדשה פתרה את הבעיה כי מאז ההחלפה לא שומעים על הבעיות כבר 3 שנים ועם הרצועה הישנה היו רכבים שהתקלה הופיעה בהם כבר בשנים הראשונות.
מעבר לכך יצא לי לבחון לקניה פיג'ו 308 עם 100,000 ק"מ מתחילת 2018 (כן קילומטראז אסטרונומי) כשהרצועה בה לא התפוררה ונראתה מצוין.

אנחנו לא נוסעים יותר מדי אולי 12 אלף בשנה אז מאמין יהיה בסדר תודה רבה

לפני כשעה, Daniel Bs כתב:

קח בחשבון שהזמנתי את הרכב במאי כשזמן האספקה היה ליולי ועד עכשיו הרכב אפילו לא יצא מאירופה.

זמני המתנה ארוכים מאוד! 

אתה רציני? מה היבואן אומר? למה לחכות כל כך הרבה זמן? ומה שכנע אותך לקנות את הרכב ואיזה דגם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, helpcar2015 כתב:

אוקיי תודה, אתה חושב שהמנוע 1.2 מספיק חזק? שמעתי גם ש-3 צילינדרים זה לא וואו

אוקיי תודה

תודה

אנחנו לא נוסעים יותר מדי אולי 12 אלף בשנה אז מאמין יהיה בסדר תודה רבה

אתה רציני? מה היבואן אומר? למה לחכות כל כך הרבה זמן? ומה שכנע אותך לקנות את הרכב ואיזה דגם?

אני רציני מאוד מבחינת היבואן הכל בסדר הוא לא התחייב למתי ביולי בתכלס אין סיכוי שאני מקבל את הרכב ביולי בגדול הוא לא חייב לי שום דבר אני סך הכל הזמנתי את הרכב כמו שאני לא מחוייב להזמנה במידה ואני מבטל חוזרים לי ה2000 שח ככה הוא יכול להתעכב.

הזמנתי את הדגם פרימיום עם סאן רוף,בדגם אקטיב אין בעיות מלאי אבל לדעתי הוא לא שווה את הכסף. 

חיפשנו ג׳יפון לאחר נסיעות מבחן על כל הרכבים בסגמנט בסופו של דבר ההחלטה הייתה בין סקודה קאמיק לפג׳יו 2008 לשניהם יש יתרונות וחסרונות בגלל הייחוד של הפיגו הלכנו עליה אבל בתכלס אם ההיתי יודע שזמן האספקה יהיה כל כך ארוך כנראה ההיתי מזמין את הקאמיק.

כבר חשבתי לבטל ולהזמין את הקאמיק אבל גם היא יצאה מהמלאי בצבע שאני רוצה אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, helpcar2015 כתב:

אוקיי תודה, אתה חושב שהמנוע 1.2 מספיק חזק? שמעתי גם ש-3 צילינדרים זה לא וואו


ה1.2 פיורטק מספיק חזק הוא חזק יותר מרוב הרכבים בכביש עם מנוע ללא טורבו עד לנפח של 1.8 ומספיק חזק אפילו בשביל ה3008 הגדולה.
החסרון שלו באמת אילו הרעידות שמתי לב שבדגמים מסויימים הן מורגשות יותר וברכבים אחרים שהם הוא מותקן הן מורגשות פחות. למשל ב208 הוא רועד הרבה יותר מב308.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Daniel Bs כתב:

אני רציני מאוד מבחינת היבואן הכל בסדר הוא לא התחייב למתי ביולי בתכלס אין סיכוי שאני מקבל את הרכב ביולי בגדול הוא לא חייב לי שום דבר אני סך הכל הזמנתי את הרכב כמו שאני לא מחוייב להזמנה במידה ואני מבטל חוזרים לי ה2000 שח ככה הוא יכול להתעכב.

הזמנתי את הדגם פרימיום עם סאן רוף,בדגם אקטיב אין בעיות מלאי אבל לדעתי הוא לא שווה את הכסף. 

חיפשנו ג׳יפון לאחר נסיעות מבחן על כל הרכבים בסגמנט בסופו של דבר ההחלטה הייתה בין סקודה קאמיק לפג׳יו 2008 לשניהם יש יתרונות וחסרונות בגלל הייחוד של הפיגו הלכנו עליה אבל בתכלס אם ההיתי יודע שזמן האספקה יהיה כל כך ארוך כנראה ההיתי מזמין את הקאמיק.

כבר חשבתי לבטל ולהזמין את הקאמיק אבל גם היא יצאה מהמלאי בצבע שאני רוצה אותה.

כמה עולה התוספת של הגג פנורמי?

לפני 2 שעות, Gavrik כתב:


ה1.2 פיורטק מספיק חזק הוא חזק יותר מרוב הרכבים בכביש עם מנוע ללא טורבו עד לנפח של 1.8 ומספיק חזק אפילו בשביל ה3008 הגדולה.
החסרון שלו באמת אילו הרעידות שמתי לב שבדגמים מסויימים הן מורגשות יותר וברכבים אחרים שהם הוא מותקן הן מורגשות פחות. למשל ב208 הוא רועד הרבה יותר מב308.

אוקיי תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיג'ו 2008 מרשים מכל הבחינות.

האמינות, ממה שיצא לי לשמוע- טובה.

היו דברים ברכב שקצת הפריעו לי. לדעתי העיצוב שלו זה יותר עניין של התלהבות ראשונית (במיוחד מבחינת הקוקפיט). הנדסת האנוש שלו לא מושלמת וזה מה שהפריע לי.
אם אתה לוקח את האקטיב- תדע לך שברמת האקטיב הוא די מאכזב ודי מאבד מהזוהר שלו.

בהתחלה הזמנתי 2008 דיזל אקטיב. שלמתי מקדמה. זה היה באמצע מאי.

כששאלתי את הנציג באולם מה ההבדלים בין האקטיב לפרימיום, הנציג לא נתן לי את מלוא האינפורמציה המדוייקת ולכן "התפתיתי" לסגור על האקטיב.

כשהגעתי הביתה וקראתי בעיון את הברושור והמידע על הדגם, גיליתי שהפערי האיבזור די מהותיים (לטעמי לפחות), דבר שהרגיז אותי וגרם לי לבטל העיסקה.

אגב, המקדמה לא הוחזרה. עד היום. חרף הרדיפות מצידי.

הלכתי משם לסקודה וסגרתי הזמנה.

השבוע בעז"ה אקבל את הקאמיק (הגיעה לארץ לפני כשבועיים).
לדעתי כחבילה מפוכחת וכוללת היא עדיפה משמעותית על הפיג'ו מכל הבחינות חוץ מהעיצוב החיצוני. גם בגרסת הליטר וגם בגרסת הליטר וחצי.
ובינינו? אנחנו נוהגים בתוך הרכב, לא מחוצה לו.

בהצלחה ולשיקולך.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, ya_pl כתב:

הפיג'ו 2008 מרשים מכל הבחינות.

האמינות, ממה שיצא לי לשמוע- טובה.

היו דברים ברכב שקצת הפריעו לי. לדעתי העיצוב שלו זה יותר עניין של התלהבות ראשונית (במיוחד מבחינת הקוקפיט). הנדסת האנוש שלו לא מושלמת וזה מה שהפריע לי.
אם אתה לוקח את האקטיב- תדע לך שברמת האקטיב הוא די מאכזב ודי מאבד מהזוהר שלו.

בהתחלה הזמנתי 2008 דיזל אקטיב. שלמתי מקדמה. זה היה באמצע מאי.

כששאלתי את הנציג באולם מה ההבדלים בין האקטיב לפרימיום, הנציג לא נתן לי את מלוא האינפורמציה המדוייקת ולכן "התפתיתי" לסגור על האקטיב.

כשהגעתי הביתה וקראתי בעיון את הברושור והמידע על הדגם, גיליתי שהפערי האיבזור די מהותיים (לטעמי לפחות), דבר שהרגיז אותי וגרם לי לבטל העיסקה.

אגב, המקדמה לא הוחזרה. עד היום. חרף הרדיפות מצידי.

הלכתי משם לסקודה וסגרתי הזמנה.

השבוע בעז"ה אקבל את הקאמיק (הגיעה לארץ לפני כשבועיים).
לדעתי כחבילה מפוכחת וכוללת היא עדיפה משמעותית על הפיג'ו מכל הבחינות חוץ מהעיצוב החיצוני. גם בגרסת הליטר וגם בגרסת הליטר וחצי.
ובינינו? אנחנו נוהגים בתוך הרכב, לא מחוצה לו.

בהצלחה ולשיקולך.

מעוניין ברמת הפרימיום, אתה יודע פחות או יותר להסביר מה ההבדל בתוך הרכב והאבזור בין ה2008 לקאמיק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעוניין ברמת הפרימיום, אתה יודע פחות או יותר להסביר מה ההבדל בתוך הרכב והאבזור בין ה2008 לקאמיק?
לטובת הקאמיק, מערכת מולטימדיה יותר טובה, שליטה על מזגן מפאנל נפרד, פתחי אוורור מאחורה.
לטובת ה2008, שמירת מרכז נתיב (לעומת מניעת יציאה מנתיב), לוח שעונים 3d, עיצוב והרגשה (לדעתי).

בסקירה של נטקאר, הם טוענים שמיקום פתחי האוורור מקדימה יותר טובים ב2008, ברמה של דיל ברייקר, מוזמן לקרוא את ההשוואה שם

Sent from my GM1917 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקאמיק איבזור בטיחות עדיף, תפעול מזגן בכפתורים פיזיים, פתחי מיזוג מאחור, מרחב מצוין ליושבים מאחור, כנראה ע"ח תא המטען הדי דרדלה, אבל מינוסו הגדול באמת לטעמי גיר שהוא גם לא ממש נעים באופן פעולתו וגם ולפחות לפי נסיון העבר לא בדיוק חף מצורך בטיפול, גם אם לא מתקלות לדעת בית הלל כאן. מבחינה זו הגיר הפלנטרי ב 2008 הוא מעלה גדולה. ענין עיצוב פנים וחוץ גם הוא לטובת הצרפתי, הקאמיק די משעמם למראה, אבל זה כבר ענין לטעם אישי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני הרכבים טובים. אני חושב שכדאי שתבצע נסיעת מבחן על שניהם אם יש לך התלבטות כי כל בחירה שתעשה ביניהם היא הגיונית.

ההורים שלי הזמינו גם 2008 (שמו מקדמה). הם הזמינו את גירסת הדיזל אקטיב. ניסיתי להניא אותם מזה בתחילה ובסוף ויתרתי, שכל אחד יקנה מה שנראה לו. לדעתי התוספות של הבנזין בגירסת הפרימיום הן מאסט, אבל הם לא חשבו כמוני...
עברתי עם אבי תוספת תוספת, שום דבר ממה שיש שם לא דיבר אליו "אני לא מפעיל בקרת שיוט גם ככה", "שתי כריות אוויר מאחור זה נחמד אבל ב99% מהזמן אף אחד לא ישב שם", "לוח מכוונים דיגיטלי לא מעניין", "כפתור התנעה לא משנה לי, אני משתמש במפתח" וכו'... הדבר היחיד שכן דיבר אליו הוא בלם היד החשמלי ומשענת היד (הוא מתכנן להוסיף משענת יד אחר כך הבין שיש אופציה כזו)
הסיכום שלו "התוספות האלה נחמדות אבל אני לא מוכן להתפשר על מנוע 3 צילינדר קטן, המנוע דיזל הזה הוא חזק, חסכוני, אמין ומוכח והוא שווה לי יותר מכל התוספות האלה, אני לא מאמין במנוע 3 צילינדר קטן ואני מתכנן להחזיק את הרכב המון זמן". מה שמצחיק שהרכב לא מתוכנן לנסוע הרבה בכלל... בשביל זה יש את הקקטוס.

אז הנה, יש גם דעות כאלה... אולי הן מיושנות, אולי לא נכונות, אבל זה המצב.
אל תנסו להציע קאמיק, הוא לא יקנה VW.

 

נקווה שלפחות הצפרדע הצרפתית תהיה אמינה, וג'יפון דיזל אוטומטי חתיך עם ק"מ נמוך יחסית יזכה לביקוש בעתיד.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1377 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...