Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס ST-Line התרשמות אחרי שבוע


wildlands2019
שימו לב! השרשור הזה בן 1207 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא חפרת בכלל, מגניב לקרוא תמצות אובייקטיבי לטוב ולרע וזה למרות שאתה בתקופת הירח דבש שתמיד הכל מושלם בה. הרכב בסכ״ה נשמע כמו ה VFM אולי הכי חזק היום בשוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה. מסכים עם הרוב מסיבוב קצר של שעה-שעתיים. 

המזגן באמת נהדר. נכנסתי לרכב חם שעמד בשמש ותוך 3 דקות נסיעה כבר היה לי מאוד נעים.

לא מסכים לגבי כיסא. לי בכיסא היה נוח, היא אחלה גם בעיר וגם בבין-עירוני. כמו היונדאיות-קיה (איוניק-נירו).

לא מסכים לגבי היגוי ושלדה, לטעמי פושר מאוד. מרגישה כבדה ולא מאוד נעימה בפניות. 

הנדסת אנוש בהחלט מוצלחת רוב הכפתורים בדיוק איפה שהייתי מצפה למצוא אותם.

סך הכל במחיר שלה (130?) אם הייתי מחפש משפחתית היא הייתה אי שם בטופ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הסעיפים שגם אני קראתי עליהם זה נוחות הנסיעה,פורד,ובמיוחד הפוקוס תמיד היו רכבים רכים וסופגי מפגעים,חבל שכאן יש פספוס והרכב נוקשה יותר עם מתלים פחות מוצלחים.

 

בסך הכל אני די אוהב את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לענין נוחות הנסיעה, קח בחשבון שבטמפרטורה חיצונית של 30 מעלות כאשר אתה ממלא אוויר בצמיגים, צריך להפחית את לחץ האוויר המומלץ ב- 1.5 psi (לחצי הניפוח המומלצים נוגעים לטמפרטורה של 20 מעלות, כאשר כל סטיה של 10 מעלות בטמפרטורה מצריכה התאמה של 1.5 psi למעלה או למטה, ב- 20 מעלות למשל זה למטה, כך לפחות קראתי וזה גם הגיוני).

 

ניפוח הצמיגים צריך להעשות כשהם קרים לכל היותר לאחר נסיעה קצרה.

 

כמו כן אם אתה לא נוהג בצורה ספורטיבית ורוצה נוחות גבוהה יותר, אתה יכול להפחית את לחץ האוויר בעוד 1 - 2 psi.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, green כתב:

כאשר כל סטיה של 10 מעלות בטמפרטורה מצריכה התאמה של 1.5 psi למעלה או למטה, ב- 20 מעלות למשל זה למטה

 

התכוונתי שבטמפרטורה חיצונית של 10 מעלות, צריך לבצע התאמה של 1.5 psi למעלה. ב- 20 מעלות לא צריך לבצע התאמה. ב- 30 מעלות צריך כאמור לבצע התאמה של 1.5 psi למטה.

 

בהפרשים נמוכים מ- 10 מעלות צריך לבצע התאמה יחסית של ה- psi.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתפריט על המסך הקטן של לוח השעונים יש לחץ צמיגי אוויר שמציג כמה יש לחץ בכל צמיג במצב הנוכחי, בדקתי והיו מספרים הזויים של 42- 44 PSI ,

בדקתי מה רשום על סף דלק הנהג ומופיע שזה אמור להיות הרבה פחות מזה, זה משתנה לפי משקל וקדימה אחורה, 

מכאן כבר נסעתי לתחנת דלק והורדתי ל36 PSI לפי מה שהיצרן דורש, ובאמת ראיתי שזה התעדכן במחשב אפילו לחצתי על STORE שיתחיל להתיחס למספרים החדשים כברירת מחדל, לא מבין למה היצרן מוסר רכב עם לחץ אויר כלכך קיצוני בצמיגים 😕

מעניין אם יהיה פחות נוקשה כרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל היצרנים מנפים את הצמיגים כמעט למקסימום, זה שומר על מבנה הצמיג שכן לפעמים עוברים חודשים מהיציאה מהמפעל עד למסירה. 

גרין, לחץ אוויר ממלאים בהתאם למומלץ ע"י היצרן בטמפרטורת הסביבה הנוכחית. התאמות עושים מידי פעם. הקביעה שלחץ האוויר שהיצרן המליץ היא ב-25 מעלות זה מיתוס. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, yuvalganim כתב:

לפורום "הדקויות שרק GREEN מתייחס אליהם" 

 

הדקויות הללו יכולות לשפר מהותית את נוחות הנסיעה.

 

כמובן שכל אחד יפעל כרצונו, אני רק מנסה לעזור לגב של הבחור.

 

לפני 45 דקות, ch2856 כתב:

לחץ אוויר ממלאים בהתאם למומלץ ע"י היצרן בטמפרטורת הסביבה הנוכחית

 

בספרי הרכב אני חושב שאכן אין הסתייגות של התאמה בהתאם לטמפרטורת הסביבה (לא בדקתי) אבל מבחינה מעשית יש השפעה של טמפרטורת הסביבה על חץ האוויר וניתן על כן להבין שלחצי האוויר שמפרסם היצרן מבוצעים בטמפרטורה מסוימת, כנראה 20 מעלות כפי שציינתי.

 

לצורך הענין תארו לכם יצרן שמפרסם לחצי אוויר בהתאם לבדיקה שהוא עשה בטמפרטורה של 40 מעלות או מינוס 40 מעלות.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי קיבלתי עםpsi 36 בכל הגלגלים והאוטו לא קשה ולא קופצני כלל ההיפך פחות קשה ממה שהיה לי ברכב הקודם.לגבי האנדרואיד אוטו השתמשתי בכבל סיני זול וחוויתי ניתוקים וקשיים בחיבור .לקחתי את הכבל המקורי של הטלפון והחיבור מהיר ויציב.אגב בכל הפורומים וביוטיוב ממליצים על כבל לחיבור הטלפון מאיכות גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, green כתב:

 

התכוונתי שבטמפרטורה חיצונית של 10 מעלות, צריך לבצע התאמה של 1.5 psi למעלה. ב- 20 מעלות לא צריך לבצע התאמה. ב- 30 מעלות צריך כאמור לבצע התאמה של 1.5 psi למטה.

 

 

 

הבהרה- כי הצלחתי לבלבל את עצמי עם ה"דקויות" האלו ;-)

 

אם @wildlands2019 מילא 36 psi בטמפרטורת סביבה של 30 מעלות נניח, הדבר שקול ללחץ של 34.5 psi בטמפרטורה של 20 מעלות.

 

כלומר חסר 1.5 psi כדי להגיע ללחץ האוויר שהיצרן מנחה ועל כן הוא היה צריך למלא 37.5 psi.

 

אם הוא רוצה נוחות נסיעה גבוהה יותר אז הוא יכול להישאר ככה (כמובן תוך חסרונות של "אכילה" מוגברת של צדי הצמיג, "אכילת" דלק גבוהה יותר והשפעות שליליות אחרות שיש לכך על התנהגות הכביש, התחממות הצמיג וכיוצ"ב).

 

ושוב לא ראיתי כי מדובר בהנחיה רשמית, אלא מדובר בפיזיקה פשוטה ואף אחד לא חייב לפעול לפי ה"דקויות" הללו (אני כן פועל).

 

ראו גם:

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1207 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...