Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קידוד מודול הגה פולקסווגן גולף פלוס 2007


amosbmw
 שיתוף
עוקבים 3
שימו לב! השרשור הזה בן 230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

מדובר בגולף פלוס מודל 2007.
הקודן התפגר ולא היה ניתן להניע את הרכב. פירקתי את כל החלקים שלו ומצאתי לאן כל חוט הולך, וגישרתי על הניתוק שהוא עשה. זה בערך כמו לשקם רכב אחרי ניסיון גניבה.

חוט אחד הוביל למחשב (מודול) שנמצא מתחת להגה, ולצערי כשעבדתי שם פירקתי את המודול הזה בטעות.

ניסיתי לתקן את החיבורים שנפגעו אך ללא הצלחה. אז הבאתי מודול דומה מפירוק והרכבתי.

כעת אני תקוע עם תקלת הגה בלוח שעונים - פירוש הדבר שההגה כוח לא מכוייל, אין ABS וASR למרות שרק נורת ההגה דולקת.

בהתחלה ההגה היה קל מידי, ניסיתי למחוק את התקלה ולקודד את המודול על פי ההוראות של הVCDS. מקודדים את המודול בקוד 40168 ואחרי זה עושים תהליך למידה של group 060. הגה ימינה, לחכות 5 שניות, הגה שמאלה, נסיעה ישר במהירות עד 20 קמ"ש. אולם תהליך הלמידה נכשל פעם אחר פעם. עכשיו ההגה קשה כמו ברכב ללא הגה כוח.

לא משנה כמה פעמים אני מנסה את תהליך הכיול, לא מגיעים נתונים מחיישן זווית ההגה.

האם יש עוד קידוד שצריכים לעשות לפני כן?

 

Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K1 909 144 L
   Component: EPS_ZFLS Kl.069 H07 1806  
   Shop #: WSC 00000 028 00001
   VCID: 34616C92574C05BE4F5-8061

2 Faults Found:
02546 - Steering Limit Stop 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Mileage: 149760 km
                    Temperature: 39.0°C
                    Voltage: 12.20 V
                    Voltage: 12.00 V

(00778 - Steering Angle Sensor (G85
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

(הקריאה הזו ששמרתי נעשתה עם רכב כבוי ולכן רשום 12V. בזמן הכיול הרכב מונע ומראה 13.9V, תקין)

 

כל עזרה תתקבל בברכה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק שלא נמחק לך הקידוד של מחשב abs. לא מזמן עזרתי לחבר פורום שזה נמחק לו אחרי שניסה להחליף לוח שעונים. תסרוק את מודול abs ותהדוק מה הקידוד או שתעלה לכאן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בסריקה של מודול ABS לא נמצאות תקלות בכלל.

 

 

עריכה אחרונה על ידי amosbmw

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פנה אל אפיר המכונאי האקדמאי לשם קבלת עזרה מקצועית.

 

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תיכנס  ל   vcds  wiki      רשום  שם  איך  לעשות  basic setting  כמו  שצריך  ,  אצלך  ה  steering  angle  sensor    נמצא      בהגה  באזור   שנגעת  יכול  להיות  שניתקת  חוט או  שכחת  לחבר  איזה  קונקטור  פרק  ותבדוק  .

עריכה אחרונה על ידי ronrobin
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...