Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן מיקרה N-SPORT ראשונה על כבישי ישראל


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמת שהיא כבר עלתה על הכביש לפני כשבועיים, אך רק הבוקר הופיעה במאגר.

 

מדובר בגירסת "שופוני" של המיקרה הכוללת את התוספות הבאות:

 

מבחוץ: פסי קישוט שחורים, כיסויי מראות דמוי קרבון, חישוקי 17" שחורים,  קורות C צבועות בשחור.

 

מבפנים: בתא הנוסעים יש תוספות שימושיות יותר: ריפוד אלקנטרה, כניסה ללא מפתח, מצלמת רוורס וחיישני חניה אחוריים מקוריים.

 

כל זה מגיע עם מנוע הטורבו והגיר הרציף המגיעים גם עם רמת הגימור הנמוכה יותר ה-Acenta Plus

 

המחיר 114990 ש"ח כ-10000 ש"ח יותר מה-Acenta Plus.

 

שורה תחתונה: מכונית מצוינת לחובבי השופוני, מיותרת לכל השאר. הקליאו RS-Line מבית אותו יבואן מציעה חבילת עדיפה בהרבה במחיר זהה לחלוטין.

 

micransport.jpg

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בעצם מונע מניסאן להשתמשל במכלולים של רנו ליצירת גרסאות ספורט?
למשל ה1.6 טורבו מהקליאו הקודמת למיקרה?
 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלטפורמה שונה (המיקרה הנוכחית יושבת על פלטפורמה של ניסן שלא משותפת לקליאו) , וכן מה שמונע מרנו לייצר גרסאות ספורט לקליאו הנוכחית , תקנות זיהום אוויר. 

בכל מקרה ניסן כיום במצב לא משהו ומנסה להרים את עצמה, מכוניות ספורט או ספורטיביות נראה לי זה עדיפות אחרונה או כמעט אחרונה שלהם, 

למרות שטרחו סוף סוף להציג מחליפה ( כרגע רק טיזרים) לZ370 העתיקה. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לפתוח בתנועת מרי אזרחי נגד תקנות הזיהום באירופה...

donut media חושבים שמכוניות ספורט כמו ה400Z מהטיזרים הן סימני חזרה לחיים.

זה לא שניסן לא מוכרים מכוניות, הם פשוט לא מרוויחים מספיק עליהן (לפיאט היתה בעיה דומה כשהיה להם מבחר גדול יותר של דגמים)

 

  • רעיון טוב! 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללכת ברגל, זו קפיצה משמעותית מהמיקרה הקודמת. אחת המכוניות המודרניות הכי פח שאי פעם נהגתי עליהם.

 

ניסאן קצת אחרת באולם התצוגה שלהם בטוקיו.

IMG_8773.JPG

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה 1000 עם טורבו זה מנוע של ניסאן יפני מנוע 900 זה מנוע של רנו.

 

כרגע ניסאן מתחילים לצאת בדגמים חדשים כדי לשפר את המכירות. המנכל החדש דוגל בפיתוח היכולות של ניסאן ללא הסתמכות הטכנולוגית מהברית עם שתי החברות מיצובישי ורנו.

 

ניסאן זאת חברת שעד לא מזמן מכרה קרוב ל 6 מיליון רכבים בשנה וכרגע גם בגלל הקורונה חווה ירידה במכירות.

 

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Pecan כתב:

נהגתי על המיקרה הנוכחית ידנית 1.0 טורבו. קפיצה משמעותית מהדור הקודם.

 

המיקרה החדשה כבר נכנסה לקטגוריה של הגדולים.

דווקא הידנית אופציה מעניינת מאשר האוטומטית שפחות אטרקטיבית.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיקרה הקודמת היתה רכב גלובאלי שיוצר בהודו ומוצבה נמוך יותר מהמיקרה לפני שני דורות שאז נועדה לשוק האירופאי.

הדור הקודם התחרה במיצובישי ספייס סטאר ובעוד שלל סופר מיני מיושנות שנמכרות באסיה ובאמריקה הלטינית.

 

הדור החדש מחליף באירופה גם את המיקרה וגם את הנוט ולכן המיצוב שלו הוא גבוה יותר.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שברולט ספארק היא לדעתי המחליפה העיקרית של המיקרה היוצאת,רואים את זה במכירות.

 

החודש ניסאן יצאו עם דגם חדש ביפן kicks היברידי שהוא אמור לתת מענה למי שרוצה להתקדם מהנוט.

 

השיטה ההיברידית של ניסאן e-power מבוססת על נסיעה רק עם המנוע החשמלי כאשר המנוע בנזין מסובב גנרטור שטוען את הסוללה לפי צורך,המנוע בנזין לא מניע את הרכב זה מאפשר להקטין את הסוללה בחצי. נסיעה עם מנוע חשמלי בלבד מייצרת תאוצות מרשימות והרבה שקט בנסיעה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...