Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוק ההסדרים חושף: יופסק השימוש במצלמות המהירות


amir74
 שיתוף
עוקבים 14

פוסטים מומלצים

לפני 13 שעות, zaf כתב:

אני בכלל תוהה מה קורה שעובר רכב היברידי מעל הלולאות, הוא הרי משרה שדה מגנטי גדול יותר מאשר רכב רגיל שחולף מעל לולאות החישה בכביש. 

משום מה אין ספק שדבר כזה לא נבדק, לא בהולנד ובודאי שלא בארץ.

 

בכלל אני תוהה, איך מערך החישנים מזהה פול טריילר שעובר עם 4 או 6 צירים  מעל הלולאות , אני מניח שמפענח הצילום אמור להחליט, אבל על סמך איזו קריאה?

 

 

 

זה הרבה יותר פשוט מזה. המערכת סך הכל מודדת את הזמן שלוקח לרכב לרכב להגיע מלולאה א' ללולאה ב' כאשר המרחק בינהן ידוע.

השדה המגנטי של הרכב לא משנה כל עוד הוא לא מבטל את הפעולה של זיהוי הימצאות הרכב מעל הלולאה (פעולה בינארית) וגם לא מספר הסרנים שלו.

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 201
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

זהו מצאתי את הפתרון האולטימטיבי   מעלים את המהירות ל 200 קמ"ש ואז מורידים קצת.   מזכיר את הסיפור של הרבי עם הכנסת העיזים לדירה 

במהרה בימינו אמן. באיחור של הרבה שנים, אבל טוב מאוחר מאשר לעולם לא.

חשבתי להתחיל מכאן אבל אחרי שראיתי איך מקס ( שמרלינג המתאגרף האגדי ) הלם בך עם גלידות וכרישים אז החלטתי להניח לך ולספריאל.   חוכמת ההמונים בגדול לא טועים   ישבו מהנדסים גאוניים חישב

תמונות שפורסמו בשרשור

אם קוראים את הכתבה מבינים את הסיבה האמיתית - 

"לפי טיוטת חוק ההסדרים מצלמות המהירות סובלות מליקוי אחר: הנהג הישראלי, שמתעקש להישפט כאשר הוא מקבל דו"ח מהירות."

 

זה כל הסיפור, עומס שרק גדל בבתי המשפט , אנשים לא מקבלים זימונים אפילו במהלך השנה מבקשת השיפוט וביטולי דוחות סיטונאים

הפתרון היחידי שלנו כאזרחים נגד המצלמות האלו זה למשוך את הזמן למקסימום ולקוות שהתהליך יתעכב מספיק

שליחת בקשה לביטול בדקה 90' ללא הודאה באשמה , בקשה להשפט לאחר מכן גם במקיסמום הזמן המותר ואז משחק המתנה

מקסימום מגיעים למשפט , מסכימים לסגור עם התובע בקנס מופחת ונגמר הסיפור (בהנחה שלא נסעתי 50 קמ"ש מעל המותר)

  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, amir74 כתב:

משפט שתפס לי את העין:

"...כלומר משך ההתקשרות בין מדינת ישראל ובין מל"מ תים יהיה עד מרץ 2023, בעוד כחצי שנה בלבד..."

אני אשמח לראות את מצלמות המהירות מוסבות למצלמות אור אדום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, halperin96 כתב:

המהירות לרוב נאכפת במקטעי כביש סתמיים.

אשכרה הציבו מצלמה בעליות של נס הרים, ליד כביש 38.

מה זה נועד להשיג? 99% מהנהגים שם נוסעים לאט כי זה באמת כביש מפחיד. ואלו שבאים להתרגזן כנראה דאגו לעדכן אחד את השני כנראה תוך שעה בערך מהרגע שהציבו אותה.

 

יום שישי גם נסעתי לאזור ירושלים. כמו תמיד ניידת עם לייזר לכיוון תל אביב. שחלילה מישהו לא יעשה שכונה ולא יאיץ באזור שטוח ודי ישר בכביש מהיר.

מה שהכי מפגר בכל הדבר הזה הוא, שבמאות הפעמים שנסעתי לירשולים נתקלתי באינספור התנהגויות מפגרות, מסוכות או מפחידות הרבה יותר. 99% מנהגי אגד בקווים בכביש הזה, למשל, זה לא בכבוד שלהם לשמור על הימין. בכלל, הנתיב הימני בכביש 1 ריק 99% מהזמן. 

 

אבל אני מוכן להחליק אפילו את זה.

 

שיציבו ניידות בערים, באמת. שישימו ניידת על אבן גבירול ועל אלנבי ויתחילו לחלק דוחות למי שעוקף במעברי חציה.

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Igalz כתב:

זה הרבה יותר פשוט מזה. המערכת סך הכל מודדת את הזמן שלוקח לרכב לרכב להגיע מלולאה א' ללולאה ב' כאשר המרחק בינהן ידוע.

השדה המגנטי של הרכב לא משנה כל עוד הוא לא מבטל את הפעולה של זיהוי הימצאות הרכב מעל הלולאה (פעולה בינארית) וגם לא מספר הסרנים שלו.

אני לא בטוח שההסבר הוא כזה פשטני. הרי הלולאה היא לא פס דריכה. במצב רגיל רכב עם שני סרנים ימדד ישירות, פול טריילר חולף עם סרן קידמי, שני סרנים אחרויים הנמצאים במרחק מאד קטן(בהשוואה לרכב)  ואחר כך במרחק ששוב קטן מאורך רכב (2.5) מטר חולפים שוב סרן קידמי של הטריילר ואחריו במרחק גדול יותר סרנים נוספים. בוידאו יראו רק רכב אחד ארוך מאוד. עכשיו השאלה איזו מהירות נמדדה ? 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, zaf כתב:

אני לא בטוח שההסבר הוא כזה פשטני. הרי הלולאה היא לא פס דריכה. במצב רגיל רכב עם שני סרנים ימדד ישירות, פול טריילר חולף עם סרן קידמי, שני סרנים אחרויים הנמצאים במרחק מאד קטן(בהשוואה לרכב)  ואירכך במרחק ששוב קטן מאורך רכב (2.5) מטר חולפים שוב סרן קידמי של הטריילר ואחריו במרחק גדול יותר סרנים נוספים. בוידאו יראו רק רכב אחד ארוך מאוד. עכשיו השאלה איזו מהירות נמדדה ? 

עד כמה שידוע לי הלולאה מתפקדת בדיוק כמו פס דריכה, רק המימוש שונה.

החישוב מתבצע מהרגע שהלולאה הראשונה מזהה רכב מעליה (החלק הקידמי של הרכב נכנס בשדה המגנטי שלה) ועד שהלולאה השניה מזהה את רכז מעליה (חלק קידמי)

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היום בכביש 1 לכיוון מזרח, הכביש פתוח ודי ריק, כולם נוסעים במהירות סבירה וקצב טוב

לפתע האטה קיצונית לכיוון ה-50-60 קמ"ש ומה הסיבה?

בנאדם בב.מ.וו מנהלים עם הפרצוף שלו במסך טלפון, אשכרה הראש מוטה כמעט לגמרי למטה נוסע 60 בנתיב האמצעי ולא שם לב לכאוס שהוא יצר מסביבו

מבחינתי עבירה פי כמה חמורה מכמעט כל מהירות

היה צריך לקנוס ב-1000 ש"ח על נסיעה בנתיב האמצעי שלא לצורך + הפרעה לתנועה ובלי קשר לטפל בעניין הטלפון.. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 7.7.2020 בשעה 08:08, halperin96 כתב:

כמו קודמיי,אני לא מומחה לתעבורה אבל אם המהירות תנועה של כלל הנהגים בכביש של 80 היא 100-110 כנראה שאנשים מרגישים בטוחים במהירות הזו.

 

הרגשה יכולה להיות מטעה.

 

דווקא בכביש של 80, שהוא בדרך כלל חד-מסלולי, יש טעם לאכוף מהירות.

 

 

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, חן ג. כתב:

 

הרגשה יכולה להיות מטעה.

 

דווקא בכביש של 80, שהוא בדרך כלל חד-מסלולי, יש טעם לאכוף מהירות.

 

 

לדעתי נתתי את 443 כדוגמה כמה תגובות מעל.

בתאריך 7.7.2020 בשעה 10:49, aviaviavi כתב:

היום בכביש 1 לכיוון מזרח, הכביש פתוח ודי ריק, כולם נוסעים במהירות סבירה וקצב טוב

לפתע האטה קיצונית לכיוון ה-50-60 קמ"ש ומה הסיבה?

בנאדם בב.מ.וו מנהלים עם הפרצוף שלו במסך טלפון, אשכרה הראש מוטה כמעט לגמרי למטה נוסע 60 בנתיב האמצעי ולא שם לב לכאוס שהוא יצר מסביבו

מבחינתי עבירה פי כמה חמורה מכמעט כל מהירות

היה צריך לקנוס ב-1000 ש"ח על נסיעה בנתיב האמצעי שלא לצורך + הפרעה לתנועה ובלי קשר לטפל בעניין הטלפון.. 

על כביש 1 אני רואה המון אכיפה איכותית.

מורידים אנשים מהשמאלי,אנשים עם טלפונים ביד.

יש גם אכיפת מהירות על ה90 קמ"ש שמותר,אבל לא רק.

 

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, halperin96 כתב:

לדעתי נתתי את 443 כדוגמה כמה תגובות מעל.

 

אוקיי, אז במקרה הספציפי הזה זו לא דרך חד-מסלולית, אבל מצד שני זו גם בהחלט לא דרך מהירה שמותר (או כדאי) לנהוג בה 110.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, חן ג. כתב:

 

אוקיי, אז במקרה הספציפי הזה זו לא דרך חד-מסלולית, אבל מצד שני זו גם בהחלט לא דרך מהירה שמותר לנהוג בה 110.

 

מותר בטוח לא,יש  חוק שאומר 80.

בפועל התנועה "זורמת" שם על 100-120.

 

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ובפועל, יש סיבה שמגבלת המהירות בכבישים שאינם מהירים היא באזור ה-90 קילומטרים לשעה בכל העולם. אז, למרות זאת, נהגים נוסעים שם 120~ ויש כמות נתונה של התנגשויות ונפגעים.

 

אם תצליח להוריד את מהירות התנועה הממוצעת יותר לאזור ה-90, ככל הנראה יהיו פחות התנגשויות ונפגעים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
  • רעיון גרוע 2
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 דקות, חן ג. כתב:

ובפועל, יש סיבה שמגבלת המהירות בכבישים שאינם מהירים היא באזור ה-90 קילומטרים לשעה בכל העולם. אז, למרות זאת, נהגים נוסעים שם 120~ ויש כמות נתונה של התנגשויות ונפגעים.

 

אם תצליח להוריד את מהירות התנועה הממוצעת יותר לאזור ה-90, ככל הנראה יהיו פחות התנגשויות ונפגעים.

מה זה קשור?

 

תוריד את המהירות ל30 ובכלל לא יהיו הרוגים.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה קשור בזה שלהגיד ש"אם זו מהירות התנועה הממוצעת אז זה כנראה בסדר" זה בהחלט טיעון, אבל אני לא בטוח שהוא כזה טיעון טוב.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...