Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסוף למחירוני רכב


me5000
שימו לב! השרשור הזה בן 1387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הלוגיקה בטיעון שלך לא קיימת.
הרי לוי יצחק קובע את המחירון שלו ע"י סקר שהוא מבצע אצל אנשים שמכרו את הרכב שלהם.
הם לא מחוייבים לדווח לו דיווח אמת.

 

פה לא רק שכמות המידע שתהיה בידי המערכת של המדינה תהיה גדולה עשרות מונים משל המידע שמצוי אצל מר יצחק לוי, אלה גם אמיתות המידע תהיה ברמה הרבה הרבה יותר גבוהה, כי אנשים יחויבו לדווח אמת אחרת הם יעברו על החוק עם כל המשמעויות שהמחוקק יחליט עליהן.

כלומר לא משנה כמה מר לוי יצחק משופשף, ולא משנה כמה המודל של הסקר שלו משופשף, ולא משנה כמה שנים הוא סוקר מאגר המידע החדש יביס אותו בכל פרמטר.
הפרמטר היחיד שמר לוי יצחק עדיין ינצח בו הוא הפופולאריות שלו אצל חברות הליסינג והיבואנים. הם יעשו הכל כדי שהמאגר החדש לא יצא לפועל, ואם יצא לפועל ינסו להילחם בו בכל כוחם, אבל בסוף זה קרב אבוד.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

אתה נותן יותר מידי קרדיט לטיפול במאגר שכזה - ע"י המדינה. כבר עדיף שישאר אצל לוי יצחק.

 

לוי יצחק לא קובע את המחירון *רק* ע"י סקר של אנשים שמכרו את הרכב שלהם. יש כאן שיקלול רוחבי של הרבה מאוד נתונים.
בתור בן אנוש עם ניסיון עצום בתחום, יש לו את הנוסחאות שלו והוא יודע לשקלל את הנתונים הרבה יותר טוב מכל מאגר יבשושי ראשוני שתציע המדינה בחסות של עוד איזה שר שאין לו מושג קלוש מה לעשות עם התפקיד שנתנו לו. עם כל זה שלוי יצחק לא ממש מקבל אהדה כאן בפורום, אין מה לעשות הוא מקצוען בתחומו והוא מכיר את השוק הישראלי (שהוא דיי ייחודי יש לאמר) לאורכו ולרוחבו.

 

איציק

  • רעיון גרוע 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להערכתי, בשל גורמים בעלי אינטרסים כמו חברות ליסינג וחברות הביטוח (נחשו לאיזו מפלגה התפקדו 1,000 מהם בן לילה לאחרונה??) שעובדות עם מחירון לוי יצחק - לסיפור הזה יש סבירות כל כך נמוכה.

אבל השרה החדשה עשתה לעצמה מנהג להצהיר הצהרות בלי חשבון, ההבנה שמשרד התחבורה הוא לא משרד התרבות והספורט לא חלחלה לגמרי.

 

עכשיו, בהנחה שחדי קרן מופלאים יפליצו ניצוצות קסם וזה כן יקרה יש שני תרחישים - האחד כל המספרים האלו ייכנסו למאגר סטטיסטי בלתי מזוהה שישמש במקרה הטוב כלי ללמ"ס ובמקרה הפחות טוב לעוד גורם שלישי לצד מחירון לוי יצחק ויד 2 כדי לבלבל אנשים. המרוויחה העיקרית פה היא החברה שתספק את שירות הקמת המאגר שתעשה אחלה כסף בשביל עבודה די מחורבנת. אני אומר את זה מתוך היכרות עם מאגרי המידע של משרד התחבורה -  מדובר בכלים ברמת ידידותיות למשתמש שנעה בין מוקש סורי ישן לחתולה עם הפרעה דו קוטבית על קראק. 

 

במידה והמאגר יהיה מזוהה ומשוייך למספרי רישוי, יכולה להיות פה דווקא בשורה מעניינת - אפשרות לזהות אנומליות של קפיצות מחיר לא סבירות בין מחיר רכישה למחיר מבוקש על רכב (ע"ע מכוניות טוטאל לוס שנמכרות בפרוטות וחוזרות מדונדשות לכביש).  

  • מצחיק 6
  • רעיון טוב! 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הנושא הזה עלה במוחה הקודח של רגב, בוודאות, בעקבות רעיון של מליונר כלשהו שירוויח מזה הרבה כסף ועכשיו לוחץ עליה לעשות את זה.

 

אני, באופן אישי, לא רואה בזה שום יתרון ושום דבר טוב.

יש מחירון ציבורי, לוי יצחק, לטוב ולרע, שישאירו אותו.

 

אם תמכור את הרכב מעל x מחיר, בטח תצטרך לשלם מס חדש כלשהו.

  • אהבתי 1

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, קרמבו כתב:

להערכתי, בשל גורמים בעלי אינטרסים כמו חברות ליסינג וחברות הביטוח (נחשו לאיזו מפלגה התפקדו 1,000 מהם בן לילה לאחרונה??) שעובדות עם מחירון לוי יצחק - לסיפור הזה יש סבירות כל כך נמוכה.

אבל השרה החדשה עשתה לעצמה מנהג להצהיר הצהרות בלי חשבון, ההבנה שמשרד התחבורה הוא לא משרד התרבות והספורט לא חלחלה לגמרי.

 

עכשיו, בהנחה שחדי קרן מופלאים יפליצו ניצוצות קסם וזה כן יקרה יש שני תרחישים - האחד כל המספרים האלו ייכנסו למאגר סטטיסטי בלתי מזוהה שישמש במקרה הטוב כלי ללמ"ס ובמקרה הפחות טוב לעוד גורם שלישי לצד מחירון לוי יצחק ויד 2 כדי לבלבל אנשים. המרוויחה העיקרית פה היא החברה שתספק את שירות הקמת המאגר שתעשה אחלה כסף בשביל עבודה די מחורבנת. אני אומר את זה מתוך היכרות עם מאגרי המידע של משרד התחבורה -  מדובר בכלים ברמת ידידותיות למשתמש שנעה בין מוקש סורי ישן לחתולה עם הפרעה דו קוטבית על קראק. 

 

במידה והמאגר יהיה מזוהה ומשוייך למספרי רישוי, יכולה להיות פה דווקא בשורה מעניינת - אפשרות לזהות אנומליות של קפיצות מחיר לא סבירות בין מחיר רכישה למחיר מבוקש על רכב (ע"ע מכוניות טוטאל לוס שנמכרות בפרוטות וחוזרות מדונדשות לכביש).  

יש באמת המון אינטרסנטים והמון כסף שישימו להם את טרפוד המאגר הזה כמטרה, אני נוטה להסכים שהסיכוי שהוא יקום לא מאוד גבוה. לגבי השרה - לא בטוח שהרבה הבנות באופן כללי חלחלו אצלה, אבל אנחנו גולשים לפוליטיקה.

 

מצד שני, בכל נושא חדי הקרן המפליצים אני מעט יותר אופטימי - אם לפני 3 שנים היית חייב אינטרנט אקספלורר בגרסה הכי ישנה שמיקרוסופט ידעו לתת לך להוריד רק כדי עשות לוג-אין לרשות המיסים, השנה הצלחתי להגיש דוח שנתי מתוך פיירפוקס, על אובונטו! זו התקדמות כל כך מטורפת שזה כמעט בלתי נתפס. אולי, עם קצת מזל, איזה ניצוץ קסום יופלץ לכיוון למשרד התחבורה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, איציק נ. כתב:

מירי רגב משחקת אותה שהיא רוצה שקיפות במחירי הרכבים שנמכרים כיד-2, אבל כנראה "שכחה" שאתר יד-2 כבר עושים את זה במשך שנים... לא צריך שר בממשלה בשביל זה.
ההימור שלי: המטרה העיקרית של המהלך הזה בחסות המדינה תהיה לשלוח עוד יד של האח הגדול לתוך הכיס של האנשים (בשלב הראשון: לדלות עוד ועוד מידע) כאשר לא מן הנמנע שביום מן הימים הם עוד ימציאו איזה מס-שקר-כלשהו בשביל למצוץ מהאנשים עוד כסף גם על עיסקאות יד2 (מס אגרת הרישוי של הרכב + מס "העברת בעלות" לא מספיקים להם). בכל זאת, עכשיו צריך למממן 36 שרים...

 

איציק

 

במדינה בה אני חי (מסצ׳וסטס, ארה״ב) אכן משלמים מס של 6.25% מערך הרכב בכל מכירה, גם מפרטי לפרטי. מצד שני זה המס שמשלמים על קניית רכב חדש. בעיסקאות טרייד אין משלמים מס רק על ההפרש במחיר בין הרכב החדש לישן.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא הגיוני שמאגר כזה יחליף את מחירון לוי יצחק.

אולי ייתכן שזה יהיה בנוסף, אבל זו פרצה מאוד קלה לנוכלות ואי אפשר להסתמך רק על זה.

בנוסף יש שתי אפשרויות: הראשונה היא שמאגר כזה יפגע בפרטיות הקונה והמוכר, הרי עם מספיק נתונים קל יהיה לזהות את הרכב הספציפי ובכמה נמכר, גם אם לא יפורסם מספר רישוי. השנייה היא שלא יהיו מספיק נתונים ואז המאגר הזה לא שווה כלום, לפחות לא לציבור.

 

לפני כשעה, eladts כתב:

 

במדינה בה אני חי (מסצ׳וסטס, ארה״ב) אכן משלמים מס של 6.25% מערך הרכב בכל מכירה, גם מפרטי לפרטי. מצד שני זה המס שמשלמים על קניית רכב חדש. בעיסקאות טרייד אין משלמים מס רק על ההפרש במחיר בין הרכב החדש לישן.

 

אני לא מבין איך זה הגיוני, הרי במצב כזה אם אתה לא עושה טרייד אין אפשר לומר שאתה די אידיוט, או לפחות פראייר.

זה מונופול מטורף לטובת חברות הטרייד אין, אני מפספס משהו או שזה באמת לא הגיוני?

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לחלוטין צודק, תשלום מס על ההפרש בלבד בעיסקת טרייד אין הוא מתנה לסוחרים. עדיין למי שיש רכב במצב טוב עדיף למכור באופן פרטי כי הסוחרים פשוט יתנו לו מחיר נמוך באופן כזה שההטבה אינה משתלמת. איך זה קרה? סוחרי הרכב הם לובי מאוד חזק ברוב המדינות בארה"ב. יש הרבה מדינות שלא מאפשרות לטסלה למכור, כי היא מוכרת רק ישירות ולא דרך סוכנים.

 

חוץ מזה, טרייד אין בארה"ב הוא מאוד נוח. אתה נכנס עם הרכב הישן, מפרקים ממנו את לוחיות הרישוי, שמים אותן על החדש, חותמים על הר של ניירת ויוצאים עם החדש בלי צורך לבקר במשרד הרישוי. כבר עשיתי פעמיים טרייד אין בארה"ב ובשני המקרים לא ממש בדקו את הרכב שהחזרתי. כשעשיתי את הטרייד אין מהוולט לטסלה הגדילו לעשות וכשיצאתי בטסלה הוולט עדיין חנתה באותו מקום שאמרו לי להחנות אותה, עם המפתחות במחזיק הכוסות. כיוון שביקשתי לוחיות רישוי חדשות (לוחיות יעודיות לרכב חשמלי) אף אחד לא ניגש אפילו להסתכל עליה מבחוץ.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, איציק נ. כתב:

 

אי אפשר להשאיר את כל שוק יד-2 לחסדי מחזיקי מכוניות, כי אם תבטל מחר בבוקר את לוי יצחק ותשאיר רק את זה - תגיע למצב כמו שהיה כאן בשנות ה 80 וכמו שקיים היום ברשות הפלסטינית: תקנה גרוטאות בנות 10 שנים בסכומי עתק - ואתה ממש לא רוצה את זה.

ניסיתי למצוא סיבה הגיונית למה שרשמת,ולא הצלחתי.

שוק של היצע וביקוש.

לפני 8 שעות, איציק נ. כתב:

אתה נותן יותר מידי קרדיט לטיפול במאגר שכזה - ע"י המדינה. כבר עדיף שישאר אצל לוי יצחק.

 

לוי יצחק לא קובע את המחירון *רק* ע"י סקר של אנשים שמכרו את הרכב שלהם. יש כאן שיקלול רוחבי של הרבה מאוד נתונים.
בתור בן אנוש עם ניסיון עצום בתחום, יש לו את הנוסחאות שלו והוא יודע לשקלל את הנתונים הרבה יותר טוב מכל מאגר יבשושי ראשוני שתציע המדינה בחסות של עוד איזה שר שאין לו מושג קלוש מה לעשות עם התפקיד שנתנו לו. עם כל זה שלוי יצחק לא ממש מקבל אהדה כאן בפורום, אין מה לעשות הוא מקצוען בתחומו והוא מכיר את השוק הישראלי (שהוא דיי ייחודי יש לאמר) לאורכו ולרוחבו.

לוי יצחק קובע מחירונים הזויים שלא קשורים למציאות בשביל לתחזק את השווי של חברות הליס.

מחירון של קורולה בת 4 הוא 90  אלף.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נניח ומכרתי רכב מדגם x, עם צמיגים גמורים, נזילות שמן ועם עבר של תאונה ששמאי קבע עליה ירידת ערך של 15 אחוז ב 20 אלף שח. מכונית כמו שלי במצב נורמלי סביר תימכר נניח ב 35 אלף שח. אז הרכב שלי יופיע ברשומות וכולם יגידו איזה עסקה נפלאה מישהו עשה , קנה ממש בזול אבל בפועל הוא קנה נבלה. לא חושב שהמאגר הזה יעזור כל כך כי כל רכב עם היסטוריה שונה שמשפיעה על המחיר. אלא אם כן יפרטו שם את ההיסטוריה של הרכב (תאונות,מצב מכני, ליסינג / השכרה / חברה וכו) המחיר לבד עם דגם רכב ושנת יצור לא אומר הרבה.

ליבואני הרכב, חברות הליסינג וחברות הביטוח יש לובי חזק. הם שרדו את מחירון יד 2 תוך כדי התעלמות והדגשה שרק מחירון לוי יצחק רלוונטי.

אסף

Sent from my MI 8 using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירון שכולל נתונים אמיתיים ונטולי אינטרסים עדיף עשרות מונים ממחירון של אדם שהאינטרס שלו זה תחזוק המותג והצלחת העסק הפרטי שלו.

 

למי שדואג מגביית מס - אל דאגה, אם היו רוצים לגבות מס, לא צריכים את להקים מחירון בשביל זה.

 

לגבי ההבדלים בין רכבים נבלה שחוטה לרכב מרופא - בדיוק בשביל זה יש ממוצע.

אני משער שזה יהיה המחירון, ממוצע העסקאות לקוד דגם.

 

אני מאוד מקווה שהמחירון יקום בסוף.

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, save כתב:

החוק

זה אמנם עולה עשרה שקלים, אבל המידע שקוף...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Adani כתב:

זה לא הגיוני שמאגר כזה יחליף את מחירון לוי יצחק.

אולי ייתכן שזה יהיה בנוסף, אבל זו פרצה מאוד קלה לנוכלות ואי אפשר להסתמך רק על זה.

בנוסף יש שתי אפשרויות: הראשונה היא שמאגר כזה יפגע בפרטיות הקונה והמוכר, הרי עם מספיק נתונים קל יהיה לזהות את הרכב הספציפי ובכמה נמכר, גם אם לא יפורסם מספר רישוי. השנייה היא שלא יהיו מספיק נתונים ואז המאגר הזה לא שווה כלום, לפחות לא לציבור.

 

 

אני לא מבין איך זה הגיוני, הרי במצב כזה אם אתה לא עושה טרייד אין אפשר לומר שאתה די אידיוט, או לפחות פראייר.

זה מונופול מטורף לטובת חברות הטרייד אין, אני מפספס משהו או שזה באמת לא הגיוני?

אתה מודע לעובדה שאפשר לראות פרטים אישיים על קוני ומוכרי דירות ובאיזה מחיר הם קנו?

וכאן לרוב מדובר על סכומים של מיליון+ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, save כתב:

כמעט. אלפי רכבי ליסינג ללא מקיף בכלל. תיקונים במוסך פרטי.

 

 

צודק, אבל איך אתה חושב שהשינוי שאתה מציע יגרום לדיווח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...