Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ereznaa

יותר מדי שמן במדיד אחרי טיפול - מיצובישי לנסר 2005

Recommended Posts

קשה להעריך כמה שמן עודף  יש, אבל  בהחלט המפלס לא תקין.

כל מנוע רגיש בצורה שונה לעודף שמן והבעיה הראשונה שרוב נגרמת זה תצרוכת שמן מוגברת.

בסה"כ קרתה טעות במוסך - חזור שיתקנו אותה.

ביזיון? הרחקת לכת! אחרת כל טעות שלך אפשר לקרוא לה ביזיון ואתה טועה מידי פעם, בדיוק כמו כל אחד מאיתנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין לך ממה לחשוש,לא יגרם נזק,לא קריטי בכלל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
קשה להעריך כמה שמן עודף  יש, אבל  בהחלט המפלס לא תקין.

כל מנוע רגיש בצורה שונה לעודף שמן והבעיה הראשונה שרוב נגרמת זה תצרוכת שמן מוגברת.

בסה"כ קרתה טעות במוסך - חזור שיתקנו אותה.

ביזיון? הרחקת לכת! אחרת כל טעות שלך אפשר לקרוא לה ביזיון ואתה טועה מידי פעם, בדיוק כמו כל אחד מאיתנו.

בסה"כ קרתה טעות?? - הלקוח הממוצע סומך על המוסך שלו ולא יבדוק את כמות השמן שיש לו במנוע והמשמעות כאן במקרה הזה היא נזק ארוך טווח למנוע!! זאת טעות טרגית וטיפשית שהמוסך חייב לוודא את כמות השמן שהוכנסה בתום הטיפול ולא לשחרר את הלקוח לדרכו אחרי שהוא גבה על כך כסף! זה לא שהוא שכח את המכסה טנק דלק פתוח הוא מילא יותר שמן מעל הנדרש!! והמשמעות שלי לחזור שיתקנו אותה שוות ערך ללהפסיד שעות עבודה לעמוד בפקקים לשלם גם על הדלק, צר לי אבל היחידי שנדפק מהסיפור הוא נטו הלקוח וזה מצב ביזיוני לכל הדעות!! יש כאן מדיניות של סלחנות של הלקוח הישראלי כלפי שירות לקוי כי כבר לא מצפים שהכל יהיה תקין כי תמיד ינסו לעשות עלייך קומיבנה בצורה כזו או אחרת

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

אין לך ממה לחשוש,לא יגרם נזק,לא קריטי בכלל.
מעריך את הדעה שלך אבל יש עדויות שזה יוצר נזק ארוך טווח

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 דקות, ereznaa כתב:

בסה"כ קרתה טעות?? - הלקוח הממוצע סומך על המוסך שלו ולא יבדוק את כמות השמן שיש לו במנוע והמשמעות כאן במקרה הזה היא נזק ארוך טווח למנוע!! זאת טעות טרגית וטיפשית שהמוסך חייב לוודא את כמות השמן שהוכנסה בתום הטיפול ולא לשחרר את הלקוח לדרכו אחרי שהוא גבה על כך כסף! זה לא שהוא שכח את המכסה טנק דלק פתוח הוא מילא יותר שמן מעל הנדרש!! והמשמעות שלי לחזור שיתקנו אותה שוות ערך ללהפסיד שעות עבודה לעמוד בפקקים לשלם גם על הדלק, צר לי אבל היחידי שנדפק מהסיפור הוא נטו הלקוח וזה מצב ביזיוני לכל הדעות!! יש כאן מדיניות של סלחנות של הלקוח הישראלי כלפי שירות לקוי כי כבר לא מצפים שהכל יהיה תקין כי תמיד ינסו לעשות עלייך קומיבנה בצורה כזו או אחרת

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

מעריך את הדעה שלך אבל יש עדויות שזה יוצר נזק ארוך טווח

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

איזה עדויות? בוא תוכיח

  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יכל לגרום נזק. למנועי בנזין אטמופריים פחות.

עלית על זה, מצויין! חזור למוסך ובקש שיסדרו. 

אל תעשה עניין מזה יותר ממה שזה. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • Create New...