Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

3008 החדש די אמין אך האם מנוע 1.2T פיורטק עדיין בעייתי?


wildlands2019
שימו לב! השרשור הזה בן 1382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 3.7.2020 בשעה 09:13, wildlands2019 כתב:

נתקלתי באתר הזה:

https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/peugeot/3008-2017/good/

 

ונראה באמת שהרכב מעולה ואין תלונות בעיקר מאלה שקנו אחד לא עם המנוע ה1.2, יש כאן כמה תלונות שרובן ממנוע ה1.2T הקטן, מישהו שמחזיק במנוע כזה נתקל בבעיות האלה?

למרות שאני רואה מידי פעם תלונות כאן בפורום על המנוע הזה בעיקר מבעלי 208.

 

שים לב שאנשים מרוצים בדרך כלל לא יכתבו באף פורום טכני - שהם מרוצים. לפורומים האלה יגיעו אלה עם הבעיות גם אם מדובר ב-4 מכוניות מתוך עשרות אלפים שנמכרו.

  • רעיון טוב! 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק ב308 עם המנוע המדובר והרכב עומד על 156.000 קמ ונמצא אצלי מ110.000 קמ.

חוץ מחיישן חמצן שהחליט להחזיר את נשמתו לבורא, בשנה וחצי שהרכב אצלי לא נעשה ברכב שום דבר שאינו בלאי(משולשים) או טיפול תקופתי.

אתה לא הראשון שאני שומע אותו מלין על היחס של היבואן.

אני מטפל במוסך גבע ומחמיר במדיניות הטיפולים שלי(נכנס אליהם כל 10.000).

לכן עם תחזוקה נכונה לא אמורה להיות בעיה עם הרכב הזה.

כמובן שבתחוקת שבר ופיגור של זמן/קמ רב בין טיפולים הבעיות לא יאחרו לבוא.

אך את אותו הדבר אפשר להגיד על כל מנוע טורבו מודרני.

נ.ב

כל הרכבים שלי נכנסים לטיפול כל 10.000 קמ

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

כנראה באמת מי שרוצה להנות מהרכבים של PSA שמגיעים בעיקר עם המנוע 1.2 הזה, חייבים לחפש מוסך טוב ואיכותי כמו גבע, ומשם ימצאו רק הנאה צרופה מהרכבים המשובחים שלהם.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חבר בקבוצה אנגלית בפייסבוק של 3008,5008 ,האנגלים כמעט ולא רוכשים את מנוע הבנזין 1.6,ורוכשים את הרכבים רק עם מנוע דיזל ורבים מאד עם מנוע בנזין 1.2,ואני מדבר על מאות שרשורים שקראתי בקבוצה.

 

כמובן שמדובר בקבוצה גדולה יחסית ולמרות זאת למעט פה ושם תלונות על צריכת דלק גבוהה לא נתקלתי בתלונות על המנוע,להיפך,ישנם הרבה שבחים למנוע תוך ציון שהוא מתפקד יפה מאד גם עם רכב כבד כמו ה5008.

 

יש לי גם  נסיון רב וחיובי עם שני רכבים עם מנועים כאלה אבל כמובן שזה לא מדד לכאן או לכאן כי אי אפשר לעשות סטטיסטיקה עם שתי דוגמאות.

 

 

 

 

תדלג לפורום של 308ii ותראה לא מעט שרשורים על תקלות מנוע + שרשור אימה על רצועה מתפוררת ונזקיה.

 

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את הC4 1.2 והוא מצויין. החלפת הטיימינג נעשתה אצל הבעלים הקודמים, ומאז שקט.

אני חושב שכל רכב שעבר מעל 15kאחריההחלפה והכל טוב יהיה בסדר. מחיר מצחיק לעומת יפנית או קוריאנית רועשת שלא זזה.

היבואן ירה לעצמו ברגל כנראה. במדינה כמו ארהב זה היה מצריך recall או לפחות בדיקה בטיפול השנתי.

הרכב נהדר ושקט וברמה מאוד גבוהה. יותר שקט ונוח מרוב המכוניות בסגמנט הזה משמעותית.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Superdror כתב:

תדלג לפורום של 308ii ותראה לא מעט שרשורים על תקלות מנוע + שרשור אימה על רצועה מתפוררת ונזקיה.

 

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk

 

 

 

לא נראה לי הגיוני שב3008 ו 5008 אנשים מרוצים וב308 לא,לנו אישית יש 2 308 עם המנועים האלה והם מצויינים.

 

בכל מקרה כל זאת לא רלוונטי בגלל שהוחלפה הרצועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שידוע לי בעיית הטיימינג זאת הבעיה היחידה שיש למנוע הזה וכרגע דיי חקרתי את הPURETECH 1.2 לעומק.

גם אם מסתכלים בפורום האנגלי (קישור) שמן הסתם כמות ה308\208 שיש שם גדולה בהרבה מבארץ השרשורים שמעידים על תקלה ובעיות סדרתיות ברכב הם:
רצועת הטיימינג

מיכל אוריאה (לא רלוונטי לנושא)
גשר אחורי (הוחלף במספר רכבים במסגרת ריקול)
שאר הדברים שניתן לאתר בפורום אלו תקלות בודדות שקורות בכול רכב שתמצאו בכול פורום הנוגע לרכב מסויים או לרכב בכלל.

כן PSA התרשלו בטיפול של נושא הרצועה לא רק בארץ אלא גם בחו"ל במקרים רבים כאשר התקלה דיי ברורה הם מנסים לדחות את הבעיה עד שהמנוע ימות או עד שתגמר האחריות. לא יודע מה ההיגיון מאחורי זה לדעתי קל יותר לפתוח קרטר לנקות ולעשות החלפה יזומה מאשר לסכן מנוע אבל אין לי את המספרים והסטטיסטיקות כדי באמת לדעת מה הולך להם שם בראש.
מה שכן אני בעצמי כרגע בעלים של 308 ולפני קניה של הרכב ראיתי אולי עשיריה של 308 מתוכן שתיים החליפו מנוע (אחת בקילומטראז נמוך לא זוכר בדיוק כמה השניה משהו כמו 160 אלף ק"מ) הרכב שהחליף מנוע לפי ההיסתוריה נכנס למוסך לפני החלפת המנוע על נורת מנוע והחליפו לו שסטום VVT שמוחלף בד"כ בגלל שהוא מתמלא בשבבים מהרצועה אחרי איזה 20 אלף ק"מ הרכב נכנס עוד פעם והחליפו כבר מנוע. מעבר לכך הסתכלתי היסטוריית טיפולים של מספר רכבים בלובינסקי וטרייד מוביל כול התקלות שראיתי ברכבים זה תקלות שקשורות לטיימינג בלבד וראיתי גם מספר רכבים שהחליפו מצתים במסגרת ריקול.

לא הייתה אפילו תקלה אחת אחרת שראיתי מעבר לתקלה של הטיימינג ברכבים שראיתי לכן אני מאמין שאם נושא הרצועה טופל בצורה נכונה (ולא איפסו תקלה או החליפו VVT ושלחו את הרכב לדרכו) אין סיבה שהמנועים האלו לא יהיו אמינים ויחזיקו עוד שנים.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...